ik slik gewoon nog de pil. maar de laatse week van me pil werd ik afentoe misselijk. heel veel wit slijm en heel snel werd me haar vet. toen ik stopte voor de stopweek werd ik pas de laatste dag ongi een heeft alleen donderdag ff geduurt en vrijdag, de nacht helemaal niks. en de misselijkheid werd steeds erger. vooral sóchtends heeel erg. en sávonds met eten. heb toen een test gedaan maar was negatief. toen het nog een week aan hielt ben ik naar de huisarts geweest en heeft ook een test gedaan en was ook nagatief. en hij zei als het over 2 weken nog zo is dan moeten we een echo laten maken. nu een week verder ben ik nog misselijk gister moest ik zelfs bijna naar de wc rennen omdat ik me vriend een broodje ei zag eten, werd er zo misselijk van. en heb nou al een paar dagen afentoe wat krampjes in mijn buik vooral links en recht onder in me buik. maar de testen blijfen negatief. heeft iemand dit ook meegemaakt kan ik toch zwanger zijn of maak ik me zelf gek. sorry voor het lange verhaal maar zou graag willen weten of er meer meiden zijn die dit hebben gehad en was ke toen wel of niet zwanger. liefs diane
het zou kunnen... maar het zou ook b.v gewoon iets van een griepje kunnen zijn ofzo? op mijn werk zijn namelijk wat bewoners (oké dan wel bejaard ) die ook klagen over misselijkheid en zomaar ineens moeten overgeven uit het niets.... Dus dat zou het ook kunnen zijn maar ja je weet het niet he... Gewoon even afwachten en anders weer terug naar de Huisarts Heb je wel gewoon goed de pil geslikt? succes!
Kan heel goed zijn dat je grieperig bent...Dan kan je cyclus ook in de war raken. En als je overgeeft of diaree hebt dan werkt de pil minder en kan je bloedingen krijgen tussendoor. Afwachten tot afspraak ha dan maar
ja weet niet of het een griepje is het duurt nou al bijna 3 weken. ik denk dat ik morgen weer ff de huisarts bel voor een afspraap hij zei al als het aan blijft houden dan gaan we echo laten maken. maar was benieuwd of er hier meiden ook zoiets hadden meegemaakt. want hoor wel eens dat meiden gewoon de eerste 3 maanden ongi worden en toch zwanger blijken te zijn door de pil heen. maar de testen zeggen steeds negatief.