@ nadientje haha idd dat zou nogggg mooier zijn ja haha! @ cindy nee die hormonen zorgen dat je baarmoedermond ofzo veranderd waardoor de zaadcellen niet binnen dringen! Maar je wordt daarbij nog steeds op een natuurlijke manier ongesteld! Maar dus weeg je nooit van tevoren wanneer je t wordt! Dat vind ik nix hoor!! En als je eerdere berichten had gelezen kon je zien dat ik die al slikte hahaha neem teunisbloem ennnn tarwekiem! Maar no results! Blijf t nog wel ff slikken! Kan nooit kwaad! Nou nog ff geduld hebben zo te horen dames hihihi
Oh hahah ja jullie schrijven zoveel hier! Ik werd niet ongi met een spiraal trouwens.....maar een spiraal zorgt er voor dat je eitej niet kan innestelen ...vindt ik zo grof! Want een bevruchting zou wel kunnen plaatsvinden..
Wat een raar verhaal Bbibi. Mijn huisarts begon helemaal niet over de pil enz. Maar als jij je niet prettig voelt bij jouw huisarts zou ik een andere zoeken.
als je je niet pretig voelt weggaan of ander vragen... in roosendaal had ik een ha die dus zei dat zwangerschapstesten niet werkte.... nou toen ik zwanger was en daar zat met een knaltest stond die vol verbazing te kijken.... ben blij dat ik weer terug ben in zuidholland hier geen gekke(nog niet) ha gehad wel altijd gezellige en vrolijke
Er is weer veel gebeurt lees ik @Bbibi wel goed dat je het hebt gedaan hoor meid! Nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. Klinkt ook wel logisch dat je lichaam weer op gang moet komen.. Maar jammer dat je nog helemaal niets merkt van de capsules.. Ik ook nog niet hoor Ik ben ook zo lekker ongeduldig, dus ben vandaag maar begonnen met decoreren en inrichten van het huis. We zitten in een grote verbouwing, het is een grote puinhoop hier! Ik zet het zwanger worden niet aan de kant, maar probeer er nu even niet teveel aan te denken.. Dan gaat de tijd hopelijk sneller voorbij
Ohh heb ik die indruk gewekt? Nee hoor het was een goed gezprek met de huisarts en ik begrijp het ook hoor! Moet ook gewoon geduldig zijn en mijn lichaam de tijd geven!! Hij heeft gewoon gelijk! Alleen wachten duurt zo lang hihi En een spiraal tja ik weet het niet eers. Maar eens zonder en hopen op een ongi!! Hmmm nooky misschien ligt de rare logica van onze huisartsen van de streek waar je woont? Ik woon iig vlakbij jouw zo te leZen hahaha @ bambi jij nu nog niets? Wat vreemd meid, een keer bloed en verder niets?? Hmmmm... Goed dat je afleiding zoekt moet ik eigenlijk ook doen!! Heb t ook super druk!! Maar heb de kriebels en heb gewoon zooooveel zin voor het echie te klussen hihi maja nog ff geduld en ander tm juli wachten en in augustus trg! Dussss al een fijn idee dat vNaf augustus sowieso voor het echie gaat gebeuren daa al een fijn idee hihi
En @ roderoosje toen je niet ongi werd bego. Je ha toen niet over de pil? Dat is juist vreemd! Lees maar sowiezo op deze site.. Staat tog om bekend dat je pil nog een nasleep heeft omdat je lichaam het weer Zelfmoet doen, im vond het vrij logisch!! En vond het wel netjez van mijn dok dat hij toch nog voor de zekerheid ging bellen voor mij! Dus hij deed echt wel zn moeite vond ik! Nouja ik wacht vrolijk verder hihi
Na 74 dagen wachten ben ik gisteren toch ongi geworden. En nog veel ook. Volgensmij moet ik 2 maanden inhalen lijkt het wel. Nu maar hopen dat ik straks weer niet zo lang moet wachten, anders moet ik alsnog naar de huisarts eind juli. Ik moet toch beginnen met tellen op de eerste dag van me ongi? Maar wel goed dat je naar de ha gegaan bent bbibi. Brengt in iedergeval een beetje rust.Ik hoop dat je ook gauw ongi wordt.
@suus84 ohh super fijn zeg dat je het ben geworden!! Meeeeestal hoef je niet zo lang te wachten hoor ronde 2 maar wel wat langer meestal dan 4 weken! Maar goed dat zie je vanzelf!! Hihi! Zo ver ik weet hier vd meiden gaat je eerste cyclusdag in inderdaad vanaf heb moment dat je ongi wordt!! Dus jouw 2e cyclus in nu inmiddels begonnen!! Nou wel super goed nieuws hoor! En idd tog goed dat ik ff naar ha ben geweest heeft me net veel verder geholpen met wat ik wilde maar tog... Wel gaf hij aan tog echt al te sexen voor het echie zonder condoom omdat er dus zat waren die wel eisprong hadden zonder ongi..dat hij er al een paar gehad had die bij hem waren geweest! Vond het beetje vreemd! Maar denk dat we toch maar zonder condooms gaan sexen...en maar zien wanneer ik ongi wordt of nog beter ooit een keer zwanger!? Haha... Dat vrengt voor mij miss wat meer rust van we Zien wel....
@Bbibi Dat zou helemaal geweldig zijn dat je niet op de ongi hoeft te wachten! En ik begrijp jouw kriebels goed, ik heb ze ook, hihi probeer er niet teveel nu aan te denken, maar toch stiekem he.. maakt me eerlijk gezegd ook wel vrolijk, terwijl ik nog niet eens zwanger ben. Hebben jullie dat ook?
Haha grappig ik ook ja... tenminste... had ik niet.. maar nu met het idee condooms de deur uit en hoppaa is het toch ook wel weer leuk idd gister voor het eerst geklust zonder condoom! hihi... rare is al sinds gister enorm ongi gevoel en steken aan eierstokken! dus wie weet wekt het de ongi wel op... hihihi laten we het hopen of iets anders... zou nog beter zijn hihi...
ik heb sind het avond eten... en na smiddags een etos zwanger worden pil( toeval denk) last van lichtbloed verlies...echt heel licht... had gister wel idee ongesteld te worden... nu is het licht maar hopelijk zet het door 19 dagen is best vlug
NookY, bij mij begon het ook zo, dus ik duim voor je. Bbibi, misschien werkt het. Het kan natuurlijk wel gestimuleerd worden zo.
@nooky zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Je zegt licht bloedverlies 19e dag!! Zou makkkkelijk kunnen! Wauwww spannend! @roderoosjes nou ik hoop het wordt hier niet goed van de krampen!en mijn lichaam begint zich als schijnzwanger te gedragen denk! Ik wordt nu al 2 nachten wakker dat ik moet plassen! Heb continue opvliegers kan niet meer in slaap komen! Allemaal last van mn maag!! En maar steken en krAmpen in eierstokken! Wordt er gewoon niet goed van! Hoe maak je jezelf gek!? En dat terwijl ik super realistisch ben en echt weet dat ik echt niet zwanger kan zijn van die 2x klussen zonder condoom! Pfff blijf maar wachten! Bij jouw je ongi alweer helemaal over?
weet niet... nu weer rondje gelopen weer lichtelijk bloed... wel krampen in rug en buik.. en toch idee dat ik ongie moet worden.. vooral de kramp in onderrug.... dus denk ongie....
Zo vroeg al ongi denk je? Nouja zou kunnen aangezien je natuurlijk net bent gestopt met de pil...maar wie weet je weet het nooit!! Zou mooier Zijn als je meteen Zwanger zou zijn!! Duim voor je!!!
En hoe is het met nadientje? Al meer duidelijkheid over je vermoeidheid? En er al helemaal aan uit deze zomer te stoppen??
nah denke cht doorkomend... veel pijn kramp... en bloed lichtelijk nogsteeds... af en toe niks en dan weer tijd achter elkaar... we zien wel hou het ff netjes bij en kijk wel hopelijk word nog wel langer
@Bbibi, mijn menstruatie is nu al meer dan een week over. Ik ben van de week begonnen met een ovulatie test. Ben dus benieuwd wanneer deze positief is. Natuurlijk klussen we nu ook en niet alleen als de test positief is. Wat ik wel als,erg prettig ervaar nu mijn ongi geweest is, is dat mijn pukkels als sneeuw voor de zon verdwijnen. Heerlijk!