Ik ben eind juni gestopt met de pil daarna de bloeding gehad. En zit nu te wachten op me ongi al heb ik sinds gister wel af en toe iets bruin na het plassen. Ben benieuwd wanneer het doorbreekt.
Ik zit nu op dag 24 en ben heel benieuwd of ik op tijd ongesteld word. Heb wel de klachten dus hoop dat het er eerdaags aankomt, maar kan natuurlijk ook met het ontpillen te maken hebben... Spannend.
Ik ben 14 mei gestopt. 17 mei ontrekkingsbloeding gehad van 2 dagen en op 22 juni eerste ongi. dus na onttrekkingsbloeding 36 dagen. Kan dus wel even duren ja..
Ik weet niet of ik bij het goede topic zit maar ik ben ook bezig met ontpillen denk ik. Ik(24) en mijn vriend(27) willen graag kinderen. Ik gebruik nu een jaar de pil niet meer. Werd iedere maand normaal ongesteld(standaard 13 dagen en heel erg) maar in februari werd ik ineens maar 6 dagen ongesteld en in maart en april werd ik niet ongesteld en in mei weer maar 6 dagen. Dat was de laatste keer dat ik ongesteld werd. Ben nu nog steeds niet ongesteld geworden en heb al een paar keer een test gedaan maar die is negatief. Wel heb ik erg veel last van afscheiding, meer dan normaal. De dokter wil me niet door sturen naar een gynaecoloog omdat hij zegt dat het bij het ontpillen hoort(ik gebruik de pil sinds mijn 14e). Maar toch ben ik ongerust! Ik ben namelijk geadopteerd en mijn adoptiemoeder kwam er pas op haar 30ste achter dat ze geen kinderen kan krijgen. Ik wil het liever nu weten en van het ergste uit gaan dan valt het altijd mee. Heeft iemand tips of andere dingen waarbij je me erg mee kan helpen?
He Esstur... Dat klinkt erg vervelend... Maar je lichaam kan door al die hormonen die je de laatste 10 jaar geslikt hebt erg op de hobbel zijn geraakt... Maar nu je al een jaar gestopt bent met de pil is het wel heel vreemd dat je niet ongesteld wordt zoals je cyclus in het begin. Was je altijd onregelmatig ongesteld? Mijn vriendin is namelijk met hulp van hormonen zwanger geraakt... Omdat zij ook niet regelmatig menstrueerde, weet niet precies hoe dat heet wat zij had... Je kan het nog een half jaartje (hoe moeilijk) aanzien, of je kan misschien zelf contact opnemen met gyn.??? Geen idee of dat kan zonder verwijzing... Groetjes en heel veel succes!
Ik ben in december 2010 gestopt met de NUVA ring en werd december 2011 pas weer ongesteld. De dokter zei dat er niet zo veel aan te doen was, kon ook met voeding te maken hebben. Zorg dat je de goede benzine in je auto doet! Sindsdien elke maand tussen de 26 en 33 dagen. Ook hier: geduld!
Ik had 31 juli neer gezet dat ik aan het wachten was op me eerste ongi naar de pil. Nou woensdag is het begonnen dus best netjes op tijd. Na 28 dagen en dat voor een 1ste cyclus naar de pil. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat
Nou ik ben nu nog langer aan het wachten dan de vorige keer zie handtekening, zit nu op 58 dagen en ook nog geen aanstalten dat het weer komt, word er zo moe van, zal je zien dat ik het word als we eind augustus op vakantie gaan pffff wat kan je lichaam je toch in de steek laten zeg
Nou.. zie handtekening! T kan bizar lang duren als ik naar verhalen van sommige meiden kijk, en bij anderen is het gelijk weer regelmatig. En dan maakt het ook nog niet erg veel uit of je een lichte pil hebt gehad of niet. Ik ben zelf nog steeds niet regelmatig..