Hoi meiden, Ik heb 17 sept. een mirena laten plaatsen en heb controle echo gehad deze zit goed. Echter 2 weken na het zetten van de mirena ben ik begonnen met bloeden en bloed nog steeds het is niet veel ( kan het met inleg kruisjes af ) maar vind het wel enorm vervelend. Ik weet dat het 3-6 mnd kan duren voor het weg is maar dat lijkt nog zo lang te duren. Verder ben ik er erg tevreden over heb weinig klachten van de hormonen ( die ik wel had met de pil ) dus hem laten verwijderen wil ik eigenlijk ook niet. Hoe lang heeft dat bloeden bij jullie geduurd??
2 maand. Daarna 2 jaar geen bloed en de laatste 3 jaar en hele lichte menstruatie. Succes nog even volhouden!
5 maanden. Paar dagen wel, paar dagen niet. Niet veel, maar toch. Heel vervelend! Maanden niet ongesteld door zwangerschap... Was zo weer ingehaald! Pfff.. Daarna elke maand ongesteld geworden, dat wordt nu wel minder trouwens, na bijna 1 jaar.
ik heb 2 weken last van bloeding gehad mijn zusje 9 maanden ik ben vanaf die tijd niet meer ongesteld geweest ik moet 11 dec terug voor controle om te kijken of deze goed zit heb hem 19 september laten zetten
Hier de eerste keer, geen bloedverlies gehad, tot dat hij verwijderd werd, nu ook sinds half oktober een nieuwe, en heb nu ook meermaals per week wat bloedverlies, terwijl de gyn had verwacht van niet omdat ik nog bv geef
Ik heb hem vorige week laten zetten daar nauwelijks bloedverlies van gehad. Nu sinds paar dagen bruinverlies wat roder lijkt te worden. Ik heb wel veel menstruatiepijn. Jullie ook? is dat normaal en hoelang kan dat aanhouden?
1 dag toen ie gezet werd. Sindsdien geen bloed meer gezien en we zijn nu ruim 5 jaar verder. Paar maanden geleden de oude eruit en een nieuwe erin en geen bloed gezien. Alleen de eerste halve dag heel lichte buikpijn. Mijn gyn had mij vorige keer (5 jaar geleden) verwittigd dat ik tot 6 maand lang bloedverlies kon hebben en dat dat compleet normaal was. Als 't langer was, moest ik es terugkomen.
De eerste keer nergens last van gehad, geplaatst door een vrouw, ook nagenoeg pijnloos. Tweede keer door mannelijke huisarts geplaatst... Pffff plaatsen deed zeer en twee weken gebloed met mentratiekrampen. Zo zie je maarhaha
Ik ben benieuwd. Ik heb hem al in huis en maandag zal de ha hem zetten. Hiervoor de mycrogynon gehad.
Nog steeds... Heb m ruim een jaar! Dan gaat het een paar weken goed en dan weer een paar weken bloedverlies. Mijn man voelt m ook regelmatig als we seks hebben, en ik voel het dus ook als hij 'er tegen aan duwt' zeg maar.. Ben dat ding spuugzat, maar als hij eruit gaat laat ik me steriliseren en stiekem vind ik dat nog een beetje eng
Ik heb 'm nu 4 maanden. Heb een dikke maand dagelijks bloedverlies gehad, daarna een maand spotting paar keer per week en toen hield het op. In de 2 maanden hierna 2 dagen wat spotting gehad. Had in begin ook wel last van misselijkheid, hoofdpijn en opgeblazen buik, maar dat is nu toch wel weg, gelukkig. Ik geef wel nog volledige BV, dus was sowieso nog niet aan het menstrueren.
5 maanden continue, daarna elke week, daarna elke 2 weken totdat ik mijn normale cyclus terug had. Dit heeft bij elkaar anderhalf jaar geduurd. Ik heb 'm 3 jaar gehad. Toen mijn ex mijn ex werd heb ik m eruit laten halen. Ik voel me nu zoveel beter.
Bij het plaatsen bloedde ik maar 2 of 3 dagen. En het verwijderen een week, geloof ik, maar toen was ik ook ongesteld. In de tussentijd 1x per kwartaal een mini bloeding
Ik heb na het plaatsen even bloedverlies gehad maar geen pijn oid. Ik kreeg mijn menstruatie op de dag dat ik hem verwachtte en sindsdien bloed ik nog steeds. Mijn man voelt hem niet zitten en ik zelf ook niet. Maar ik bloed nog steeds.. Het is ook niet veel hoor maar vind het gewoon vervelend Het word wel steeds bruiner met steeds minder rood er in ( niet dat dat het beter maakt ofzo )
Hier een jaar lang gevloeid toen een stootkuur pil eroverheen dan moest het over zijn. Na twee weken weer dagelijks vloeien en toen was ik t zo kotsbeu dat hij eruit ging!
Je weet hoe het bij mij is hier is het al 11 weken aan modderen volgende week gaat hij eruit. Als ik iets vies vind is dit het. Ja het is wel 100% betrouwbare anticonceptie. Geen sex kun je ook niet zwanger raken
Ruim een jaar lang bijna elke dag bloedverlies gehad, toen eruit laten halen en ben nu gesteriliseerd.