ontpillen of miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki34, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki34

kiki34 Nieuw lid

26 mei 2008
    4
    0
    0
    hai..,

Ben in maart gestopt met de pil, in april gewoon ongesteld geweest, maar nu in mei had ik voor mijn menstruatie een lichte bloeding(heel weinig en licht van kleur), toen werd ik toch een paar dagen later ongesteld.
    Toen dat over was...kwam er na een paar dagen weer bloedverlies, dit was donkerbruin en klonterig. En had heel erge last van buikkrampen, wat ik normaal eigenlijk niet heb.
    Herkent iemand dit?

Groetjes

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Als ik het zo hoor denk ik dat het het ontpillen is.
    Een mk lijkt mij niet omdat je het kreeg een week na je menstruatie, dus dan kan het eitje nog niet bevrucht zijn en meestal heb je dan ook helderrood bloed bij een mk.
    Ik hou het dus op ontpillen.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik denk ontpillen. Bij een miskraam krijg je helder rood bloed met veel stolsels. Ontpillen kan veel rare dingen met je doen helaas.

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Inderdaad ik denk ook dat het ontpillen is de pil doet rare dingen met je lichaam hoor ;)

5. kiki34

kiki34 Nieuw lid

26 mei 2008
    4
    0
    0
    Dank jullie wel voor het antwoord....!
    Ben ik weer gerust gesteld.
    Hoop dat het ontpillen gauw voorbij is!
    Leuk dat ik zo snel reactie op mijn vraag heb.
    Goeie site!

Doeidoei

6. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi,

volgens mij kan het allebei zijn.

Ikzelf had de laatste cyclus een menstruatie die ineens 4 dagen duurde ipv 2. Na een week weer 2 dagen bloedverlies. en daarna nog 2x een klein beetje. Omdat ik steeds bloed verloor ben ik bij de huisarts geweest. deze was er sterk van overtuigd dat er wel een bevruchting is geweest maar dat dit mis is gegaan.
    Omdat je dan nog niet lang zwanger zou zijn geweest hoeven er niet veel stolsels bij te zitten. Ik had ook de laatste keer erg (donker) bruin bloed.

Ik zie het positief in: als het mk was, dan was er toch iets niet goed waardoor de natuur zijn werk heeft gedaan. en dit betekent ook dat ik zwanger kan worden!

iig veel suc6!

liefs emmalotte

7. kiki34

kiki34 Nieuw lid

26 mei 2008
    4
    0
    0
    hoi emmalotte..,

maar was bij jou dat ook de eerste menstruatie, en had jij ook veel last van hevige buikkrampen(ik heb dat normaal niet) en nu nog steeds last van zeurderig gevoel onderin mijn rug?
    kweet et nu niet meer...het is iig niet zoals bij mijn normale menstruatie!
    Weet ook iemand hoe lang je dan nu nog blijft menstrueren?

8. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi kiki,

dit was voor mij de 4e ronde. De rondes ervoor steeds 2 dagen menstruatie. Ik had wel meer last van mijn buik, nu ik erover nadenk. En rugpijn heb ik zowiezo sinds stoppen met de pil meer last van.

Als het bij jou alleen maar bruin bloed was, kan het ook gewoon oud bloed zijn geweest. Klinkt eigenlijk logischer.

Bij veel vrouwen is de menstruatie zonder pil anders dan met de pil.
    Als je je zorgen maakt zou ik gewoon je huisarts bellen.

liefs emmalotte

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Kiki,

Ik denk ook dat het ontpillen is, het heeft allemaal even tijd nodig.

Je hebt je vraag ook bij de Verloskundige gesteld zag ik. Dubbel posten is niet toegestaan, dus deze doe ik dicht.

Succes.

Groetjes,
    Elvira

Deel Deze Pagina