ontpillen, of toch???

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamavanmimi, Aug 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hallo Dames,

We zijn in mei gestopt met de pil, en volgens mij heb ik erg last gehad van het ontpillen (geheel nieuw voor mij, vorige keer absoluut geen last van gehad). Veel misselijk en krampjes elke dag ongeveer wel.
    Nu zitten we in de 3e ronde voor een tweede kindje en buiten het ontpillen vallen me toch een aantal dingen op. Ik zit nu op 10 DPO (volgens mij, ik had 1 aug veel van die draderige doorzichtige afscheiding) en 31 juli nog geklust. Nou heb ik vanaf afgelopen maandag weer last van bekkenpijn, net zoals in mijn eerste zwangerschap, ik blijf vlagen van misselijkheid houden en mijn tepels zijn gevoeliger, pijnlijker bij aanraking.
    Mijn cyclus zat op 28-27-23 dus ik zou ergens tussen nu vrijdag en woensdag ongi moeten worden.
    Gisteren bij de prenatal geweest en als ik dan dat kleine grut/ kleertjes zie, dan wil ik ook weer zo graag.

Ikzelf hou het denk ik maar bij het ontpillen maar ergens twijfel ik. Dus nu de vraag, wat denken jullie???

gr een wachtende mama

2. MwMariska

MwMariska Actief lid

Jun 8, 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hey..

Ik zou zeggen: Bij uitblijvende ongi:

Doe voor de zekerheid een test, dan weet je waar je aan toe bent en ben je van de onzekerheid af!

Groet, Mariska

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    het klinkt wel hoopvol...
    maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met ontpillen.
    ik zal in iedergeval voor je duimen dat het raak is ;)
    hou je ons op de hoogte?
    groetjes

4. Otje1975

Otje1975 Actief lid

Aug 4, 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Heey mammavanmimi,

erg herkenbaar allemaal! Ik ben ik mei gestopt met de pil. Daarna een cyclus van 60 dagen gehad en nu maar weer afwachten wanneer weer...
    Ik voel ook van alles en herken (voor mijn gevoel) ook allerlei kleine zwangerschapskwaaltjes erin.
    Omdat ik maar 1 cyclus heb gehad en niet weet wat de volgende zou zijn is het lastig.
    Maar wij gaan vanavond testen. Ik wil nu weten of het tussen mijn oren zit of dat het wellicht toch raak is...
    Erg spannend allemaal weer!

En inderdaad; al dat babyspul... *zucht*

Nou, succes en laten we maar het beste hopen!!

Share This Page