Rare cyclus. Iemand die het herkent?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Spidy, Jan 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké.. Ik snap niks meer van mijn cyclus. Loop bij de gyn maar die kan me ook nog niet echt een duidelijk antwoord geven vandaar de vraag of iemand het .

Toen ik stopte met de pil was mn menstruatie redelijk goed. Schommelde de 1e paar maanden tussen 29 en 35 dgn geloof ik.
    Een echte menstruatie. Met veel hoofdpijn rugpijn en buikpijn en 8 dgn lang.
    Daarna begon t vreemd te worden. Ik kreeg na een hele lange cyclus bruinverlies. Geen rood. Geen menstruatie klachten maar wel gewoon 8 dgn lang. Maar niet zoveel.
    Vervolgens kreeg ik dat 2 wk later weer.
    Weer een hele lange cyclus later een gewone menstruatie.
    En sindsdien om de 2 a 3 weken weer dat bruinverlies 8 dgn lang. Nu sinds september denk ik.

Ik loop bij de gyn. Bloedonderzoek laten doen. Was goed. Maar moest op cyclusdag 3 en achteraf denk ik dat dat bruinverlies misschien geen menstruatie is en dus op de verkeerde dag geprikt heb.
    Nu kan ik pas 11 febr weer terecht dus schiet niet op. Vandaar m'n vraag of iemand het herkent. 11 febr gesprek over hoe nu verder en miss nog een x een inwendige echo.
    Pco werd op bloedgeprikt maar bloed was dus goed. Tenminste als het cyclusdag 3 was.
    Ben vergeten aan de gyn te vragen of de uitslag wel betrouwbaar is als het niet op de goede dag geprikt is.
    Bij de echo zagen ze paar mnd terug wel wat vlekjes op m'n eierstok en toen dachten ze aan pco maar was ook weer niet overduidelijk.

Al met al snap ik er niks van. Zou het wel een menstruatie zijn of toch niet?? Bruin is oud bloed toch?
    Zou ik een eisprong hebben of toch niet?
    Geen positieve ovulatietest gehad en van tempen werd ik alleen maar gek omdat die echt elke dag wisselde.

Pffff wachten tot febr duurt nog zo lang..

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Geen ervaring mee..
    Lijkt me lastig dit, pff.. Wil je gewoon veel succes wensen! En als de gyn of de dokter weer komt met een half antwoord.. Gewoon op je strepen blijven staan, aandringen want hier word je ook niet vrolijk van..
    Heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.

3. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ik herken dit wel... Ik ben in oktober gestopt met de pil. Na enkele weken heb ik een positieve ovu-test gehad gevolgd door een normale menstruatie 2 weken later. Sindsdien heb ik ook om de 2-3 weken bruinverlies. Nu is het al 9 dagen bezig... Volgens de huisarts gaat het om hormonale schommelingen, maar ik ga voor de zekerheid eind van de maand bij de gynaecoloog langs...

Share This Page