Goedenmiddag, mijn vraag hoort hier eigenlijk niet thuis maar ik wist niet waar bij beter paste. Op dit moment zijn wij niet bezig met zwanger worden ivm een onstabiele relatie. Toch wil ik mijn cyclus bijhouden, mochten we toch ooit eens zwanger willen worden en om gewoon wat inzicht in mijn cyclus te hebben. ik heb sinds mijn 10e de pil geslikt, ik moest dat omdat ik zonder de pil ongesteld bleef, het hield maar niet op. Vorig jaar ben ik door de pil heen zwanger geworden. Nu is mijn zoon een jaar oud, en ik heb geen anticonceptie meer gebruikt sinds zijn geboorte. Toch heb ik een hele rare cyclus 21-28-18-26-23-29 en nu ben ik al 31 dagen niet meer ongesteld geworden. Ik heb nu al sinds april vorig jaar de pil niet meer gebruikt het kan dan toch niet dat ik dan nu nog aan het ontpillen ben? Ik heb deze maand ovutesten geprobeerd om te kijken hoe het allemaalw erkte. Ik heb dat van dag 10 tot 24 gedaan tot mn testen op waren, geen ei. Kan het zijn dat je dan gewoon een cyclus overslaat of dat mijn cyclus nog steeds overhoop is? Ik snap er niet zoveel van..
Is er misschien een mogelijkheid dat je weer zwanger bent? Anders kan het inderdaad zijn dat je een cyclus overslaat of dat je geen eisprong hebt. Als je zeker weten niet zwanger bent, maar volgende maand nog niet ongesteld bent, zou ik inderdaad toch even een afspraak maken bij de ha. Succes!
bedankt voor jullie antwoorden, ik kan niet zwanger zijn want ik heb al meer dan een maand niet meer geklust zeg maar.. en ik heb gisteravond nog een test gedaan die negatief is. Dus zwanger ben ik dan niet..
Ik heb net gebeld naar de huisarts, maar de assistente wil dus nog geen afspraak maken omdat zij zelf denkt dat het normaal is :s Ik ga zometeen dus weer bellen voor het maken voor een afspraak.. Want ik wil dus nu echt langskomen.
ik denk dat je lichaam nog heeeel erg moet wennen aan het zelf maken van een cyclus. Er wordt wel eens gezegd dat je na het gebruik van de pil je oude cyclus weer oppakt. Maar jij hebt nooit een eigen cyclus gehad. En je allereerste cycli als je nog jong bent, zijn vaak onregelmatig. Ik denk idd dat je ongi wel zal komen, maar het is misschien voor jezelf wel een geruststellend idee om even langs de ha te gaan. Je lijf heeft gewoon tijd nodig om weer te wennen aan de nieuwe situatie. Tussen de bevalling van mijn eerste en het zwanger raken van mijn tweede kind ben ik helemaal niet regelmatig geweest. En daartussen zat 1,5 jaar!
ja dat zou zo kunnen zijn, ik mag morgen naar de HA. ik heb hem zelf gesproken en hij geeft aan dat ik misschien alsnog zwanger kan zijn.. :s maar dan zou ik nu 10 weken moeten zijn dat klopt toch niet? Tenminste ik was 24-10 ong geworden en daarvoor op 3-10 de HA zei dat de 24-10 misschien een tussentijdse bloedign was..