digitale ovulatietest dubbele hormoon, help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door prulletje2, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Heeft er iemand ervaring met de digitale ovulatietesten van clearblue met dubbele hormoon indicator?

Ik verwachtte mijn ei pas over 3 dagen.
    Gisteren was de test nog negatief, een leeg rondje.
    Vanmorgen had ik opeens een stilstaande smiley. Die knipperende heb ik dus nooit gezien.
    En die stilstaande blijft 48u staan, dus je kunt niet doortesten. Maar ik had van een ander doosje nog een cassette liggen dus ik heb net nog even daarmee een test gedaan en nu is die negatief!

Kan ik er nou vanuit gaan dat ik toch mijn eisprong gehad heb? Maar dat dat echt maar zo kort geweest kan zijn? En zo snel, zonder 'hoge vruchtbaarheid', die knipper smiley, gezien te hebben?

Ik heb op dit moment ook blaasontsteking. Kan dat nog uitmaken?
    De afgelopen dagen heb ik getest door de test in de straal te houden. Vanmorgen (toen hij positief was) getest vanuit een bekertje. En zojuist weer vanuit de straal. Maar nu was het natuurlijk een stuk minder geconcentreerd omdat het geen ochtendurine was, wat moet met die digitale. Maar zodra je een knipperende smiley hebt mag je vaker per dag testen. Dus lijkt het me ook niet nodig om per se ochtendurine te gebruiken?

2. Ri1987

Ri1987 Actief lid

9 sep 2015
    176
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik gebruik deze testen ook. Bij de eerste keer dat je test altijd negatief en krijg je dus altijd een leeg rondje te zien. Ongeacht of je op dat moment een eisprong hebt. Hij meet welk niveau je hormonen zijn en blijkbaar zijn deze levels al zo hoog dat je nu een smiley hebt die blijft staan. Tijd om het gezellig te maken ;)

Ik begin met deze testen altijd 1,5 week voor mijn ei, ze zijn nogal prijzig dus dan test ik het om de dag totdat de knipperende smiley komt, dan test ik dagelijks tot aan de vaste smiley.

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja met de eerste heb ik zo'n 4 dagen getest en nooit een knipperende gezien. Dus dat kan toch niet dan?

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik heb alle rondes met die dubbele indicator ook nooit een knipperende gezien. Ging altijd van geen smiley na gelijk een smiley die bleef staan.

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Bedankt!

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Deze testen zijn echt gewoon geldklopperij.
    De normale Clearblue digitaal is duidelijk genoeg.
    Is die positief en je hebt die dag en eventueel volgende dag gemeenschap dan ben je goed op tijd en dan heb je gemeenschap op het juiste moment.
    Tijdens de knipperende smiley gemeenschap hebben zal regelmatig resulteren in reeds afgestorven zaadcellen op het moment dat de eisprong plaatsvindt.

7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Tja we hebben het de dag voor de stilstaande smiley toevallig gedaan en gisteren toen hij positief was was ik heel erg ziek. Nu nog eigenlijk. Dus hebben we niks gedaan. Dus het zal wel een verloren ronde zijn helaas.

Deel Deze Pagina