Waarom duurt het zo lang voordat de menstruatie begint in de stopweek?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sa2008, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 sa2008, 5 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2013
    Ik slik al een tijd de pil normaal ben ik altijd altijd ongesteld in de stop week meestal de 2 of 3 dag soms 4, maar nu liet het wel heel lang op zich wachten. Op dag 7 kwam het een beetje op gang maar het zette niet echt door. Het heeft 2 en halve dag geduurd. Het was bruin roze. Hoe kan dat? Iemand ervaring mee?

2. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand die hetweet of heeft gehad

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het wil wel eens voorkomen hoor dat je een keer heel weinig of laat ongesteld wordt in je stopweek. Meestal door stress oid.
    Ik heb het een aantal jaren geleden gehad, door stress van nieuwe baan inclusief verhuizing etc.... de eerste twee stopweken na de verhuizing, echt heel laat en minimaal ongesteld. Daarna 2 stopweken veel te vroeg ongesteld en veel heftigeer.... en daarna was het weer zoals te voren.

Op zich is het niet erg hoor.

Maar je lijf kan ook van slag zijn doordat je de vorige strip een week te vroeg bent gestopt en daarna weer aan de pil en daarvan ee pil vergeten....

4. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het rare is na die dagen het ik iedere keer last van buik kampen. Maar nu is als wel weer wat beter. Maar ik het er toch wel twee weken last van gehad. Groetjes

5. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het is weer zo ver hoor zaterdag laatste pil geslikt 7 dagen later nog niet echt ongesteld alleen wat roze afscheid en toen stopte het dag later nog bruine donkerrood. Maar ik snap het niet dat het zo lang duurt.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wanneer je het niet vertrouwd gewoon even een zwangerschapstestje doen.
    En evne bij de HA langsgaan omdat het nu al meerdere keren gebeurt

Deel Deze Pagina