Ja zo'n dokter heb ik dus nu ook! Vind het zo raar.. moet jezelf gaan bedenken wat eraan de hand kan zijn. Kunnen we beter van plaats verwisselen.. @Bbibi ja gaat wel goed denk ik! Gister sterk gevoel van ongi en heel veel hoofdpijn. Ik dacht: Nou moet het nu toch echt komen.. maar nee. Vandaag alleen buikspierpijn. Heb nu ook de capsules binnen en ben er vandaag mee begonnen Hoe gaat het bij jou? Heb je al wat gemerkt?
@bambi hmmmz wat vreemd! Na die druppel bloed niets meer gehad dan?? Dat is echt heeeeel bizar!! Maar iddwss wel een goed voorteken dat je lichaam er al wel meebezig is!! Dus hopelijk zal het wel snel doorkomen!! @ alle dames na jullie aandringen toch maar besloten om vd week maar te gaan bellenbaar ha !! Wachten onderhand beu!! Pfff Dus ben benieuwd!
gebruikt iemand hier menstruatiekalender.net? want ik vond super handig... heb wel gehoord van zo'n app voor op je foon... maar kan die niet vinden voor men nokia c6....
Nee helemaal geen bloed daarna gehad, dus maar ff afwachten.. En goed van je dat je toch deze week maar gaat bellen naar de ha Hoop dat je er wijzer van word en dat de ha je goed helpt! Suc6
Ben nog niet gestopt, heb nog anderhalve strip en ik wilde die even afmaken. Bovendien moest ik de bloedtest op vitamines afwachten, dat kan 2 weken duren. Dus ze dokter zei dat ik de strip dan gewoon even afmaak en dan stop ik, om te kijken hoe het gaat. Ik weet trouwens bijna zeker dat ik daar moe van ben (voorjaarsmoeheid is het niet, ik slaap al een jaar of vijf, zes bijna elke dag bij!!), en idd die vreetbuien, vooral dat zoete!! Het lijkt wel alsof er iemand mij dwingt om naar die voorraadkast te lopen!!! Maar goed, ik verwacht geen wonderen. We zien het wel. Ik ga de hele zomervakantie gewoon fijn letten op mijn lijf hihi En als het goed gaat zonder pil, en we pas tegen december voor het 'echie' gaan (dat weten we dus nog niet), dan moeten tot die tijd maar even andere middelen inzetten Inmiddels al wat tekenen van ongi's gezien jullie?
Ja dames ben het wachten beu!! Dus ze zulle nog vastttt niets doen! Maar dan weten ze het iig alvast dat we zwanger willen worden Dus spannend meiden duim voor me oke? Mn mamatje gaat mee vind he nie zo fijn weer na ha te moeten! Dusjaa... Mare zullen zien! Mijn man vind het allemaal wel prima ik moet maar "kijken" die heeft nooit een uitgesproken mening over van alles haha @ bambi ohh nog verder niets dus? Wat balennnn weer zeg pfff! Het blijft maar duren he? Hopelijk komt het gauw! @ nadientje ohh nou hoop dat het aan diane ligt! Gauw de deur uit gooien die pil dan maar!! Hihi spannendddd dus hij gaat tog deze zomer weg dan de pil! Goede beslissing meid!! En dan maar met andere middelen idd !! Super goed van je ! Spannende tijd dus voor jullie hihi leukkkk! Fijne aaf iedereen!
Nou bibi het is voor een goed doel om naar de ha te gaan dus je vriend moet je maar steunen hoor! Maar voor de man ligt het ook weer wat anders om met zoiets naar de ha te gaan....misschien voelt hij zich niet zo fijn en misschien is hij bang dat het aan hem ligt? Maar niet al van te voren denken dat ze toch wel niks gaan doen...kom op meid jij hebt ook recht op zwanger worden toch?!
Hihi dat zijn bemoedigende woorden cindy! Thnx Ik zei vnmrg dat ik afspraak had gemaakt dus zei al iedere man gaat mee! Jij niet! Toen gaf hij al aan als ik het optijd geZegd had dat hij wel mee was gegaan! Maja voor mij hoeft het ok niet persee hoor! Ga eerst wel naar ha alleen mocht ik nog een keer naar gyn moeten moet hij maar mee! Hihi! Nou om 16.10 staat de afspraak gepland spannendddd! Ben benieuwd of hij wat wil doen! We shall see!
Ja ach mannen he...je had het natuurlijk ook wat eerder kunnen zeggen hahahaha.. Maar laat je niet kisten meid!!! Zoals ik al zei.....ik zou echt zeggen .."wat is de reden dat ik moet wachten dan?, ik heb ook recht op onderzoeken toch?"
Nou voor de dames die twijfelen om naar ha te gaan...voorAl niet doen!! Geld en tijd verspilling zoals ik al dacht Hij heeft netjes voor me gebeld nog voor zekerheid maar met mijn leeftijd en niet roken etc en pas 3maanden gestopt heeft geen zin! Zo vroeg gaat de gyn niks doen! Want je moet je lichaam de tijd geven weer opgang te komen!! Hij zei al al die jaren heeft je cyclus stil gelegen je hersenen moeten echt weer nadenken om hormonen aan te maken!! Dat heeft niks te maken met een geZond of ziek lichaam!! Het duurt meestal zon 6mnd maar je kan ook pech hebben met 8 mnd! Dus ik moet tm juli afwachten is het dan nog niet dan moet ik langskomen terug!! Zuchttt... Hij zo voor de vonde keer geen pil meer maar neem hierna een spiraaltje dan heb je daar geen laat meer van! Ik zo we willen wss maar 1 kindje dus heef geen zin maar bedankt voor de tip whahaha hij zo nou maar voor je twijfelt doe he tog maar! Ik zo en mn puisten dan!? Ach daar ben je allang overheen gegroeit je hebt zon mooi huidje! Ik dacht ik zal zo eens mn make up afhalen hihihi !!! Dusja meiden niks aan te doen dus we wachten nog maar verder pffff dus 1aug sta ik weer bij hem op de stoep whahaha
Of........ NIET, want dan ben je zwanger Maar goed, wel een teleurstelling voor je, dat snap ik. Aan de andere kant, hij heeft ook nog gebeld, dus je hebt zekerheid dat het niet aan zijn wil ligt! Ik zou dan nu maar focussen op je werk/school/dagelijkse leven, dan komt je lijf vanzelf wel op gang!!
Jammer bibi...maar over dat spiraal...dat vindt ik zo`n vreemd verhaal? dat werkt toch precies hetzelfde? Misschien moet je eens je gaan verdiepen in andere dingetjes die je misschien kunnen helpen met zwanger worden..lees wel eens wat over tarwekiemolie? En als je nu eens een maand de pil slikt en dan weer stopt komt je cyclus dan niet opgang.....ja ik weet het ook niet probeer met je mee te denken....