@biancah dat is lief van jouw! @nooky hmm over een paar dagen maar vollop klussen dan hihih @ nadientje licht b12 tekort zou ik je toch maar eens inlezen op internet dat kan heeeeeeel veel schade veroorzaken! En pillen werken niet daarvoor moet je b12injecties krijgen! Ik spuit ze al een jaar lang 2 a 3 keer per week maar dan dus wel iedere week! Zou toch eens het eea opzoeken op inet! Voor dat je je n
Sorry ging iets niet goed! Hihi maar wilde zeggen voor je je nog beroerder gaat voelen meid! Echt toevallig ok diane pil en ok b12 tekort haha! Maar is erger dan dat jij denkt! Voorallll als je ook al aangaf dat je slechte darmen hebt dan is vitamineslikken zeker geen optie kan het alleen maar kwaad! Zie internet b12stichting ! Is niet om je bang te maken hoor...maar meer dat je het weet wat het inhoud! @bambifelice hoe staat het er bij jouw voor??mog veranderingen? @roderoosje je eisprong al gevonden hihi
ik had b12 te kort alleen kwam door alchol gebruik( was toen 15... ) en had best veel gedronken toen ik 3 dfagen later amper energie had om boterham te etyen
Kan dat ja b12 tekort door alcohol? Mijn darmen functioneren slecht en maken geen of weinig intrinsic factor aan waardoor ik geen of amper b12 kan openemen uit mijn voeding helaas! Dus zit ik levenslang aan de injecties vast! Maar daarmee gaat het prima! Dus ach dan doen we dat maar
Hallo dames ben ff weg geweest op vakantie! Hoe gaat het hier, heb heel wat gemist @Bbibi hoe gaat het ermee? (leuk dat je mij hebt toegevoegd als vriend ) Heb al wat terug gelezen.. Spannend hoor zou écht leuk zijn als je test posi is! Ik heb de laatste tijd helemaal geen symptomen, behalve dat ik vaak erge hoofdpijn heb. Nu ga ik weer ff verder lezen
vit. b12 tekort heb ik ook gehad, maar laatste keer alles getest en was allemaal goed @Bbibi slik je de capsules nog of heeft het niet gewerkt? Ik neem ze nog, maar merk er weinig van.
He meid, ohh lekker vakantie heerlijk ff met je hoofd ergens anders! Hihi genoten? Hier nog geen verandering bij jouw wel!? Nee nog niet echt positief over pillen! Symptomen helemaal weg bij mij dus helaas...hoop wel nu ik opeens vollll ache zit dat ik dan iig vonde week maar ongi ga worden maja zullen zien!! hihi En ook al b12tekort? Poefff zal dat een diane pil kwaaltje zijn ofo?? Haha wel errug toevallig bij ons allen
Hier ook gestopt met de Diana-35! Ben erg benieuwd want zonder diana is mijn cyclus een puinzooi, dus hopen dat ik snel zwanger ben of dat het mee gaat vallen! @Bbibi... ik ben geen enge stalker ofzo... het is echt puur toeval dat ik steeds in dezelfde topics terecht kom! LOL!
Hallo Allemaal, Ik lees al een tijdje mee, maar heb nog geen berichtjes geplaatst. Ook ik ben gestopt met de D-35 sinds 16 april. Ik heb wel een "nep ongesteldheid gehad" maar ben aan het wachten tot mijn ongesteldheid door zet. Ik heb veel last van krampen in mijn buik en hoofdpijn. Is er toevallig iemand die ook last heeft van misselijkheid? Dat heb ik de laatste paar dagen.... Ben benieuwd of jullie dit bekent voorkomt
@ chickie Nouw zeg daar begint het wel op te lijken zo whahaha wij zitten samen gewoon precies in hetzelfde schuitje denk qua leven ... hihihi ! erg toevallig zo! nice hopelijk tegelijk ongi of zwanger zou mooi zijn hihihi @ loezie jup join the club! maar geen ochtend-misselijkheid zoals zwangere! maar gewoon met vlagen... en wel last van mn maag smorgens! thats all... hoort toch bij het '' ontpillen'' vermoed ik!
Heb vanaf mijn 20ste de Diana geslikt tot mijn 26ste ivm acne. Na het stoppen heeft het 8 maanden geduurd voordat ik mijn eerste menstruatie kreeg. Heeft lang geduurd en was erg ongerust overigens is de acne niet terug gekomen.
@Bbibi, Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. Heb je al iets gevonden dat helpt toevallig? Ben wel vandaag ongesteld geworden, dat valt me heel erg mee. Ben nu alleen benieuwd of dit zo blijft...
@Bbibi Ja was zeker lekker ff vakantie September weer vakantie naar Italia daar kijk ik naar uit! Bij jou helpt het dus ook nog niet.. Bij mij ook niet Maar blijf ze toch maar slikken, kan geen kwaad denk ik. Ja zou je bijna gaan denken he dat vit.B12 tekort door Diane pil komt.. @Loezie Welkom Ik ben af en toe wel beetje misselijk, maar niet heel erg hevig.. Heb je veel last van de misselijkheid?
@mimi pffff 8mnd wat een ellende! Nee zoooo lang gaat het bij mij niet duren aangeIen ik dan allang in de stoel van de gyn lig hahaha @loezie nee niet voor gevonden maar vind het ook niet verschrikkelijk omdat het steeds na een uurtje wel weer wegtrekt @ bambi heeeeeerlijk! Mijn favo vakantiebestemming italie heeeeerlijk!! Puur genieten hihi En idd b12 tekort en diane hmmm toch straks maar niet meer terug aan diane denk! Maja als ik nu weer naar mijn gezicht kijk twijfel ik nog steeds hihi
@bambiFelice, dank je. Ja ik heb er dagen bij dat het helemaal niet weg trekt. Of ik nou veel of weinig eet, wel of geen koffie drink. Maakt niet zo veel uit. @Bbib, jammer had gehoopt dat er iemand was die een oplossing had. @mimi acht maanden is wel lang zeg! Is het dan nu wel regelmatig?
@nooky kijk jij bent goed bezig!! Hier still the same haha nog steeds niet ongi maar ook al om de dag aan de klus haha moet iets heh! @loezie! Nee helaas geen oplossing! Ze hebben pilletjes bij de dokter voor als je zwanger bent maar of je die zomaar krijgt met ontpillen wee ik niet eigenlijk! Zou je kunnen vragen!
Hahaha hoezo dan...tjaa het is toch je moet toch iets er is niks mis met klussen maar laten we heel eerlijk zijn om de dag??????dan moe je wel erg verslaafd zijn als je dat zonder reden wil hihihihi
@Loezie Das wel vervelend meid! Je zou bijna denken zwanger.. Kan je al een testje doen? Ja, of last van ontpillen? Dat had ik dus vooral aan het begin. En meerdere meiden kunnen erover meepraten Hier ook aan het klussen, als je dan toch niet hoeft te wachten op die ongi.. gelijk maar beginnen