Even iets kwijt. Ik heb al meerdere topicstarter geplaatst deze week maar zal het even uitleggen. Ik heb 30 juni duidelijk mijn ei gespot dmv temperaturen. Nu begon ik op 8 dpo bloed te verliezen en best veel. Gewoon helderrood bloed. Nu wordt het eindelijk minder maar ga er eigenlijk van uit dat mijn cyclus even van de kaart is en dat ik mijn ongi heb gehad. Maar stel ik het was mijn ongi niet zou ik nu op 11 dpo zitten. Nu ging ik zojuist naar het toilet en zat er ineens heel veel doorzichtig slijm op mijn papiertje en kon er echt draden van trekken. Normaal zeggen ze dat dat vruchtbaar slijm is maar dat kan toch helemaal niet. Mijn temperatuur was eergisteren 37.3 gisteren 37.2 en vandaag 36.9... dus ook mijn temperatuur is niet gezakt tijdens het bloedverlies alleen vanmorgen was die dus onder de 37. Wat moet ik hier nou toch van denken. Vanmorgen een test gedaan en die was negatief.
Ik heb nu ook steken rechts onderin dus het lijkt erop dat ik een eisprong krijg. Kan dat dat misschien mijn eisprong niet heeft plaats gevonden? En dat die nu verlaat alsnog komt?