tempratuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door heleen, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    hoi

i.v.m dat ik volgende week donderdag naar de gyn moet heb ik mijn temp gehouden
    dag 1 36.8
    36.7
    36.7
    36.8
    36.8
    36.8
    36.8
    36.6
    36.7
    36.9
    36.6
    36.7
    36.8
    37.1
    36.8
    dit zijn is de tempratuur die ik tot nu gemeten heb heb ik nu wel of geen eisprong gehad het zit allemaal zo hoog dat ik er niks meer van snap na mijn 2de miskraam heb ik ook een tijd de temp bij gehouden maar toen zat ik 36.4 ongeveer en na mijn ei op 37.1 dus ik vind dit nogal een vaag iets kan iemand mij helpen
    ik neem mijn temp altijd op dezelfde tijd om 6:10 voor ik opsta
    groetjes heleen

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Je kan het beste ff in het topic van temperatuurkaartjes vragen en mischien kun je het even invullen bij http://www.fertilityfriend.com Dit is een programma waar je je tempjes kan invullen. Het programma zet dan ook een kruis op de datum dat hij denkt dat jou ei was.

3. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    bedankt voor je reactie ik zal het daar eens vragen want zelfs bij die site die je mij gegeven heb kan hij geen eisprong vinden :confused:

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Als ik het goed geteld hebt heb je getempt tot dag 15, dan kan je ei dus nog best wel komen. Dat hangt ervan af hoe lang je cylus is. Mijn ei komt ook altijd na dag 20.

5. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    ik ben altijd om de 25 dagen ongi dus zou hij al geweest moeten zijn nu heb ik voor de gekheid een test gedaan die licht positief aangeeft maar dat zou dus niet kunnen want ik ben 11juni ongi geweest
    groetjes heleen

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gewoon rustig nog een paar dagen door tempen Heleen. Ik zit op dag 21 en ook nog geen eisprong, maar de mijne is sowieso erg onregelmatig. FF geeft pas een paas dagen na je ei een kruis op de dag van je eisprong. Als je je ei dus op dag 14 gehad hebt zie je dat pas op dag 17. Volhouden hoor.

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    volgens mij heb je idd nog geen ei gehad, het kan natuurlijk dat je cyclus wat in de war is door je miskramen, vraag het volgende week aan je gyn, misschien kan hij je vertellen hoe dit kan.

Deel Deze Pagina