Hoi Meiden. Sorry maar weer een vraag. Zit met zoveel vragen, het stopt gewoon niet. Ben vandaag eindelijk ongi geworden. 3 weken overtijd. Had al getest maar was negatief dus was blij dat ik er waren zodat we op nieuw kunnen beginnen. Maar kan je aan de hoeveelheid achterhalen wanneer je redelijk ontpilt bent? Nu stelt het namelijk niet zo veel voor. En kan je tijdens het ontpillen ook gewoon zwanger worden. Je kan het dan natuurlijk niet zo goed uitrekenen, maar het kan toch wel gewoon? Sorry voor alle vragen als iemand een goed boek weet wil ik dat ook graag weten, hoef ik jullie niet allemaal lastig te vallen. x x Linde
Ik weet er niet veel van, maar tijdens het ontpillen kun je gewoon zwanger worden. Je kan toch ook zwanger worden als je 1 pil in de cyclus vergeet?? Ik ben de eerste keer zwanger geraakt vlak na het stoppen met de pil, dus alles kan... Succes
Hoi linde, Je kunt wel gewoon zwanger worden, maar het is inderdaad lastiger omdat je niet precies weet wanneer je ei is. Ik ben zelf ook onregelmatig en daarom klussen we nu vanaf dag 12 steeds om de dag. Zo heb je de grootste kans dat je op de juiste dagen hebt geklust. De eerste ronde vond ik dat wel veel en had ik niet altijd zin, maar ik moet zeggen dat mijn zin in seks nu wel groter is geworden dan voordat we wilden proberen zwanger te worden. Ook zijn we nu wat creatiever in bed, dus het heeft ook nog wel z'n voordelen. Maar goed, het liefst zo snel mogelijk zwanger!!! Zit nu in de derde 'actieve' ronde, maar heb vandaag klein beetje slijmerig bruine afscheiding gehad. Ook had ik twee dagen terug erge rugpijn, dus ik denk dat ik ongi wordt. Shit! Ik geloof dat ik inmiddels zelf een beetje mijn hart aan het luchten ben, maar dat is eigenlijk wel lekker. Succes met zwanger worden en hopen dat je snel regelmatige cyclus hebt. groetjes Olga
Dankjewel voor jullie reacties. Snap helemaal wat je bedoelt Olga, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Snap ook helemaal wat je bedoelt over het extra klussen, dat had ik met de pil nooit, maar nu...
Dankjewel voor jullie reacties. Snap helemaal wat je bedoelt Olga, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Snap ook helemaal wat je bedoelt over het extra klussen, dat had ik met de pil nooit, maar nu...