kan ook zijn dat je er teveel mee bezig bent.. ik was ook 3 weken te laat met ongesteld worden.. maar inmiddels nog steeds niet echt regelmatig..
dank je wel heb een test gedaan zie een licht roze streepje staat wel foto van in me album morgen na de HA en dan een test daar doen liefs
Officieel is streepje is streepje he, maar ik heb het bij mijn beste vriendin gezien, die heeft alleen maar lichte streepjes en niet zwanger. Hoelang was je nu overtijd Miriam?
ik ben nu 5 dagen over tijd normaal als ik ongi moet worden heb ik 3 dagen van te voren al pijn en dan weet ik van nu ga ik ongi worden maar heb verder nergens last van liefs
Het streepje is dan wel licht voor 5 dagen overtijd. toen ik 6 dagen overtijd was was hij bij mij onderhand bodeauxrood, maar volgens mijn verschilt dat bij iedereen. Ik zou idd morgen bij de HA maar even een test doen. Ben benieuwd meis
hee,ik ben dr niet teveel mee bezig hoor. Maar ik wil wel gewoon graag weten waar ik op aan het wachten ben.
Ik ben ook nog steeds bezig met ontpillen. Op dag 89 kreeg ik Primolut, daar kreeg ik een onttrekkingsbloeding van maar ben nu nog niet ongesteld geworden. 8 dec. mag ik naar de gyn. Sterkte met afwachten, het is erg vervelend, ik weet het.
Ik ben bij de dokter geweest en zij zegt dat ontpillen niet echt bestaat, je lichaam heeft officieel maar 2 dagen nodig om het pil hormoon uit je lichaam te werken.. Daardoor komt het ook dat sommige meisjes die 2 dagen de pil vergeten of ongesteld worden of zwanger worden.. Ik weet natuurlijk niet of dit waar is maar het lijkt me vrij logisch klinken
ja dat is eigenlijk ook wel logisch, anders zou je inderdaad niet tussendoor zomaar zwanger kunnen worden. Maar t ontpillen is meer hoelang het duurt voor je weer ongesteld wordt en dus ook ongveer weet wanneer je eisprong is. Maar ook al ben je dus niet ongesteld geworden en duurt het ontpillen lang, kan je toch al zwanger worden?
Ik heb sinds ik gestopt ben ook mijn cycli bijgehouden en die zijn als volgt: 26, 24, 27, 24 en 26 dagen. Dus de eerste keer was ik redelijk op tijd weer ongesteld.
Ja je kan gewoon zwanger worden denk ik, waar ik net ook al naar verwees er zijn genoeg meiden die zwanger worden van een paar keer pil vergeten! Die weten de cyclus etc toch ook niet? Of zeg ik nou iets heel doms? (ben ook maar een groentje haha)
Dat geloof ik! Ik vind het nu al een opluchting dat ie gekomen is! Op zich wel verwacht aangezien ik altijd erg regelmatig was en maar 3 jaar ofzo de pil geslikt heb Maar goed, gelukkig maar!
wat ik me afvraag: voor de meiden waarbij het heel lang duurde voordat ze ongesteld werden: hadden jullie dan voor je aan de pil begon ook een onregelmatige cyclus?
Yep....... Ik ben juist aan de pil gegaan vanwege een zeer onregelmatige ongesteldheid.....Heb in totaal 10 jaar de pil geslikt.......Mijn eerste cyclus na de pil was met 38 dagen, nu zit ik inmiddels op dag 50 en geen tekenen van ongesteldheid.....Heb inmiddels 2x getest maar negatief.....Ik wacht dus met smart op bloed, kan ik tenminste weer aan een nieuwe ronde beginnen.....
Oké dat kan dus misschien ook wel meespelen of diegene snel weer een gewone cyclus heeft... Ik had voor de pil altijd wel een gewone cyclus alleen veel pijn en omdat ik een vriend had ging ik aan de pil... Dus ik hoop dat ik nu ook snel een gewone cyclus heb
ik heb de vorige periode 6 weken gewacht tot dat ik ongi werd en nu alweer bijna vijf weken en ja een negatieve test dus van mij mag het wel beginnen want dan kunnen we weer opnieuw beginnen met klussen ben al ruim vier maanden gestopt met de pil je kunt nergens van op aan is mijn gevoel afwachten dus maar weer
ik ben gestopt met de pil op 25 sep 2008 heb hem 11 jaar geslikt en ben nu zwanger en een vriendin van mij was naar 8 jaar de pil te hebben geslikt binnen 3 maand zwanger dus het ligt gewoon aan je lichaam hoe die erop reageert succes mt zwanger worden liefs
Dus ja voor iedereen is dit dus anders maar voor iedereen succes en voor de mensen die zwanger zijn gefeliciteerd