Hey iedereen, Ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb mijn laatste regels 4 oktober gehad, normaal 1 november zou ik ze terug moeten hebben. Nu ben ik deze week echt wel heel ziek geweest. Ik heb de dokter moeten laten komen, ik had 38 graden koorts heel veel spierpijn en nu sinds een dag enorm fel misselijk 's morgens 's avonds en 's nachts. De dokter dacht aan griep. Ik heb dan ook een aantal medicijnen gekregen. Nu, Ik heb hier wat zitten lezen en hoe ik het hier zo eens bekijk, zou het wel eens kunnen dat het zwangerschapssymptomen zijn. Ik ga niet overhaast juichen. Het is al enkele maanden dat mijn vriend en ik proberen maar nog steeds niets. Ik durf wel nog geen test te gaan halen. Ik zal eerst moeten afwachten tot woensdag voordat de test iets geeft of kan je al vroeger testen ook? Vele groetjes van Evi
Ik zou niet testen voordat je overtijd bent, je hebt dan een grote kans dat je negatief test en toch zwanger bent of andersom dat je positief test en alsnog ongesteld wordt omdat de innesteling niet goed is verlopen. Dus nog even afwachten! Succes ermee.
stel als je NOD vandaag is, dan kan je toch wel gewoon testen en vieke ik zou maar wachten met testen, anders word je zomaar verdrietig
Als je NOD vandaag is kun je inderdaad testen Er zijn echter ook dames die pas na hun NOD positief testen. Laat je weten of je test positief was? Liefs, Tijgetje
Jazeker, ik laat het jullie zeker weten. ik heb na mijn huwelijk 1 maand de pil geslikt en ben daarna gestopt. IN principe probeer ik nu al anderhalf jaar zwanger te worden. Maar mijn man was ook een lange periode in het buitenland..dus dat tellen we niet mee he?