Heb een vraagje ik heb woensdagavond een beetje bruinverlies gehad en vanavond (nadat we sex hadden gehad onder de douche ) was het helderrood bloed..... Het was/is niet echt veel maar maak me wel een beetje zorgen omdat ik ook een beetje lage buikpijn heb... Is dit normaal en moet ik me zorgen maken....??? gr sas
Hoi Sas, Maak je niet teveel zorgen. De omschreven hoeveelheid bloedverlies klinkt als een 'bloedneus' van de baarmoedermond. In de zwangerschap is je doorbloeding anders. Door bijvoorbeeld hard persen op ontlasting, hoesten, geslachtsgemeenschap en sporten kan er heel makkelijk een bloedvaatje bij de baarmoedermond 'knappen'. Dit geeft soms wat bruin (oud bloed) of helderrood bloedverlies, wat verder geen kwaad kan. Lonneke
Dank je wel voor je antwoord.... Maak me al geen zorgen meer na jou antwoord en het bloedverlies is inmiddels gelukkig weer gestopt..... De buikpijn kwam van mijn darmen ben ik al achter..... Vind het toch heel fijn dat je hier terecht kunt met je vragen en dat je meestal snel een antwoord krijgt....BEDANKT.... liefs sas