Ontpillen / Persona = ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ma2Be, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hi
    Kan t even niet volgen allemaal. Ben nog aan het ontpillen, en daarbij aan het Persona'en.
    Volgens de Persona had ik 2 dagen geleden een ei (oeps?) Was een tikkie onverwacht al, dacht volgens n banner duurt dat nog wel even.. dus hadden we 2 dagen daarvoor ondanks het rode lampje gewoon geklust.
    Volgens de banner is mn ei nu pas over 2 dagen, en toen was het dus nog 6 dagen.

Maar goed, nu was mn eerste ronde was 35 dagen, de tweede 32 dagen.. dus kan het zijn dat deze volgende ronde iets van 29 dagen wordt. Dan zou het ei dus wel 3/4 dagen eerder geweest kunnen zijn.

En volgens mij betekent dit nu dus dat, ook al waren we er niet actief mee bezig, dat t nu dus per ongeluk raak zou kunnen zijn? Ben benieuwd..spannend!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    bij rood moet je toch klussen bij de persona? werkt hij voor vruchtbaarheid niet anders om? dus met groen licht, kan je vrijen zonder zwanger te worden?
    dan heb je het toch goed gedaan?

de persona is eigenlijk voor anticonceptie..

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    dan zou ze perfect op tijd zijn geweest toch?

4. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Ja dat klopt! Maar eigenlijk was ik pas net gestopt met de pil en nog even aan het Persona'en omdat we toch nog enkele maandjes wilden wachten met zwanger worden, ivm aanstaande verhuizing!
    Dus is het alsnog een klein 'ongelukje, alleen niet zo heel erg..

En een kerstkindje :) Want als ik de bijgestelde data in de calculator invul was ik de 24e inderdaad vruchtbaar.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    precies.

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    zit in een klein hoekje ( het zaadje dan) ......
    natas hoe lang moet jij nog wachten op het wachtbankje...?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    niet hihihi ongi is al onderweg..
    mag ik die 17 in 18 veranderen.. :(

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    balen ............... maar je bent nog niet in de mmm of wel.... rar he dat het bij de ene in 1 ronde gata en bij de ander heeft het 2 jaar nodig..... niet eerlijk... maar je het komt zoals het komt maar dat hoef ik jou niet te vertellen . knuffel van mij xxx

9. Niet meer actief

persona moet je inderdaad op de rode dagen het doen (liefst rode dagen met eitje teken erachter) en op groene dagen heeft het qua vruchtbaarheid geen zin omdat je dan volgens de persona safe bent zeg maar, persona werkt net andersom (het is ook een anti conceptie middel)

Deel Deze Pagina