ik ben ooit eens een half jaar met de pil gestopt en de eerste keer duurde het 58 dagen voordat ik ongesteld werd dus 30 dagen te laat zeg maar.. daarna kreeg ik het wel regelmatiger gewoon om de maand.. maar ik heb wel eens gehoord (ik weet niet of het zo is) maar als je de pil vaak doorslikte (dus zonder stopweek) dan duurt het langer voordat je weer een regelmatige cyclus hebt.. ikzelf slikte de pil vaak door dus weet niet hoe het is als je gewoon elke maand ongesteld werd of dat nog invloed heeft als je daarna met de pil stopt? liefs anneke
hoi Ma2Be, ik ben benwieuwd waar je Teunisbloemoliecapsules haalt? gewoon bij de apotheek of...? xx Tamara
Nou ik slikte hem nooit daar, dus ik denk niet dat dat er zoveel mee te maken heeft. Maar ja ik ben geen expert, dus alles kan
Hoi Tamara24, Ik ben geen Ma2B, maar ik heb mijn teunisbloemoliecapsules bij de etos gehaald. Staat bij de foliumzuur enz. gewoon eigen merk. Ook niet zo duur. groetjes
Mijn eerste cyclus was 47 dagen, en ben nog steeds op mijn 2de aan het wachten, zit nu op dag 69? Ben eind juli gestopt met de pil. Hoop dat ik snel ongi wordt, en jij ook. Groetjes Cindy
Sorry, ik ben dan geen Rensie , maar ik slik nu ook al een paar weken monnikspeper en ben dus ook ongi geworden. Maar ik slik het wel gewoon door hoor! Gewoon nog een paar maand, tot de regelmaat goed op gang is gekomen. Anders stop je, duurt het weer weken voor je ongi wordt en ga je weer slikken. Dan moet je lichaam de druppels eerst weer helemaal opnemen voordat het gaat werken! En het kan geen kwaad in de eerste weken van de zwangerschap, dusss....
ik heb op 1 september mijn laatste pil genomen (nooit doorgeslikt altijd met stopweek) en ik werd na 34 dagen ongesteld, daarna na 32 dagen en nu zit ik dus in de derde ronde Ik had twee weken voor die eerste echte ongesteldheid wel wat ontpil verschijnselen, continue het gevoel dat ik het moest worden, krampen dus en wat maagzuur en voelde me gewoon raar In de tweede ronde en nu in deze ronde heb ik nergens last van