OKe, dankjewe; voor je antwoord. Ik heb het vandaag ook nog, heeel klein beetje bruinverlies, en ik heb ook buikkrampen, net als ongesteldheid, en misselijk, en zo onrustig, en vergeet echt alles! Wel vervelend zeg.. dat zogenaamde ontpillen.. :x Ben erg benieuwd wanneer ik mijn eerste normale ongesteldheid krijg.
Ik vergeet ook echt alles... en heb stomme acties. Dacht dat het hoorde bij zwangerschap dementie! Maar blijkbaar ook bij ontpillen. hahaha Ben blij dat ik niet de enige ben. Ook heb ik last van mijn eierstokken, niet dat ze pijn doen maar voel ze gewoon continu. Hebben jullie dat ook? Ik ben 23 nov. gestopt met de pil. en na mijn ongi last gekregen van deze kwaaltjes. Hoop er snel vanaf te zijn. en zwangerschaps kwaaltjes te krijgen.
nouuu over stomme acties gesproken haha.. heb ik nu ook last van! Ik wilde gister beker water leeg gooien in de keuken, doe ik het zo NAAST de gootsteen, op het aanrecht.. Lijk wel gek joh haha. ik dacht toen echt.. hallo doe is ff normaal joh.. Ik ben er ook echt niet bij met mijn gedachten.. Ik voel niet echt mijn eierstokken, maar had vanavond wel een heftige steek onderin me buik! deed echt zeer. Voor de rest kan ik blijven eten, ook al ben ik misselijk haha. Ik hoop ook snel over te gaan op zwangerschaps kwaaltjes
Ik heb na het stoppen met de pil alleen een onttrekkingsbloeding gehad en ben daarna niet meer ongesteld geworden. Ik was namelijk gelijk zwanger. Ik had dus helemaal geen last van het ontpillen
Wat goed! gefeliciteerd skye Ik heb precies 3 weken geleden wel nog geklust.. maar toen zat ik nog wel aan de pil, maar die was ik wel vergeten die week, een paar keer.. niet eens expres hoor. daarna niet meer geklust, omdat ie veel weg was vanwege werk. Dus alleen die x. sinds deze week ben ik wel beroerd, maar ik hou het maar op ontpillen.. maar stiekem.. hoop ik ook op wat anders
Ik ben in aprik gestopt met de pil. Heb de eerste 3 maanden wel wat afkickverschijnselen gehad. Erg vervelend want het zijn precies van die kwalen die je schijnbaar ook hebt als je zwanger bent. Verder ben ik wel steeds regelmatig ongesteld geworden dus dat is wel fijn als ik ook wel een lees dat sommige nog een tijd niks hebben.
Hiep hoi. Ik bloed! Het is nog te vroeg om te zeggen of het veel zal zijn of niet, maar op de wc stuitte ik al op een aardige vlek in mijn onderbroek. Normaliter zou ik dit verschrikkelijk vervelend vinden, maar ik ben dol blij. Ik ben er zeker van dat ik geen cyclus heb gehad, want ik heb geen stijging in temperatuur gezien en heb ook geen positieve ovulatie test gehad. Daarnaast had ik een dag met vruchtbaar cervix slijm pas op 3 dec. Dus het is allemaal een beetje apart. De vorige keer dat ik bloedde, wat drie dagen een heel licht bloedverlies was, was op 17 dec. Dat was 25 dagen geleden. Maar als ik dat zou rekenen als een menstruatie dan zou ik toch mogen zeggen dat ik een cyclus heb gehad van 25 dagen! Dat mijn cyclus zonder ovulatie was, vind ik op dit moment niet zo erg. Het lijkt erop dat mijn lichaam echt begint op te starten. Dat of ik heb echt PCOS. Beide menstruaties hebben nu namelijk plaatsgevonden direct nadat ik een paar dagen weinig tot geen suikers heb gegeten en minstens een uur heb gesport! Toeval of niet? Daarbij is de bloeding, die ik nu heb, te vroeg voor de lengte van mijn cycli vroeger. Ook is het me opgevallen in de afgelopen weken, dat mijn ovulatie testjes donkerder zijn in weken dat ik wel snoep tov weken dat ik dat niet doe. Het is net alsof mijn lichaam zich reset direct na het stoppen met suiker. Ik ben nu dus echt super gemotiveerd om dit door te zetten. Als ik volgende keer dan wel een ovulatie kan krijgen, dan kunnen we misschien eindelijk beginnen met proberen! Voor hen die bezorgd zijn: Ik weet wel dat een half atkins dieet-achtige levensstijl niet zo goed voor mijn hart zal zijn, maar ik ben van plan dit op z'n langst vol te houden totdat ik een klein prutteltje in mijn armen mag houden. Dan gaan we wel weer gewoon gezond eten. Jammer dan als ik daardoor idd niet regelmatig meer ben ofzo, als ik ècht pcos zou hebben. Maarruh, je kunt begrijpen dat ik heel blij ben met deze ontwikkeling. Nu nog afwachten of het doorzet tot een goede echte bloeding.... en dan gaan we voor een echte cyclus met eitje! Groetjes, Vera
Hoi Vera Nou leuk hoor dat je bloed. Ik nog niet. Ik ben sinds 22 juni gestopt met de pil. Ik werd pas 18 oktober ongi. sinds dien nog niet ongi geweest. Ben wel in die tijd naar de ha geweest. Maar die vonden het normaal. K kreeg last van mijn buik, werdt steeds dikker. toen een echo gemaakt, niet inwendig. Maar alles was ok. heb 3 weken geleden een test gedaan maar negatief. K wacht tot k dus menstrueer. k heb nu een dikke buik. soms pijn. het is alsof ik maar dikker word. mijn kleren passen mij bijna niet meer. ik weet niet wat ik moet doen. Kan jij mij wat adviseren? alvast thnx gr fatma
Wel fijn om te lezen dat het dus helemaal niks uit hoeft te maken als je cyclus niet (gelijk) regelmatig is. Ik zelf ben nog maar 1 maand gestopt met de pil, bij mij zaten er 29 dagen tussen. Ik heb ook echt het idee gehad dat ik zwanger was, voelde echt zo! Maar scheen het uitwerken van de pil dus te zijn.. Nu ik de pil niet meer slik, weet ik niet of ik m ooit weer ga slikken, vind het eigenlijk maar rotzooi.
Denk dat t bij iedereen anders is , iedereen heeft een andere cyclus , En bij de 1 gaat het zwanger worden wat sneller als bij de ander.. Ik heb een aantal vriendinen die vrijwel na 1 maand gestopt te zijn met de pil , al direct zwanger waren ! Ik ben nu zo een 3 weken aan het ''ontpillen'' en het is nu afwachten .. Veel suc6 !
Hej Fatma, Jeetje, dat klinkt echt niet lekker. Wanneer ben je naar de huisarts geweest? Ik vind het toch raar dat je dan maar dikker en dikker wordt. Je zou idd denken dat je zwanger bent. Maja, die verhalen over meiden die drie maanden lang allemaal negatieve testjes hebben en dan toch zwanger blijken, zijn heel erg leuk, maar hoe vaak komt dat nou voor? Ik zou toch terug naar de huisarts gaan. Als je er echt zorgen om maakt, dan helpt die stress echt niet om alles weer op gang te helpen. Volgens mijn huisarts kun je trouwens helemaal niet zoveel zien op een uitwendige echo. Ik kon via de huisarts heel snel een inwendige echo laten maken. Dan doet de gynaecoloog het onderzoek, maar dan bespreekt officieel de huisarts het resultaat. Maja, als er iets afwijkends te zien is of alles goed is, dan zal de gyn dat ook wel meteen aan je laten weten. Bij mij in ieder geval wel. Het lijkt me in ieder geval echt niet normaal om zonder zwanger te zijn zo'n dikke buik te krijgen. En als je er echt last van hebt, dan zou ik echt even terug gaan. Het is waarschijnlijk niks, maar je kunt dat beter zeker weten toch? En misschien blijk je straks wel echt zwanger.. je weet nooit natuurlijk... Mijn bloeding heeft helaas niet echt doorgezet. Maja, het is wrs ook wel een hele lichte, want heb geen ei gehad. Ik ben benieuwd of dit alles was of dat het dit weekend nog wat aanhoudt. Veel succes in ieder geval! Hopelijk is dat nare gedoe snel voorbij. Groetjes, Vera @mise; Ik weet in ieder geval dat ik nooit meer aan de pil zal gaan. Ik had aan de pil ook veel last van mijn borsten enzo. Ik ben alleen uit gemakszucht met de pil doorgegaan. Dat is echt stom geweest achteraf. En dit gedoe met wachten op menstruaties enzo, wat ik nog nooit eerder had heb, is al helemaaaal niks!
14 December 2008 Een beetje vruchtbaar 15 December 2008 Vruchtbaar 16 December 2008 Erg vruchtbaar 17 December 2008 Eisprong 22 December 2008 Innesteldag Ik heb de nacht van 13 december geklust, daarna niet meer, want manlief is weg voor werk. Maar, er is nu toch ook een kans? want zaadjes leven toch nog een paar dagen?
hey ik nam men pil van men vijftien jaar... tussen men achtien en in men 19e jaar ben ik dus gestopt om zwanger te kunnen worden... na acht maanden was ik zwanger... de eeste maal helaas een miskraam... maar was ineens terug zwanger... heb geen maandstonden meer gekregen... ben tot op de dag vandaag overtuigd dat ik in verwachting was van een tweeëigen tweeling waarvan ik eentje ben verloren maar soit dat doet er natuurlijk hier niet toe... ik krijg mijn maandstonden nog altijd regelmatig door... van de dag dat ik gestopt ben met de pil tot op de dag dat ik zeniet meer kreeg natuurlijK.... er zat hoogstens een dagje verkeerd...
De kans is er wel maar het is een kleine kans. Over het algemeen leven zaadjes zeker 3 dagen, mogelijk ook wel 5 of 7 maar dat is uitzonderlijker. Maar soms moet je het er mee doen en dan is het niet anders. Even over mijn ontpillen: Ik ben 8,5 jaar aan de pil geweest. Nu na 9 maanden kan ik zeggen dat mijn cyclus wel goed is. Mijn menstruatie is nu 4 dagen met mooi rood helder bloed, niet allees oude troep en 3 dagen voor mijn eisprong had ik vruchtbaar slijm. Afgelopen cyclus was mijn eisprong opeens een week later met vruchtbaar slijm. Ik heb best vaak de pil doorgeslikt in het verleden en volgens mij moest mijn lichaam echt er zelf weer bovenop komen en duurde het tot nu dat mijn baarmoederslijmvlies ook weer van goede kwaliteit is en vitaal. Ik hoop natuurlijk dat het nu eindelijk tijd is om zwanger te worden. Maar als dat wachten, argh.... #-o
Hallo Liz Wat erg voor je. Ik ben sind 22 juni gestopt met de pil. na een hele lange tijd ( 18 oktober) pas ongi geworden. en daarna niet meer. Ben 2 dagen terug naar de ha geweest.Dacht dat ik zwanger was maar bleek dus niet te zijn. Ik moet bloed laten afnemen voor mijn schildklier. Maar dokter vondt het normaal dat ik niet regelmatig ongi wordt. het rare is dat je dan niet weet wanneer je vruchtbaar ben. !