Hallo allemaal, Net gestopt met de pil en net nieuw hier. Ik ga maar met de deur in huis vallen, misschien dat jullie me advies kunnen geven; Donderdag 10 juli heb ik de laatste pil gepakt, microgynon 30. Zondag 13 juli was ik ongesteld (de laatste ontrekkingsbloeding). Vanuitgaande van een cyclus van 28 dagen, zou ik dus zondag 10 augustus ongesteld worden... en 's avonds was het ook zover. Beetje helder lichtrood bloed. De volgende dag bruin en de dag daarna nog heel klein beetje bruin en .. over... Zou dat kunnen komen omdat je lichaam nog aan het ontpillen is? (dus maar 2 dagen "bloed"verlies gehad) Heb wel wat gespannen borsten, ben wel strontchagrijnig en heel erg moe. Ik hoor zo links en rechts dat het een ontrekkingsbloeding kan zijn maar ook dat na de pilstop, de eerste menstruatie mogelijk maar van korte duur is, dus een dagje of 2 en dan bruinsig is. Gewoon wachten wat de 2e "menstruatie" gaat doen die dan, er vanuitgaande dat de cyclus 28 dagen blijft, voor zondag 7 september staat gepland? Wat een vragen.... Liefs Ingrid
Meis, je zegt het allemaal prima, je had iets hoeven vragen Gewoon ervan uitgaan dat het je ongi was en je NOD voor 28 dagen aanhouden...je kan er rekening mee houden dat het weer afwijkt van de eerste keer, maar das altijd even aankijken. SUCCES!