Hi allemaal, Toch maar de stap genomen om wat te plaatsen. Ik ben een jaar gestopt geweest met de pil en eind februari tot eind maart tijdelijk de pil geslikt vanwege bezoek aan mijn vriend ( in het buitenland ) Ik ben tot op heden nog niet ongesteld geworden. Wel een ontrekkingsbloeding gehad op de dag dat ik ben gestopt met de pil. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 3 weken en ik snap dat dat natuurlijk nu in de war is. Maar omdat ik vroeger vaker ben gestopt met de pil en ik na 3 dagen altijd ongesteld werd voelt het toch raar aan dat ik nog niet ongesteld ben geworden. Uiteraard heb ik al testen gedaan maar elke keer negatief. Ik ben in die 4 weken tijd wel vaker de pil vergeten omdat het heel erg wennen weer voor mij was. Ik heb al bijna een week lang last van hele lichte krampen wat ik ook bijzonder vind want als ik ongesteld word komt het snel met heftige krampen. Af en toe last van maagzuur en mijn urine ruikt nog heel sterk wat ik ook niet gewend ben. Nog wel een aantal dingen waar ik last van heb maar dat kan natuurlijk ook ontpillen zijn. Wel vraag ik mij af kan je na zo kort de pil te hebben geslikt al moeten ontpillen? Dit ben ik helemaal niet gewend. Daarnaast vroeg gister nog iemand aan me en 4 weken ben je nu? natuurlijk snap ik dat je dat nog helemaal niet kan zien maar toch gek dat iemand erover begint. ik ben benieuwd wat jullie hierover zeggen want ik weet dat je jezelf soms echt gek kan maken maar toch voelt het echt anders. Liefs.