Ik heb een vraagje: Hebben jullie al een zwangerschapstest in huis zodat wanneer je menstruatie uitblijft je er meteen 1 bij de hand hebt? Leek me namelijk wel handig, maar misschien een beetje voorbarig....
ik heb veel ovu testen versleten en als ik weer moest bestellen, bestelde ik altijd de zwanger word set. Had dus heel veel testen thuis klaar liggen
Ja hoor! Ligt al een tijdje in mijn kast te wachten tot-ie gebruikt gaat worden! Misschien 1 december?
eerst had ik ze altijd al van te voren in huis,maar daardoor teste ik vaak te vroeg,en ja het was dus elke keer een teleurstelling dus nu wacht ik tot ik écht overtijd ben,en dan pas koop ik ze.
Ik dacht de laatste weken ook steeds nu loop ik ff na de drogist maar heb het nog niet gedaan... Ik ben ook bang dat ik het dan misschien te vroeg ga doen dus als ik overtijd ben haal ik er 1 !
Absoluut! Inderdaad in het badkamerkastje liggen een stuk of 3, besteld via internet! Dus niet voorbarig hoor, alleen heel handig! Liefs Malina
ha ik heb er altijd thuis 2 liggen doet het een niet goed dan nog een keer als ik iets zie doe ik er zo wie zo twee haha succes
Ik had ook een paar testen op voorraad gekocht via de site. Vorige maand 2 gebruikt, dus was er voor deze ronde nog 1 over. Denk niet dat ik er nog 1 extra ga doen.
Hier liggen ze ook al klaar. Ook omdat ik zo'n set had besteld met ovu testen en zwangerschapstesten. Hopelijk mogen we ze snel een keer gaan gebruiken
Ja, ik heb ze hier ook altijd in de kast liggen. Ik vind het juist irritant als ik ze niet heb, als ik wel wil testen. Door te weten dat ik ze heb, ga ik niet eerder testen ofzo. Geen last van. Ik bestel ze altijd hier op de site! Relatief goedkoop en ze hebben al bewezen dat ze het doen.
Ik heb ze ook klaarliggen. Toen ik van mijn jongste dochter zwanger was, had ik geen idee, we waren ook niet bezig met zwanger worden. Toen ik allerlei klachten en kwaaltjes had, wilde ik een test doen, maar had er geen. Dat wil ik nooit meer mee maken, liever een negatieve test, dan een test willen doen en het niet kunnen.
Ik heb ze ook voor ''de zekerheid'' in huis,is heel normaal hoor,zo kan je op ieder moment testen als je wil,ik vind het fijn en ik probeer ook niet voor mn NOD te testen deze keer.... Ik hoop dat we er allemaal nog maar 1 nodig hebben en daarna voorlopig niet meer,wat jullie? Succes allemaal! -x-
Ik heb ze ook al in huis! kan me alleen nooit inhouden voor NOD te testen deze ronde wel (hoop ik) en ja hopelijk hebben we allemaal nog maar 1 test nodig!.
Denk dat ik dus de enige ben die er geen in huis heeft Heb er geen omdat ik altijd super regelmatig was en dus geen nodig had. Die ene keer dat ik overtijd was zijn we er snel gaan halen (vals alarm) en nu we met IUI bezig zijn krijg ik 14 dagen na IUI een bloedtest dus is zwangerschapstest eigenlijk niet nodig! Als ik opeens heel veel symptomen zou gaan vertonen die echt overtuigend zijn (vb misselijk, moe, krampen, pijn in boobs etc) dan zal ik er mss wel gaan halen!