14 augustus was het zover. Ik heb de pil weggedaan. Mijn strip was klaar en ik was er ook helemaal klaar mee Dus we zijn er even van gaan genieten. We zouden vrijen wanneer we er zin in hadden. Nu of over een jaar zwanger zijn maakte ons niet uit. Maar nu ben ik 28 dagen verder na mijn laatste menstruatie. En nog steeds neit ongesteld!! Nou is mijn vraag tot hoeveel dagen kan ik nog ongesteld worden? En ik heb wel hele vage klachten. Constant hoofdpijn terwijl ik dat nooit heb! Maar ook veel plassen, hard gevoel in mijn onderbuik tegen mijn schaamstreek aan! Kan het zijn dat ik zwanger ben?? Wie gaat me helpen??
haii.. nou het kan ook heel lang duren voordat je ongsteld word na het stoppen van je pil.. ik ben een jaartje geleden gestopt en ben in maart pas ongesteld geweest.. dus het is allemaal even afwachten ben ik bang.. maar het kan bij jou oo kheel goed zijn dat je zwanger bent..
tja, kan alle kanten op... je hebt nog geen echte ongesteldheid gehad, dit was je stopboeding door de pil.. de klachten die je omschrijft kunnen ook van het ontpillen komen, maar je kunt inderdaad ook gewoon zwanger zijn... ik zou nog even een paar dagen afwachten en anders zou je altijd even een testje kunnen doen?..
Ik ben half juni gestopt en nu; 93 dagen verder nog niet ongi (en helaas ook niet zwanger ) De situatie waarin jij nu zit heb ik dus ook gehad....en nog steeds. Helaas heb ik ook van alles gehad waardoor ik dacht zwanger te zijn, maar helaas. De hoofdpijn is mij ook bekend...dit is ongeveer begonnen 2 weken nadat ik mijn laatste onttrekkingsbloeding had en heb ik tot nu toe nog steeds. Het enige wat je kan doen is afwachten...en af en toe voor de zekerheid een testje doen. Succes!
Ik ben vorig jaar december gestopt met de pil en pas eind augustus ongesteld geworden, het wil dus inderdaad niks zeggen. Ik hoop voor jou dat het raak is Liefs
Ben februari gestopt en nog niks " Maar loop ook in de MMM lichaam maakt zelf geen eitjes meer aan. Het kan dus komen door ontpillen, maar een cyclus tussen de 26 en 35 dagen is normaal. Je kan dus nog ongsteld worden, maar ook ontpillen
Die klachten had ik ook. Maar die waren bij mij van het ontpillen. Maar het kan natuurlijk bij jou anders zijn.
Mijn eerste echt ongesteldheid na het stoppen met de pil kwam na een cyclus van 30 dagen. Je kunt dus gewoon een wat langere cyclus hebben. De enige manier om er achter te komen of je zwanger bent is door een test te doen.
Hier hetzelfde verhaal.. al dagen overtijd maar de testen zijn negatief. Vanmorgen weer last van mijn rug en misselijk, maar goed ik hoop dat ik gewoon snel ongesteld wordt.
Na het stoppen met de pil kan je lichaam flink van slag zijn. Ik werd bijvoorbeeld 23 dagen na het stoppen al ongesteld! Dus het kan alle kanten op. Als je twijfelt: een testje doen! Dan heb je misschien iets meer zekerheid. Succes met zwanger worden!