ben jij niet zwanger?? nu al een dikke buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lil, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Ben nu 6.5 zwanger, en vandaag kreeg ik de vraag op het werk of ik zwanger zou zijn? Uhuuu nee ik eet gewoon heel veel!? Ik heb inderdaad echt al een buikje en dat zo snel al.. vraag me bijna af of het er wel 1 is en niet 2 maar daar komen we de 24e pas achter.
    Meer dames met een aardig buikje?

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zullen je darmen zijn. Maar ik ook last van de eerste weken. Na week 9 werd m'n buik weer plat en vervolgens begon het te groeien om de juiste reden😁
    En je zal misschien ook wel de ' gelukkige babygloed' over je heen hebben:)

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Yep! Een darmen-buik! Heb ik ook.

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ook, heel erg...
    En een beetje onbeschoft om te vragen of je zwanger bent zeg. Als je het niet bent betekent het dus dat je dik geworden bent, en als je het wel bent, kom op, dan vertel je het toch wel als je er zelf aan toe bent?

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Haha,1 of 2... Je baby is nu nog maar een paar millimeter dus dat heeft niks te zeggen.
    Je kunt ook gewoon zeggen dat je last heb van je darmen.

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ja ik ook. vanaf halverwege de middag moet mn broek ook los.. dan knelt het zo erg!

7. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Precies dat heb ik ook, dat ik m'n broek los moet maken! M'n moeder zei al dat ik maar al een zwangerschapsbroek moest halen.... En ik ben pas 6 weken. Dus toch nog maar ff mee wachten.

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb tot week 10 een flinke buik gehad en daarna wassie bijna weg; dat zijn echt je darmen :)

9. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Gelukkig maar, ik probeer t nu te verbergen want ik wil nog even wachten voordat ik een kloppend hartje heb gezien. Nu lijk ik gewoon voor anderen dik volgens mij hahaha

Deel Deze Pagina