zoals de titel al zegt wie voelt niks !!!!! ik heb alleen af en toe een steekje in me buik en een beetje moe verder voel ik me top niks aan t handje !!!!! bij de eerste voelde ik vanalles maar nu niks . ben bang dat ik met de echo weinig te zien krijg
Ik snap heel goed dat je je druk maakt, maar dat je geen symptomen hebt wilt niet zeggen dat het fout zit, en wie weet komen die kwaaltjes wat later. Hier gaat het ook op en af, de ene dag voel ik wel van alles en de andere dag weer niet en dan word ik ook onzeker, als je echt zo onzeker erover blijft vraag dan aan je vk of je eerder mag komen vanwege je onzekerheid en dat je graag wilt weten of alles goed is. Groetjes Saskia
Ja, maar kan me voorstellen voor jou dat het lang duurt vandaar dat ik zei vraag of het eerder kan om je gerust te stellen. Hoop dat je dan een mooie echo te zien krijgt (waar we gewoon ook van uit gaan )
Pas met 6-7 weken begonnen bij mij de symptomen (daarvoor alleen bijwerkingen van medicijnen). Maar er zit echt een baby in mijn buik . Daarvoor ook echt niks, nada hoor. Veel succes!
Hier nog één met bijna tot geen symptomen! Af en toe een buikkrampje en borsten wat gevoeliger, maar verder totaal niets! Ik moet morgende verloskundige bellen voor een afspraak, dus zal nog wel even duren voordat wij eindelijk een echo hebben! Jammer hoor!!! Gaan ze bij de intake wel het hartje luisteren of niet?
Hier nog een met weinig tot geen symptomen. Ook iets wat me erg onzeker maakt vanwege 2 eerdere MK's Ik heb wel ontzettende pijnlijke boobs en na een dag werken krijg ik rond de klok van 15:00 echt een dip! Toen ik net overtijd was voelde ik steeds een drukkend stekend ondergevoel in mn buik. Maar nu heb ik weinig tot nergens meer last van.
behalve pijnlijke borsten in de eerste weken had ik ook nergens last van, mijn hele zwangerschap eigenlijk niet... dus ik denk dat je daar alleen maar blij om kan zijn Als je het niet vertrouwt dan kan je altijd gewoon even je vk bellen, zij zal je wel geruststellen
Ik heb precies hetzelfde! Bij mijn dochter vanaf week 4 tot week 12 ongi krampen, werd met een week of 5 misselijk, voelde me echt zwanger toen. Deze keer helemaal niks, alleen een beetje moe en wat gevoelige borsten idd. Ik heb 21 april pas m'n eerste echo
Had ik ook begon me ook al zorgen te maken tot een week geleden, begin week 6, het losbarste. Heb tot nu toe elke ochtend overgegeven en voel me de hele dag weeig en doodmoe.
Meid, dat zegt niets hoor, ookal begrijp ik je onzekerheid wel. Bij mijn eerste had ik allerlei kwaaltjes (niet hevig, maar ze waren er wel). En bij deze zwangerschap heb ik echt tot nu toe NERGENS last van gehad. Voel me dan ook totaal niet zwanger, zeg maar. Heb een echo met 8 en 12 wkn gehad, en beide waren goed. baby deed het prima. Dus meid, geniet ervan zolang je nog geen kwaaltjes hebt, want het kan echt!
hoi, bij wisselt het per dag of paar dagen. de ene keer ben ik heel snel moe, de andere keer merk ik helemaal niks. maakt inderdaad wat onzeker, maar aan de andere kant: wees blij dat je je goed voelt!
Misschien juich ik te vroeg, maar ik heb me nog nooit zo goed gevoeld voordat ik ongesteld moest worden en voel tot nu toe helemaal niets qua veranderingen.. ik geniet er maar van zolang het duurt
nou tis begonnen hoor !!! ben zoooo misselijk sochtends ! kan wel eten en hoef niet te overgeven , maar bah bah wat een k*t gevoel zeg , van de eerste ken ik dit helemaal niet .
Nou hier ook absoluut geen kwaaltjes, ja de boobs zijn gevoelig en ben iets sneller moe maar verder voel ik me super... Ook niet echt het gevoel van zwanger zijn maar dat komt hopelijk volgende week na de echo. Ik geniet er ook maar van Liefs Claudia Hoop dat het niet heel veel erger word voor je....
Tot 7 weken heb ik ook geen last van kwaaltjes gehad, echt helemaal niks. Daarna kreeg ik gevoelige borsten (wijzen was al genoeg voor bijna een knal) en begon ik moeilijk te worden met voornamelijk het avondeten, maar ook met bepaalde dingen zoals kaas en zoutjes. Daar is het eigenlijk bij gebleven al die tijd, ik ben niet misselijk of moe geweest verder.
Ik heb de hele zwangerschap echt nérgens last van gehad en zie het resultaat! `t is dat de buik groeide, anders had ik zo`n moeder kunnen zijn die het niet wist tot de weeen begonnen haha maw: don`t worry, je hoort het heel vaak hoor!
Hier ook iemand met geen tot weinig symptomen, alleen beetje moe en soms steekjes in mijn onderbuik... We hebben al wel een echo gehad aangezien ik nierpatient ben(getransplanteerd), maar daar was nog heel weinig op te zien, dus ook wij moeten de 19e terug, heel spannend! Ben super onzeker,kan om alles janken terwijl ik geen jankert ben(dat is dus WEL een symptoom) maar gelukkig heb ik een lieve vriend die me gerust steld.. Liefs Frou
Ik ben nu 19 weken zwanger en de enigste symptoom die ik gehad heb is vermoeidheid. Ben niet ziek, zwak of misselijk geweest. Dus het hoeft niet altijd zo te zijn. Hoop dat je wat gerustgesteld bent.