Mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Saja87, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb 17 sept. een mirena laten plaatsen en heb controle echo gehad deze zit goed.

Echter 2 weken na het zetten van de mirena ben ik begonnen met bloeden en bloed nog steeds:( het is niet veel ( kan het met inleg kruisjes af )
    maar vind het wel enorm vervelend.

Ik weet dat het 3-6 mnd kan duren voor het weg is maar dat lijkt nog zo lang te duren.

Verder ben ik er erg tevreden over heb weinig klachten van de hormonen ( die ik wel had met de pil ) dus hem laten verwijderen wil ik eigenlijk ook niet.

Hoe lang heeft dat bloeden bij jullie geduurd??

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    2 maand. Daarna 2 jaar geen bloed en de laatste 3 jaar en hele lichte menstruatie. Succes nog even volhouden!

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Pfff word er bijna wanhopig van hahahaha.

4. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    2 maanden, daarna 4,5 jaar niets meer, tot verwijderen spiraal.

5. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

5 maanden. Paar dagen wel, paar dagen niet. Niet veel, maar toch. Heel vervelend! Maanden niet ongesteld door zwangerschap... Was zo weer ingehaald! Pfff..

Daarna elke maand ongesteld geworden, dat wordt nu wel minder trouwens, na bijna 1 jaar.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik vloei dus echt elke dag vanaf het plaatsen.. Word er kriegel van haha

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb 2 weken last van bloeding gehad
    mijn zusje 9 maanden
    ik ben vanaf die tijd niet meer ongesteld geweest ik moet 11 dec terug voor controle om te kijken of deze goed zit
    heb hem 19 september laten zetten :)

8. happy3

happy3 Niet meer actief

Hier de eerste keer, geen bloedverlies gehad, tot dat hij verwijderd werd, nu ook sinds half oktober een nieuwe, en heb nu ook meermaals per week wat bloedverlies, terwijl de gyn had verwacht van niet omdat ik nog bv geef :(

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik heb hem vorige week laten zetten daar nauwelijks bloedverlies van gehad.
    Nu sinds paar dagen bruinverlies wat roder lijkt te worden.
    Ik heb wel veel menstruatiepijn. Jullie ook? is dat normaal en hoelang kan dat aanhouden?

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    1 dag toen ie gezet werd.

Sindsdien geen bloed meer gezien en we zijn nu ruim 5 jaar verder.

Paar maanden geleden de oude eruit en een nieuwe erin en geen bloed gezien. Alleen de eerste halve dag heel lichte buikpijn.

Mijn gyn had mij vorige keer (5 jaar geleden) verwittigd dat ik tot 6 maand lang bloedverlies kon hebben en dat dat compleet normaal was. Als 't langer was, moest ik es terugkomen.

11. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    De eerste keer nergens last van gehad, geplaatst door een vrouw, ook nagenoeg pijnloos.
    Tweede keer door mannelijke huisarts geplaatst... Pffff plaatsen deed zeer en twee weken gebloed met mentratiekrampen.

Zo zie je maarhaha

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben benieuwd. Ik heb hem al in huis en maandag zal de ha hem zetten. Hiervoor de mycrogynon gehad.

13. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nog steeds... Heb m ruim een jaar! Dan gaat het een paar weken goed en dan weer een paar weken bloedverlies. Mijn man voelt m ook regelmatig als we seks hebben, en ik voel het dus ook als hij 'er tegen aan duwt' zeg maar..

Ben dat ding spuugzat, maar als hij eruit gaat laat ik me steriliseren en stiekem vind ik dat nog een beetje eng ;)

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb 'm nu 4 maanden. Heb een dikke maand dagelijks bloedverlies gehad, daarna een maand spotting paar keer per week en toen hield het op. In de 2 maanden hierna 2 dagen wat spotting gehad.
    Had in begin ook wel last van misselijkheid, hoofdpijn en opgeblazen buik, maar dat is nu toch wel weg, gelukkig.

Ik geef wel nog volledige BV, dus was sowieso nog niet aan het menstrueren.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    5 maanden continue, daarna elke week, daarna elke 2 weken totdat ik mijn normale cyclus terug had. Dit heeft bij elkaar anderhalf jaar geduurd. Ik heb 'm 3 jaar gehad. Toen mijn ex mijn ex werd heb ik m eruit laten halen. Ik voel me nu zoveel beter.

16. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Bij het plaatsen bloedde ik maar 2 of 3 dagen. En het verwijderen een week, geloof ik, maar toen was ik ook ongesteld.
    In de tussentijd 1x per kwartaal een mini bloeding:)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb na het plaatsen even bloedverlies gehad maar geen pijn oid.
    Ik kreeg mijn menstruatie op de dag dat ik hem verwachtte en sindsdien bloed ik nog steeds.

Mijn man voelt hem niet zitten en ik zelf ook niet.

Maar ik bloed nog steeds.. Het is ook niet veel hoor maar vind het gewoon vervelend :( Het word wel steeds bruiner met steeds minder rood er in ( niet dat dat het beter maakt ofzo )

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier een jaar lang gevloeid toen een stootkuur pil eroverheen dan moest het over zijn. Na twee weken weer dagelijks vloeien en toen was ik t zo kotsbeu dat hij eruit ging!

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Je weet hoe het bij mij is hier is het al 11 weken aan modderen volgende week gaat hij eruit. Als ik iets vies vind is dit het.

Ja het is wel 100% betrouwbare anticonceptie. Geen sex kun je ook niet zwanger raken

20. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ruim een jaar lang bijna elke dag bloedverlies gehad, toen eruit laten halen en ben nu gesteriliseerd.

Deel Deze Pagina