Hallo Op me werk werk ik maar samen met me baas. Ze rookt in de keuken nu weet ik sinds vorige week dat ik zwanger ben nou vind ik het lastig moet ik het nou al zeggen of wachten tot 12 weken ik zit er erg mee ivb met de dingen die er kunnen gebeuren van meeroken ik zit er wekelijks 2a3dagen in Ik vind het nogal erg vroeg ik weet niet hoe ze gaat reageren en bang of ze daar haar mond over kan houden
Hallo, Voor de gezondheid van jou maar ook van die kleine is het van belang om zo min mogelijk rook in te ademen. Dus ik zou het kenbaar maken en op het hart drukken dat ze het geheim moet houden. Groetjes Ineke
Hallo Bedankt voor de reactie heb er tot nu toe alleen vorige week donderdag ingezeten en maandag 2x morgen ga ik het vertellen tegen dr denk dat het inderdaad het beste is ook voor mezelf maak me er erg druk om Ook heb ik last van buikpijn vanmorgen mee wakker geworden en naar de wc geweest en toen weer weg en nu net weer een kwartiertje moet ik me hier ook zorgen om maken
Hallo, Waar zit de buikpijn precies? Buikpijn kan namelijk op veel plaatsten zitten en heeft dan een andere oorzaak. Groetjes Ineke
Hallo, Doordat je zwanger bent en de baarmoeder gaat groeien, worden de darmen verplaatst. Dit kan buikpijn geven, kan hoog in de buik zitten thv navel bijvoorbeeld maar ook laag. bijv. linksonderin. Het kunnen ook de banden zijn, hier komt meer spanning op te staan door het groeien van de baarmoeder. Het kan buikpijn zijn tgv een blaasontsteking, dus laat dat even controleren bij de huisarts. Is het een constante pijn en gaat het niet meer weg, dan moet je de verloskundige bellen, maar is de pijn er soms dan is het wsh een van bovenstaande dingen en is het niet erg. Groetjes Ineke