Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ik slik sinds een paar weken wel allerlei supplementen op advies van de gynea, ik moet er vrijdag weer heen, zal het eens vragen! ;)

2. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Laat het ons weten he ;)

3. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Hoe is het met jullie??

4. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Hier alles goed! ;)
    Wacht alleen nog op mijn ongi, of misschien ook niet!
    Ik hoop namelijk dat ik zwanger ben, dinsdag al getest, maar was nog nega. Nu ga ik van het weekend weer proberen..
    Hoop het écht, zo niet dan heb ik nog een onregelmatige cylcus :(

En met jou Nadientje?

5. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ik ben net terug van de gynea, heb een echo gehad. Alles is in orde en ziet er goed uit. Baarmoederslijmvlies was mooi dik en er zat een ei van 1,5cm! Ei springt bij 2 cm, groeit 2mm per dag, hij springt over 2,5 dag als het goed is! Spannend!! :p

6. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Jeetje in mijn eigen enthousiasme lees ik hier zomaar over heen!! Spannend hoor! Ik hoop ook dat je zwanger bent! :D

7. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Spannend! Ik ben benieuwd!
    Hier alles goed, in afwachting van hoe mijn cyclus zal worden. Hopelijk een beetje regelmatig..!

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik heb 3 xgetest... alle 3 negatief... nu zit ik op dag 30 :S echt raar...

9. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Oww bahh, als je maar niet nog aan het ontpillen bent! Ik hoop dat je te vroeg getest hebt en dat je ei iets later was deze maand (en dus je cyclus wat langer) waardoor de test nog even niet kan kleuren! We duimen voor je!

10. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    @Chickie nou meid hoop voor je dat het gelijk raak is!! ;) Zou toch wel heel mooi zijn!
    @Nadientje Hopelijk krijg je beetje regelmatige cylcus zou wel fijn zijn ;)

Ik denk dat ik ook nog onregelmatige cyclus heb, zaterdag getest en weer nega :(

11. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt het nou maar zo, of zijn er hier in't topic heel wat meiden die na eht stoppen met de Diane toch wel een heel onregelmatige cyclus hebben? Zit zelf inmiddels op dag 61. Of zijn het alleen de meiden bij wie alles wat langer duurt en niet meteen normaal gaat die in dit topic blijven?

12. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Sorry begrijp je laatste zin niet helemaal geloof ik, maar ik ben 2 keer gestopt met de Diane. De eerste keer heb ik 7 maanden een zeer chaotische cyclus gehad. Dit keer lijkt het een stuk beter te gaan (zie onderschrift) maar het is even afwachten natuurlijk hoe deze cyclus gaat lopen. In de Diane zitten extra hormonen, dus zodra je stopt mist je lichaam die hormonen. Dat is verwarrend voor je lichaam en daarom kan het even duren voordat alles op gang komt helaas. Ik hoop dat je snel ongi word en je cyclus zich snel herstelt! ;)

13. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chickie, Ik bedoelde dat als alles snel normaal gaat, je misschien wat minder naar dit soort onderwerpen zoekt en je er wat minder over zal lezen, dan wanneer alles niet meteen weer op de rit staat. Mijn volgorde van typen was misschien niet helemaal logisch.

14. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja inderdaad als je meteen zwanger bent heb je weinig behoefte om te zoeken naar dit soort onderwerpen, of je moet het toevallig tegen komen. Maar grote kans dat de dames die snel zwanger zijn geraakt na de Diane dat die in het zwanger zijn onderdeel zitten en niet meer hier ;)

15. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kans is idd wel groot ja. Al kan ik mij voorstellen dat er per pil toch wel verschil in zit, omdat ze toch ook weer met verschillende hormonen werken.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Sow een weekje weg en weer vollop te lezen zie ik hihi!

@ bambi balen meid :( niet zwanger dus...
    dat ''ontpillen'' lijkt zo ongelofelijk veel op zwanger zijn! het is zo moeilijk om het te onderschijden! maar enorm balen meid!

@ nadientje! oehh idd spannend hoe je cyclus gaat verlopen!

@ Nooky! ook al niks! pffff ook balen dus! hopelijk hoeft het niet te lang te duren meiden!

@ chicky ohh keii goed nieuws! mooi eitje te zien dus! dat is geweldig nieuws! hopelijk gauw raak meid! ;)

Hier eindelijk wat vorderingen! toch besloten te testen tijdens vakantie! geen eisprong gehad zoals ik al vermoedde! morgen alweer 3 weken geleden dat ik ongi werd! maaaaaaaar er is hoop! vandaag zag ik meteen na een halve minuut al een duidelijk 2e streepje! dus wie weet zit het eraan te komen! zou mooi zijn! had vroeger meestal cyclus van 5 weken! dus dan zou ik toch al heel erg snel mijn oude cyclus terug hebben! meteen na 1 lange rit! woehoeeeee ik hoop het .... we hebben nog niet geklusd... omdat ik niet wist hoe lang het dit keer wel weer niet zou duren! dus vanaaf misschien toch maar beginnen....

wel heeeeel veel pijn in bekken, ga bijna kapot...sinds ik menstruatie had! lopen nu onderzoeken bij dokter dus misschien binnenkort naar gyn.. ik moet vrijdag terug... dus zit in dillema nu wel of niet ''proberen'' voor een kind... vind het zoooo lastig :(

17. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Nou meid, je hebt heel wat ongemakken te verduren als ik dat zo lees. Ik zou mn gevoel volgen... Als je even wilt wachten op de gyn, dan doe je dat, en als je vanavond toch erg veel zin hebt, dan bespring je je vriend ;)
    Zou fijn zijn als je eigen cyclus dan toch eindelijk op gang is, kun je ook rekening houden met je ei enzo.

Ben benieuwd hoor, hou ons maar op de hoogte!

18. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Heey Bbibi,

Wat leuk dat je terug bent! Heb je een leuke vakantie gehad? Wat goed dat je toch bent begonnen met testen! Super dat je nu een streep hebt! Ik weet niet waar je verstandig aan doet, wel of niet klussen voor de gynea. Wat zou het probeem/risico zijn als je wel zwanger zou raken?

Ik heb mijn ei waarschijnlijk gemist met testen. Vind het erg apart, maar het kan natuurlijk dat hij tussen een van de testmomenten in gesprongen is. Maar we hebben elke avond geklust... (en houden dat nog even vol voor de zekerheid) dus die zwemmers zijn mijn ei tegen gekomen als het al gesprongen is! :D Nu alleen nog hopen dat ze meer gedaan hebben dan mijn ei gedag gezwaaid... ;)

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ nadientje ja idd ellende is het!
    hopelijk gauw vd pijn af... ik wacht idd maar tot vanavond af...
    sowieso is het nog niet mijn ei maar zit het eraan te komen...
    de test is nog niet positief... maar wel een duidelijke 2e streep! dus afwachten! :)

@ chicky ! jaaaaa vakantie was heerlijk! zon zee strand en heeeeeerlijk eten! wat wil een mens nog meer :D
    (behalve zwanger worden dan ;) ) hihihi !
    dus genoten...

En tja ik weet niet waar de pijn van komt... lastig te zeggen... dus of het risico's met zich mee brengt durf ik dus ook niet te zeggen :(
    lastig allemaal !!

Nouja als het zover is denk ik maar dat ik er voor ga... de kans is zo nihil... sowieso aangezien we deze cyclus nog helemaal niet geklust hebben... dusja... meer voor het idee dat ik niet achteraf beel denk ik dan maar...

maar zie wel hoe dragelijk de pijn is vanaaf... daar hangt t uiteraard ook vanaf ;)

En ohh heb je je ei gemist?
    Wel iedere dag ovutesten gebruikt dan?
    Maar ohhhhhhhh als je iedere dag geklust hebt, zal het vast goed komen ;)

20. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja volgens de echo zou mijn ei (rechts) maandagmiddag springen. En ik test al vanaf de eerste dag na mijn ongie zoals je weet, en niets gevonden! Maar ik voel nog steeds lichte steekjes/krampjes rechts in mijn lies, dat is zondag begonnen. Dus voor het geval mijn ei nog moet springen, klussen we door... denk alleen dat we het tijdstip even moeten verschuiven, want ik ben hondsmoe hahahaha! :D

Deel Deze Pagina