hallo, bij ieder lichaam is het weer anders het is dus afwachten.bij mij heeft het ongeveer wel een jaar geduurd voordat de pil uitgewerkt was volgens mij zie banner.vorige maand zelfs voor het eerst een eisprong waarschijnlijk.ben er nog steeds niet helemaal bovenop.ben naar de HA gegaan toen ik op 66 dagen zat.daarna naar de gyn gestuurd en wat standaard onderzoeken gehad.als ik in mei nog niet zwanger ben moet ik terugkomen.ik weet zeker dat mijn cyclus door de pil komt en heb ook gezworen om er nooit weer aan te beginnen.heb hem maar 5 jr gebruikt maar nu ik erop terugkijk zie ik dat ik er waarschijnlijk niet tegen gekund heb omdat ik toen vaak depressief was en nergens zin in had terwijl ik nu weer bruis van de energie. veel succes en hopen dat het bij jullie niet zo lang duurt.groetjes
Ik zit nu dus op dag 58. Ik ben gewoon dus niet meer ongi geweest. Ik vind het allemaal echt heel vervelend want je gaat je toch ook een beetje ongerust maken. Heb jij al die tijd dan ook geen eisprong gehad?
hoi roos23, nou ik weet het eigenlijk niet ben paar maanden geleden begonnen met ovutests en vorige cyclus had ik voor het eerst 2 streepjes. ik had bij de gyn ook een bloedtest gehad en daar kwam uit dat ik de stof progesteron te laag had daardoor krijg je [bijna]geen eisprong.maar vorige cyclus ook weer op geprikt en nu was die stof juist weer prima daarom word ik ook nog niet geholpen in het ziekenhuis moet nog ff afwachten wat mn cyclus voor de rest gaat doen.dus voor mijzelf heb ik hem voor het eerst ontdekt. jij kunt misschien nog even afwachten een paar weekjes omdat dit vaker voorkomt bij ontpillen.en anders ff de huisarts bellen.groetjes
pff dan zit ik pas op de helft van jou. Ga je nu pas voor het eerst naar de ha? Ik zit te twijfelen of ik nu al zou gaan
Ik ga voor de tweede keer. Ik heb een tijdje terug een bobbel ontdekt in mijn borst en toen heb ik ook het ontpillen ter sprake gebracht.Dit was normaal volgens hun en kon nog langer duren. Voor mij heeft het inmiddels wel lang genoeg geduurt en voor we aan een volgend kindje gaan beginnen wil ik graag weten wat mijn cyclus is
wouw.. dat is snel! Maar wanneer test je dan of je zwanger bent, in je ontpil periode? Ik ben nu 3 dagen overtijd.. is het dan slim om al te gaan testen of nog even afwachten? graag reactie! dan weet ik wat me te doen staat!
Ik dacht aan het ontpillen te zijn. Testen gaven steeds negatief dus.... Na 60 dagen toch nog maar weer eens een test gedaan en wat blijkt. We zijn zwanger
Nou ja ik was zelf 6 dagen overtijd. Dus heb toen maar een test gedaan en toen was hij positief. Misschien als je hem nu zou doen, dat hij heel licht is (lijntje) dus misschien over 2 of 3 dagen nog eens kijken
Haha ja heb je heel goed. Die van mij zat bij de shoarmatent toen ik de test deed. Die sloeg stijl achterover toen ik hem belde haha. Maar het mooie was wel.. ik kreeg van die shoarma tent wel een leuk kraam cadeautje. Terwijl ik ze niet eens persoonlijk ken.
Hahah wat leuk! Grappig zeg! Nou, moet er niet teveel aandenken want zo word ik nog zenuwachtig! haha de kans is klein, maar goed.. wie weet!
Zenuwachtig is logisch hoor. Het is niet niks. Als het wel zo is ga je een hele drukke tijd tegemoet. Is het niet zo dan baal je als een stekker en ben je teleurgesteld, dus zenuwen zijn zeker op zijn plaats. Ik vind het wel leuk om er zo weer aan terug te denken. Ik zelf heb een rot zwangerschap achter de rug, maar heb in mijn kraamtijd e.d hele erge heimwee gehad naar de bevalling. Normaal gesproken is het andersom, maar bij mij niet hoor.
Ik ben eigenlijk nog aan het ontpillen maar we hadden zoiets van we gaan er nu al voor en heb dus de cyclus van voor de pil gepakt die ik altijd had... maar ja de vraag is of ik uberhaupt binnen die tijd mijn menstruatie zou krijgen of niet... eigenlijk is dat nu dus niet goed te controleren en is het veel testen doen denk ik al heb ik nu wel een vaag gevoel (alsof er iets aan zit te komen) in mijn buik dus ik spring een gat in de lucht als ik deze maand mijn menstruatie krijg... maar eigenlijk nog meer als ik meteen positief test (maar gisteren was negatief dus verwacht er niet veel van )
ben op 25 sep 2008 gestopt met de pil.. toen heb ik op 29 sep. een half dagje ongi gehad' en daarna weer op 26 okt.. en nu waarschijnlijk zwanger ( aan de test als die klopt ) en heb 11 jaar de pil geslikt liefs
Ja zo zie je maar dat alles kan. je moet gewoon ff afwachten en dan na een dag of 5 overtijd te zijn testen. Er zijn nl ook al mensen die voor dat ze uberhaubt ongi moeten worden gaan testen, nou dat schiet natuurlijk niet echt op he. Leuk allemaal natuurlijk, maar zonde van je testen. Of je moet mazzel hebben.
Nou Mirjam 24. Ik hoop voor je dat het zover is. Ik wil je iig alvast feliciteren en hoop van je te horen of het feest is bij jullie. Veel liefs.