Ben nu 6.5 zwanger, en vandaag kreeg ik de vraag op het werk of ik zwanger zou zijn? Uhuuu nee ik eet gewoon heel veel!? Ik heb inderdaad echt al een buikje en dat zo snel al.. vraag me bijna af of het er wel 1 is en niet 2 maar daar komen we de 24e pas achter. Meer dames met een aardig buikje?
Dat zullen je darmen zijn. Maar ik ook last van de eerste weken. Na week 9 werd m'n buik weer plat en vervolgens begon het te groeien om de juiste reden😁 En je zal misschien ook wel de ' gelukkige babygloed' over je heen hebben
Ik ook, heel erg... En een beetje onbeschoft om te vragen of je zwanger bent zeg. Als je het niet bent betekent het dus dat je dik geworden bent, en als je het wel bent, kom op, dan vertel je het toch wel als je er zelf aan toe bent?
Haha,1 of 2... Je baby is nu nog maar een paar millimeter dus dat heeft niks te zeggen. Je kunt ook gewoon zeggen dat je last heb van je darmen.
Precies dat heb ik ook, dat ik m'n broek los moet maken! M'n moeder zei al dat ik maar al een zwangerschapsbroek moest halen.... En ik ben pas 6 weken. Dus toch nog maar ff mee wachten.
Gelukkig maar, ik probeer t nu te verbergen want ik wil nog even wachten voordat ik een kloppend hartje heb gezien. Nu lijk ik gewoon voor anderen dik volgens mij hahaha