bloeding tijdens pil gebruik

Discussion in 'Anticonceptie' started by bulldog, Jul 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hoi

ik ben nu zo`n 10 maanden aan de pil
    nou moet ik nog 7 pillen slikken en heb bloedverlies.
    iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

alvast bedankt...

heb het verder nog nooit eerder gehad.

2. Clapat

Clapat Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,059
    17
    38
    Duitsland
    Een doorbraakbloeding dus...

Ik heb dit ook al eens gehad. Dat kwam omdat mijn pil te licht was geworden en vooral het warme weer speelt er dan ook parten mee (toch bij mij).

Maar ik ben geen dokter, het kan misschien iets anders zijn.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    dank je voor je antwoord

het zal wel niks ernstigs zijn zal wel goed komen hopelijk.
    vind het zo raar heb het nog nooit eerder gehad in alle jaren dat ik de pil slik..

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,059
    17
    38
    Duitsland
    Ik nam 7 jaar harmonet en in dat laatste jaar viel het dan voor dat ik doorbraakbloedingen kreeg.

Nadien een iets zwaardere pil gekregen en het was over.

Kan gebeuren dat het pas na een paar jaar gebeurt. Een lichaam verandert met de tijd.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb het ook eens plotseling gehad...
    Kon geen kwaad zei de arts was gewoon een keer een doorbraakbloeding..
    Als ik het vaker kreeg moest ik terug komen, maand erna kreeg ik het weer en heb toen een andere pil gekregen...

6. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik slikte toen 10 jaar de pil. Ik ben toen naar dokter gegaan. Dokter vertelde mij dat dit kan na jarenlang gebruik van de pil. Je bent dan eigenlijk toe aan een zwaardere pil. Dat zei ze tenminste tegen mij. Ik heb dat toen niet gedaan, omdat wij in de planning hadden liggen dat ik zou stoppen met de pil i.v.m. onze kinderwens. Mij werd verteld dat de pil er niet minder betrouwbaar door werd, maar ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn. Ik zou dus gewoon even naar de huisarts gaan. Bij mij is voor de zekerheid toen ook even een uitstrijkje gemaakt, maar ook meer omdat ik dat zelf graag wilde (had ook wel eens bloedverlies na het vrijen). Gelukkig was alles goed bij mij. Succes ermee!

7. freggle

freggle Lid

Mar 13, 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    De laaste paar maanden had ik daar ook last van, en heb me huisarts ook gebeld en om advies gevraagd, hij gaf aan dat me pil waarschijnlijk te licht is ( zo maar ineens na pff weet ik veel hoeveel jaar) De laaste maand geen last er meer van gehad, en nu ben ik sinds vorige week ermee gestopt.

Share This Page