Hey dames! Ik ben begin September gestopt met de prikpil. 1 week erna 1 week heftig ongi geweest. Mijn volgende menstruatie kwam daarna pas midden/eind November. 20 dec hoor ik ongev. mijn menstruatie te krijgen. Nu heb ik sinds een week een paar symptomen Erg pijnlijke borsten en tepels Hoofdpijn Duizelig Vermoeid Dikke ader die opeens tevoorschijn komt op mijn linker borst Lichte menstruatie klachten maar het zet niet door. Borsten jeuken soms?? Ben ik nou nog aan het ontpillen? Of toch zwanger? Help me out! Wie heeft er tips? Liefs ..
Het is wat he.. Het kan beide kanten op! Ik denk eerlijk gezegd wel dat het ontpillen is, gezien je eigenlijk nog geen normale cyclus hebt gehad. Ik heb ook wel eens gehoord dat het even kan duren, bij het gebruik van de prikpil, voordat je weer een regelmatige cyclus hebt. Heb je ook ovulatie testen gebruikt om je eisprong op te sporen?
Het zijn symptomen die bij beide voorkomen, het kan beide kanten op geaan inderdaad... Je moet toch echt even afwachten! Het kan natuurlijk wel een zwangerschap zijn. Ik was bij m'n dochter ook in ereste ronde zwagner (ik zat alleen aan de pil), dag 28 was test negatief en dag 30 of 31 was die positief. Dus het kan alle kanten op! Succes
-------------------------- Ja ik heb een par testen gebruikt maar ze zijn zo onduidelijk .. Maar het klopt wel, ik heb nog geen normale cyclus gehad sinds september maar toch twijfel ik! Het is afwachten helaas haha! En ik ben erg ongeduldig 🙈🙈
Als je klachten van een zwangerschap komen dan test je nu mooi positief, want je lichaam reageert dan op dat meetbare hormoon dus als je nu negatief test dan denk ik toch dat je aan het ontpillen bent.
Vervelend dat die symptomen beide kanten op kunnen gaan he! Ik zit in hetzelfde schuitje als jij.. Ik ben in november gestopt met de pil. Wel ovulatietesten gebruikt en een positieve ovu test gehad op 3Dec. Nu dus afwachten maar wel veel klachten die lijken op een zwangerschap maar ook zou het goed ontpillen kunnen zijn.. Heel vervelend die onzekerheid... Ik hoop voor je snel op een positieve zwangerschapstest!
Ontpillen.. Ik ben in februari 2014 al gestopt met de prikpil. Ik had in november pas weer een cyclus en alle maanden ervoor al allerlei "symptomen ". Het heeft 9 rondes geduurd voordat ik zwanger was sinds we ervoor zijn gegaan na november en het is helaas mis gegaan. Heb een onregelmatige cyclus.
ik zal het wel even in de gaten houden en even opnieuw testen misschien. ontpillen kan natuurlijk ook maar ik was gestopt met de pil en heb een dag menstruatie gehad en meteen zwanger geworden dus ontpillen zegt niet altijd iets.