horen blauwe aderen bij ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mek11, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ik heb sinds gisteren blauwe wat opgezette aders op mijn tepelhof.. mijn tepels zijn ook gevoelig.
    Hoort dit bij ontpillen? Ik zit pas in ronde 1. De vorige keer was ik in ronde 2 zwanger en toen had ik het ook.

2. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daar ben ik ook benieuwd naar.. ik wou net een soort zelfde vraag neerzetten op het forum.. Ik heb bovenop me borst en naar de borsten toe echt veel meer zichtbare aders gekregen. En mijn tepelranden zijn ook groter. Hoort dit bij het ontpillen ?

Nu lees ik hier wel verder mee, dan hoef ik niet een nieuw topic te starten :)

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Mijn tepelhof is regelmatig voor mn ongi breder en iets donkerder.
    Heb wel een keer aders zien lopen, niet overduidelijk maar toch. Bij mijn geen zwangerschap. Maar het is ook symptoom van zwangerschap dus afwachten...

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Tot nu toe niet zwanger maar vaak gehad tepels pijnlijk , borsten pijnlijk aderen etc.
    Dus het hoeft niks te betekenen maar je kan ook zwanger zijn ;)

Of het ontpillen is geen idee heb het bijna elke maand en ben echt wel ontpilt haha..

Succes!!

5. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Niemand verder?

6. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    nou, ik had dit dus ook. grote blauwe kringen om mijn tepels, puntjes op mijn tepels. leek alsof ze groter werden. Me borsten deden zo ontzettend veel pijn dat ik niet er op kon liggen. Was het ene moment erger als de ander.

Nu vandaag ongesteld geworden (helaas). Dus was vals alarm. Zou dus goed van het ontpillen kunnen aangezien ik gestopt ben begin december met de spiraal en nu ook in ronde 1 bezig was...

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik had het ook de eerste maanden nadat ik gestopt was met de pil.. Blauwe aderen, pijnlijke tepels, en grotere borsten.
    Het kan beide kanten op...

Deel Deze Pagina