Eisprong voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PamPapilio, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik heb dus geen idee hoe dat voelt! volgens mij heb ik m nog nooit gevoeld, maarja.. ik heb eigenlijk altijd buikpijn en omdat ik dat "negeer" negeer ik misschien mn eisprong ook al jaren?

Ik denk dus de afgelopen keer mn eisprong gevoeld te hebben.. t was menstruatie pijn, maar toch ook niet.. t leek een beetje tussen "normale" buikpijn en menstruatiepijn in te zitten..

Dit was twee dagen lang.. onderin mn buik.. de 17e begon het 's avonds en de 18 was het ook nog.. nu is dat eigenlijk weg.

Als dat mn eisprong was, wanneer was mn ei dan precies/ongeveer? :p omdat ik het 2 dagen voelde..

Oh en *zie banner* t was ook rond de dagen dat mn eisprong moest wezen volgens planning ;) ik heb alleen geen idee wat mn cyclus precies is omdat ik altijd aan de pil ben geweest..

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Kan goed dat je idd je eisprong gevoeld hebt, bij mij voelt het ook zo aan als jij beschrijft. Ik weet eigenlijk ook niet goed wanneer hij dan net springt bij jou. Ik voel die pijn maar één dag en ga er dus vanuit dat dat de dag is van m'n ovulatie.
    Maar je zegt dat je mogelijk je eisprong al jaren negeert, wanneer je de pil neemt, krijg je toch geen eisprong?

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja, heb je helemaal gelijk in! stom vergeten! :oops: maar heb niet sinds ik voor het eerst ongi ben geworden de pil geslikt.. ik kan t dus daarvoor wel gevoeld hebben maar er niks achter gezocht hebben.. en ik kan me dus niet herinneren hoe dat voelt..
    en daarna jaren de pil, dusja.. hoe voelt zoiets! :confused: :)

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Als je nu binnen 2 weken ongi wordt (of zwanger test!), was het zéker je eisprong!

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Hahaha ja, dat is dus braaf afwachten he! :)

6. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    O ja kramp! Ik voel het niet elke keer maar afgelopen keer heb ik ook weer mijn eisprong gevoeld met flinke kramp en ongemak, dat was in de avond en de volgende ochtend nog een beetje zeurderig gevoel.

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou in principe als t toch mn ei was op een van die twee dagen zou ik zwanger kunnen zijn.. dus ik blijf duimen! ;)

ivm. feestjes en geen idee hebben van mn cyclus ga ik de 30ste een testje doen mocht ik dan nog niet ongi zijn natuurlijk..

8. Pompoentje

20 nov 2008
    83
    0
    0
    laatst had ik ook 2 dagen last van buikpijn aan de rechterkant. Eerst dacht ik altijd dat het mijn darmen misschien waren, maar nu ik er wat beter op lette dacht ik misschien is dat mijn eisprong wel. Het was volgens mijn banner ook net rond mijn eisprong, dus het zou kunnen. maar ja dat is ook even afwachten tot het eind van de cycles :)

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja en ik ben zo slecht met wachten!

En ik weet, als ik niet zwanger ben is t nog logisch ook, en mag ik niks klagen want t is pas de eerste ronde..

Maar ik was er eerst niet eens zo mee bezig.. maar kreeg ineens zon sterk gevoel dat t zo was deze maand.. heel apart..

We merken t vanzelf! ;)

Deel Deze Pagina