9 dagen vóór nod

Discussion in 'Zwanger worden' started by angelina85, Aug 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Heb weer even een vraagje hoor.
    Ik heb vorige week donderdag positieve ovulatie test gehad.
    En heb 27 augustus me nog.
    Maar vanaf vanmorgen worden m'n borsten steeds gevoeliger/pijnlijker.
    Is is toch haast niet mogelijk om nu al symptomen te hebben of te krijgen? Zit pas op 5 dpo als ik het goed heb.
    ik hen dit anders nooit!! :$
    Of zou dit toch misschien iets goeds kunnen betekenen?
    Om te testen is het helaas nog te vroeg, dus vandaar dat ik hier men vraag maar even drop.

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,081
    17,057
    113
    Nee zo vroeg kun je helaas écht geen zwangerschapssymptomen hebben. De innesteling begint op z'n allervroegst op 5DPO en dan duurt 't nog een paar dagen voor er voldoende HCG is om je symptomen te geven.

Ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test hebt!

3. wens09

wens09 Fanatiek lid

Dec 1, 2013
    1,028
    224
    63
    Volgens mij stijgt je progesteron na je eisprong, zorgt er oa voor dat je bm slijmvlies wordt aangemaakt enzo. Hiervan kan je ook klachten krijgen die heel erg lijken op zwangerschapssymptomen, zoals pijnlijke, gezwollen borsten! Heb er zelf sinds m'n eerste zwangerschap ook last v gekregen en met mij veel meiden.

Zegt dus nog niks over of je zwanger bent, maar ook niks over dat je dat niet kunt zijn :)

4. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    We zullen maar even geduldig afwachten. Weet alleen nog niet wanneer ik een testje zal gokken.

5. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    Maar duimen dan dat hij blijft plakken :D heb ook totaal geen afscheiding meer. Tenminste veel minder dan dat ik gewent ben.

En ja ik weer word een beetje ongeduldig haha

6. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,081
    17,057
    113
    Dat is iets wat ik herken van mijn zwangerschap! Na eisprong absoluut geen afscheiding meer gehad, tot zeker 10 weken zwangerschap echt nauwelijks.

Hopelijk voor jou ook een goed teken!

7. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    Dan zie ik toch een beetje hoop haha
    Hoop ook dat het deze maand raak is. Maar blijft moeilijk om te wachten.
    Wanneer zou ik een testje kunnen gokken denk je?
    Heb nog 1 ligge die is voor 6 dagen voor nod. Heb ik ooit gekregen non merk

8. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,081
    17,057
    113
    Zou op 9 DPO een testje doen. Gezien je donderdag een positieve test had, sprong je ei wss zaterdag. Dan zit je nu op 6 DPO. Zou maandag een testje wagen :)
    Ik raad je de kruidvat 2v5 aan.

9. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    Ik zal maandag die test wel even ophalen. En dan dinsdag morgen ff testje doen. Schuif ik toch nog een dag.

Bedankt voor al jullie reacties.
    We gaan hier nog even paar daagjes wachten.

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Hier ook 6dpo.. geen gevoelige borsten, maar dit had ik de vorige keren ook niet. Heb wel al de hele dag het gevoel of ik ongesteld moet worden.. beetje kramperig gevoel rond de baarmoeder..
    Nu ben ik ook pas in de tweede ronde dus het kan ook nog wel van ontpillen komen denk ik. Spannend hé?

11. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    Ontpillen heb ik gelukkig niet ben vorig jaar november al gestopt. En sinds juli weer bezig na mk in mei (was geen geplande zwangerschap) ik.mocht ook nog niet. Dus beetje dubbel toen ik een mk kreeg.
    Ik vind zo verdorie spannend aangezien in nu groen licht heb van de gyn.
    Dus vandaag dat ik dingen begin te denken, bijna geen afscheiding meer, iet wat pijnlijke boobs, en vergeleken met vanmorgen word wel erger.
    Maar er zit niks anders op dan wachten. Ik probeer dinsdag pas te testen

12. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Spannend!! Wat fijn dat het nu wel kan. Hopelijk is het ook snel raak en een goede plakbeeb!!!
    Wanneer ga jij testen? Wij gaan zondag testen dat is dan 9dpo. Misschien wel erg vroeg maar dan zijn de kinderen er niet en kunnen we samen testen, we hopen op een licht positieve uitslag en anders op naar de volgende ronde.

Ik heb er niet meer zoveel vertrouwen in want de menstruatie krampjes worden toch wel wat meer. Volgens mij was dat vorige maand ook al best vroeg zo..😭

13. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    Laar DL
    Ik heb geen testen in huis. Moet die eerst halen.
    9 dpo zou wat vroeg kunnen zijn. Wanneer is je nod?
    Ik had bij m'n eerste ook menstruatie achtig krampjes. En was zwanger knaltest 2 dagen na nod.
    Misschien dat ik het red om morgen een test te halen. Ik ben zondag ook op 9 dpo.
    ik denk wal het een en ander te voelen maar dat kan ook net zo goed vals alarm zijn.
    Heb jij verder nog klachten ?

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ja is wel te vroeg, maar testte met de vorige kids wel heel licht positief met 9dpo. Volgens mij maakt t echt uit wanneer de innesteling is.
    Trouwens ik had ook donderdag een positieve ovulatietest en voelde vrijdag de eisprong. Zou jij ook niet je NOD de 26e hebben?

Share This Page