ontpillen of zwanger

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door manaud, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manaud

manaud Niet meer actief

Beste forum gebruikers,

Ik heb nu 1 maand geen pil geslikt, 6 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    Sinds anderhalve week heb ik ontzettende last van mijn borsten ( nog nooit last van gehad) en onderbuik alsof ik mijn menstruatie moet krijgen, maar deze is er tot nu toe nog steeds niet alleen wat wittige afscheiding.
    Hebben hier meerdere last van gehad en hoelang hebben jullie gewacht met een test?

2. katee

katee Actief lid

25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    als je overtijd bent en twijfelt kunt je altijd een test doen, succes!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou gewoon een testje doen, alleen dat kan je zekerheid geven ;)

4. inerob

inerob Lid

22 jun 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikzelf heb deze symptomen ook gehad en heb ze nog steed. Ik las op internet dat dit altijd kan voorkomen maar een test doen kan geen kwaad wil je het zeker weten

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik had dit zelf vorige maand. Hier kwam het door het ontpillen en uiteindelijk (na 48dagen) ongi geworden.
    Als je zekerheid wil kan je een test doen, is die negatief dan wordt het afwachten.

succes.

6. manaud

manaud Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Ik heb zojuist een test gedaan en deze is overduidelijk positief. Ik ben er erg blij mee al moet ik nog wel even bijkomen van de schrik had het nog echt niet verwacht.

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :D
    Hier was het binnen 6 weken raak. Ik was in shock! Maar wat zijn we gezegend dat het zo snel mag gaan!

Ik heb me direct aangemeld bij moeders voor moeders. Als het mij zo makkelijk gegeven is dacht ik, dan hoop ik dat ik een ander kan helpen met de hormonen die mijn lijf aanmaakt!
    Misschien ook een idee voor jou?

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Fijn dat je zo snel zwanger bent, kunnen de meesten hier niet zeggen ;)

9. Cinta1991

Cinta1991 Nieuw lid

2 aug 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allereerst wil ik je feliciteren!! :D

Ik heb een beetje hetzelfde probleem en word er zo onzeker van.. :( Ik heb op 29 juli mijn eerste dag van mijn menstruatie gehad (netjes 5 dagen ongesteld).

Vanaf 11 augustus had ik 3 dagen roze/lichtbruine afscheiding.. daarna niks meer.

Nu heb ik een raar gevoel in me onderbuik echt nog nooit zo gehad (soort rare menstruatiegevoel al 2 weken), maar mijn test is wel negatief en het gevoel wordt steeds minder. Na hoe lang vinden jullie het verstandig om naar de dokter te gaan? En wat moet ik nu zien als mijn laatste menstruatie?

Ps: hiervoor was ik altijd heel regelmatig ongesteld en ik heb maar 6 maanden de pil geslikt.

Deel Deze Pagina