ontpillen of zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Msongeduld, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    Hallo allemaal. Ik ben nu 6 weken met mij pil gestopt en zit met allerlei vragen. Ik ben nu een week overtijd en heb allerlei rare symptomen. Pijnlijke borsten, krampen net alsof ik mijn maandstonden moet hebben, emotionele buien en nu al 2 dagen geel slijmverlies. Ik kom er compleet gek van. Ik ben een zwangerschapstest gaan halen in het kruidvat en die tekende positief (denk ik dus) het streepje was er wel maar je moest echt heeeeeeeeeeeel goed kijken. Ik heb het mijn vriend laten zien en die zag het ook. Ik lees vanalles op het internet en weet het gewoon allemaal niet meer de symptomen die ik heb kunnen net zo goed ontpillen zijn en dat streepje kan net zo goed geen streepje zijn. Ik heb 9 jaar mijn pil genomen (een lichte weliswaar) Als ik zwanger ben dan vermoed ik dat ik hoogstens een week of 3 ben.
    Zou ik naar de dokter gaan of volgende week nog een zwangerschapstest doen. Ik ben zo bang voor een teleurstelling. Kunnen al die symptomen bij ontpillen voorkomen. Ook het geelachtig slijmverlies?

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Als jullie een streepje zien, dan zou je toch echt zwanger zijn.En ook verder dan 3 weken, anders had je nooit positief kunnen testen, daar zou het anders te vroeg voor zijn, dus ben je bijna 4 weken of verder dan 4 weken.
    Al je klachten zouden ontpillen kunnen zijn, maar je hebt een streepje, dus zwanger, lijkt mij.
    Gewoon over een aantal dagen weer testen, na ongeveer 2 dagen is het HCG verdubbeld en zou je een duidelijkere streep moeten krijgen/zien.
    Heel veel succes, ik hoop dat je zwanger bent :)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zou over een week gewoon weer een test doen als je dan nog niet ongi bent geworden.
    Als je heeeeeeel goed moet kijken kan het ook een indroogstreep zijn namelijk.
    Mocht je wel zwanger zijn, dan moet de test volgende week heel veel duidelijker zijn.

Ik ga voor je duimen :D

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Zoals Dreamer83 al zei, het ook een indroogstreep zijn.. Geel slijmverlies heeft volgens mij niks met zwangerschap te maken. Dat slijm is wit. Mijn cyclus was 35 dagen in plaats van 28 na mijn pil. Ik dacht ook meteen dat ik zwanger was omdat ik blauwe aders op mijn borsten heb en had ook overal last van. Maarja not dus. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik zou als ik jou was over 3 dagen nog een test doen. Als het streepje dan donkerder is, dan ben je gewoon zwanger ;).

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb altijd een nette cyclus gehad van rond de 30 dagen ook toen ik zwanger wilde worden van nr 1 en 2. Toen ik wer stopte met de pil omdat we graag en derde kindje wilde was mijn cyclus wel heel regelmatig maar duude wel 40! dagen en dit 6 maanden lang, hierna werd ik zwanger In de maanden ervoor ook regelmatig symptomen gehad waardoor ik dacht dat ik zwanger was en juist de maand dat het raak was....voelde ik niks.

Ik zou over een paar dagen nog een test doen, het streepje zou dan wat duidelijker moeten zijn

Deel Deze Pagina