cyclus zooitje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melanie83, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie83

Melanie83 Lid

8 jan 2008
    47
    0
    0
    Hoi hoi,
    ik ben aan het twijfelen of ik nog een test zal doen, of nog maar weer afwachten. Behalve pijnlijke borsten voel ik me niet zwanger. (Maar ja, bij de eerste was ik er ook van overtuigd dat ik ongi zou worden)
    M'n cyclus is een zooitje op het moment. ( Verhuis stress??)
    Tot nu toe:
    32*31*28*33*30*26*28*34*27* daarna:
    4 weken lang ongi, 5 dagen 10mg orgametril geslikt om dit te doorbreken, weekje niks, 5 dagen ongi, en nu zit ik op dag 48.

Ik weet dat het nog veel langer kan, maar ik zat altijd rond de 30 dagen. Heb op dag 31 en 36 getest ( kruidvat 2 voor €5, weet iemand of die betrouwbaar zijn?)
    Dus... wat zouden jullie doen?
    groetjes!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Volgens mij zijn de Kruidvat-testen erg betrouwbaar, zo lees ik hier altijd!

Vervelend dat je cyclus ineens zo in de war is! Het zou inderdaad wel met stress te maken kunnen hebben, daar reageert je lichaam meestal erg snel op. Je tests zijn tot nu toe negatief geweest dus?

En hoe is het met je eisprong? Weet je daar iets van? Nog getest of getempt?

Succes!

3. Melanie83

Melanie83 Lid

8 jan 2008
    47
    0
    0
    idd 2 negatieve testen.
    Heb besloten dat als ik ongi wordt, ik daarna ga beginnen met tempen. Vorige keer met zwanger worden kon ik precies m'n ei voelen, en was het altijd op ongeveer dag 16. Nu voel ik hem niet meer...helaas. Maar al m'n pms klachten heb ik ook niet meer, sinds m'n bevalling.
    Was toen in ronde 4 zwanger, zijn nu in ronde 6, maar door al die rare toestanden met 4 weken ongesteld zijn enzo ben ik helemaal de kluts kwijt en heb ook geen idee meer wanneer we moeten klussen!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Het moet natuurlijk ook wel leuk blijven voor jullie, dus ik zou zeggen: klus gewoon lekker en let even niet op de tijd of je cyclus! Je weet maar nooit, dan kan het ook zo raak zijn natuurlijk!

Slim dat je wel begint met tempen in de volgende ronde, dan heb je toch nog een beetje houvast!

Verder vind ik het moeilijk je te adviseren, ik ben ook nog maar pas bezig (voor de 1e), dus veel ervaring/verstand heb ik niet. Maar wil je wel veel succes wensen! En geniet er een beetje van :)

Deel Deze Pagina