Hallo Ik ben nu 6 dagen overtijd, ik heb tot nu toe een redelijke regelmatige cyclus gehad na het stoppen van de pil (tussen de 30 en 35 dagen). Ik voel duidelijk mijn eisprong en wordt ook telkens 2 weken daarna ongi. En nu dus niet en ik had gisteren een neg test! OOk heb ik deze maand pas na mijn NOD wat last gekregen van gevoelige borsten (wat ik normaal al gelijk na mijn eisprong heb), nu heb ik ook ernorme borsten, ze steken helemaal boven mijn BH uit. Ook zijn ze zacht dat merkt mijn man ook al op. Verder heb ik regelmatig steekjes in mijn onderbuik, maar ik begrijp er helemaal niets van. Ik had zo iets van het zou deze maand wel eens raak kunnen zijn omdat het zo anders is alle andere maanden, mijn lijf is echt anders. Wat moet ik nu! Ik heb het gevoel dat ik een beetje tussen van alles in zit. Bah. Ik ga denk maar op 1ste kerstdag weer testen liefs Pip
Hi Pipelina! Herkenbaar verhaal, en je wordt heel onzeker van. Zeker als je 6 dg overtijd bent! Ik had deze maand ook later last van mn borsten en nu zijn ze echt huge! Wordt ook helemaal gek omdat ze constant steken en jeuken Ik ga er zelf vanuit dat ik deze mnd een heftige explosie van hormonen heb, en niet zwanger ben... Ik hoop voor je dat jullie een mooi kerstcadeautje krijgen dit jaar.... Liefs Malina
Hoi, Erg herkenbaar. Ik heb mijn eisprong van 1 op 2 december gevoeld, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Gisteren een test gedaan, maar die was negatief. Maarja, bij mijn zoontje testte ik ook pas 6 dagen na NOD positief. Ik ga morgenochtend weer een test doen, ik ben benieuwd. Jij ook veel succes met 1e kerstdag! Groetjes Saskia
ik had allerlei symptomen en was 14 dagen (!) overtijd, toch ongi geworden, al is het absoluut geen hevige ongi, een paar druppeltjes maar. Dus ik vind het maar vreemd.