Yasmin pil & zwanger worden

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Suzanne87, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haihai allemaal

Ik wil even een ervaring delen.. Sinds ik mijn 1e vriendje kreeg, ben ik aan de Yasmin pil gegaan.. Altijd alles goed gegaan, menstruaties op de tijden waar ze hoorden.. Maar.. Nu ben ik daar zo ongeveer 4/5jaar mee gestopt, en toen zijn de problemen begonnen.. Geen menstruatie, de ene maand wel, de andere maand niet.. Waardoor we dus in 't ziekenhuis traject omtrent zwanger worden zijn beland..

Heeft iemand hier meer ervaring in..?

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Wat jammer dat je zo'n onduidelijke cyclus hebt, hopelijk lukt het gauw in de mmm om zwanger te raken.

Terwijl je aan de pil had kreeg je geen menstruatie en eigenlijk kan je dus ook niet spreken over een goede cyclus (er was geen eisprong), dat waren slechts onttrekkingsbloedingen tijdens een stopweek.
    Het enige waar je jouw huidige onduidelijke cyclus mee kunt vergelijken zijn de cyclussen die je vóór de pil had.

3. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt.. Maar zelfs na 't pilgebruik kreeg ik de ene keer wel een eisprong en de andere keer niet..

Maar we zitten nu in 't IVF-traject, vandaag terugplaatsing gehad dus hopen op goed nieuws!

Deel Deze Pagina