hallo lieve mensen.. ik ben niet zo snel in paniek ben nogal vrij rustig al zeg ik het zelf maar nu heb ik toch wel even een vraagje aan jullie.. het zit zo.. ik ben in januari gestopt met de pil, nergens last van, toen ben ik juni weer begonnen (om persoonlijke redenen) toen in augustus weer gestopt en vanaf toen zijn we echt goed bezig zeg maar.. nou heb ik die eerste keer ongi worden in augustus heel erg last gehad van wat dus ontpillen bleek (zo ik hier gelezen heb) en de andere 2 keren nergens geen last van gehad. ook steeds keurig op tijd. scheelt een keer een dagje aan maar ik vind het netjes.. nu heb ik het volgende... sinds 2 dagen heb ik stekende pijn in mijn borsten net zoals dat je dat hebt als het heel koud is zeg maar... ik heb nooit zere borsten echt niet,ook niet met de ongi gister was ik totaal niet lekker niet echt kots misselijk maar wel zon gevoel dat het boven in mijn keel zit zeg maar.. en vanmorgen ontzettende ongi krampen .. die gingen over en de rest van de dag kwamen ze in mindere mate af toe even trug.. ik heb steken in mijn lies en schaamstreek mijn vraag is dus ... als je de eerste cyclus last van ontpillen had en de verdere keren niks kan het dan terug komen of kan het nog wel eens heel spannend worden met de jaar wisseling? heel verhaal maar goed... liefs wiesje
natasja weet jij het misschien ? ik ga zo werken moet de nachtdienst in dus dan lees ik het morgen wel.. liefs wiesje de "nuchterheid zelf"
Hoe het met dat ontpillen zit weet ik niet. Maar spannend kan het altijd voor je worden met jaarwisseling... Je weet maar nooit toch?
zo uitgeslapen voor vandaag.... ik was nieuwschierig of iemand een antwoord had maar niemand weet het blijkbaar... nou ja dan gaan we maar gewoon kijken wat dr gebeurd.. ik vroeg het me gewoon af of dat dat kon 3 cyclus zonder last van ontpillen en dan ineens weer last dr van ? maar goed over een week weet ik het antwoord mocht iemand zich het ooit afvragen fijne dagen allemaal...