@nadientje miss je vrichtbare periode? Spannend!!zou mooi zijn als alles gauw op gang komt ik duim voor je! @chickie! Dan zou ik de hele week al ongi moeten worden! En zo ziet het er niet naar uit!!
Ahh, lief van je meis! Ja, zou zeker fijn zijn. Ben heel benieuwd. Ook trouwens naar jouw gesprek bij de arts.. of was dat niet afgelopen vrijdag? Roderoosjes, hoe gaat het nu met jou?
@nadientje! Nee is helaas pas komende vrijdag dus 2 weken ellende voor de uitslag!! Dus ff afwachten!! Wel gister ongi geworden jongens! Na 30dagen!! Dus nu opeens wel meteen een mooie cyclus! Dus erg blij mee!!
Nadientje, bij ons is er weer wat bij gekomen. Gisteren kregen we de uitslag van het zaad van mijn man. Niet zo goed. In plaats van de "normale" 20 mln heeft hij er 12 mln en daarvan is 15% goed ipv de "normale" 50%. Na de vakantie gaan we dus waarschijnlijk niet alleen beginnen met clomid, maar ook met IUI. Dat het ineens zo snel kan gaan. Volgende week wordt er weer een zaadonderzoek gedaan om te kijken of het misschien een foute meting is geweest of dat het echt niet van goede kwaliteit is. We zijn er wel wat van geschrokken, maar laten het wel over ons heen komen.
Pff, dat is wel een heel nare verrassing meid Hopelijk was het inderdaad een foute meting. He bah, wat een domper Ben heel benieuwd hoe het volgende keer is. Hou je taai!
Dank je wel. We gaan eerst in augustus lekker op vakantie en dan zien we wel verder. En misschien is het niet nodig en gebeurt er een wondertje.
@ chickie hahaha nou idd! Wie had dat verwacht na 30 dagen?? Hihi ondanks de pijn en ellende toch een mooie cyclus al meteen dus dat is fijn!! Nu nog een keer met eispong... Zou fijn zijn!! En morgen eindelijkkkk de uitslag bij gynae thank god!! Hopelijk kunnen ze iets voor me betekenen!! I hope so!! @ roderoosje ohh wat een ellende meid. Het zit jullie ook niet mee he? Pfff jij pco en dan je man nog slecht zaad!! Ik snap dat het even slikken is!! Maar wel goed dat ze er zo snel achter zijn!! Dan kunnen ze snel voor jullie wat betekenen en hopelijk gauw zwanger!!
He allemaal, Ik lees al een tijdje mee op dit topic en doe nu ook maar mijn eigen verhaal. Ook ik heb 6 jaar de dianepil geslikt. Op 13 februari gestopt met de pil om eerst mijn eigen cyclus op gang te laten komen en daarna voor een kindje te gaan. En maar wachten...en wachten. Erg frustrerend. Bij de HA al prolactine en schildklierhormoon geprikt in mei, begin juli nog steeds geen menstruatie. 11 juli had ik een afspraak bij de gyn. Hij zag verder geen bijzondere dingen. Een kuur provera gekregen om hopelijk mijn cyclus te resetten. Zo'n kuur heeft 10 pillen en na het slikken van al die pillen word je meestal op dag 2-7 ongesteld. Dus ik vandaag de 8e pil geslikt, vanochtend roze afscheiding en vanmiddag menstruatie EINDELIJK doorgebroken. De gynaecoloog nog gesproken, in eerste instantie over de bloeduitslagen, die allemaal goed waren. Blijkt dit toch gewoon mijn eigen cyclus te zijn. Nou maar hopen dat mijn lijf het weer een beetje snapt en een fatsoenlijke cyclus gaat volgen, want 150 dagen wachten elke keer is toch wel een beetje lang...
@roderoosjes: wat een rottig nieuws! Hoe gaat het nu met jullie? Hoe voelt je vriend/man zich? @Nadientje: hoe gaat het met jou en jouw cyclus? @Bibi: hoe gaat het nu met je cyclus? Ben je al aan het testen? Of ben je zover nog niet? @ Elise: ja dat ontpillen van de Diana kan heel naar zijn. Mijn huid blijft redelijk en mijn ongesteldheid lijkt ook al 2 maanden vrij regelmatig, dus ik overweeg om hierna iets anders te gaan gebruiken en niet meer terug te gaan op de Diana... Moet mijn lijf wel mee blijven werken!
Elisa, wat vervelend dat je cyclus zo lang duurt. Je lijf moet idd helemaal zelf weer aan de slag. Wat duurt dat wachten dan lang he. Ik zou er wel bovenop blijven zitten bij de arts hoor, want soms laten ze je wel erg lang wachten op een verwijzing. Ja Chickie, daar denk ik dus ook heel serieus over na. Wat je zegt idd, humeur/lijf/etc. vallen ontzettend mee zonder Diane, dus blijkbaar kan ik zonder. Ik hoor goede dingen over de Nuvaring, dus misschien zoiets... Maar dat is ooit, nu even heel lang niks hihi Mijn cyclus is nog niet gestopt, ik zit nog steeds in nummer 1 sinds de onttrekkingsbloeding. Aangezien ik wel dat slijm had, en beetje zeurderig gevoel toen, denk ik dat ik wel een ovulatie heb gehad. Ik las dat de tijd voor je ei lang kan duren, maar de tijd erna is meestal zo'n 12-16 dagen, dus dat zou betekenen dat het er deze week toch wel aan moet komen. Ik ben zoooo benieuwd... Bbibi, hoe laat moet je vandaag?? Ik hoop dat hij je kan zeggen hoe of wat! Nieuwsgierigggg! Roderoosjes, goed idee om eerst even lekker bij te komen op vakantie. Wat een vervelende dingen allemaal voor jullie Ik hoop zo dat het snel mag lukken!!
Jeeeeeh, volgens mij ben ik vandaag ongi geworden! Gek he, hoe blij je met dat vrouwelijke ongemak kan zijn
@ nadientje goed nieuws wat snelllll! Wauwwww!! @ chick nee joh pas net ongi geworden dus hoef ik nog niet te testen! @allemaal korte samenvatting! 3 mnd afwachten dan kijkoperatie! Verder kut nieuws gehad! Nooit gedacht er zoooo van onderste boven van te zijn! Maar al hele tijd zitten janken! Ik heb pco !! Dus kinderwens van mijzelf kan ik op mn buik schrijven! Over 3 mnd trg en beginnen met mmm!! lang geledrn dat ik me zo zwaar kut heb gevoeld!!
Oh meissie toch wat super klote! *hug* Ik ben er ff stil van, had dat niet verwacht zeg. Pff.. Sterkte voor jullie! Als je wil, je mag me altijd pb'en he..!
He meis, Super lief je reactie! Thanks heb ik ff nodig! Voel me echt ff zielig! Vonde week voel ik me er wss alweer heel anders over... Maar voor nu wel ff klote! Afgelopen 2,5 jaar niks anders dan ziekenhuizen gezien... Was er net klaar mee en dan dit... Ontkom er dus niet aan! Dus over 3 maanden kijkoperatie en ik vermoed daarna clomid! Dus wel even schrikken! Vooral als je gewoon uitging van een bacteriele infectie ofzo... Is dit wel ff wat anders boehoe..... Dusja even 3 maanden rust niks aan mn hoofd en hopelijk een eisprong uit mijzelf al is de kans zeeeeer nihil en daarna starten... Pffff ff slikken maar komt vast goed!! Bedankt voor je lieve reactie! Heb ik ff nodig x
Jeetje PCO! Dat had ik echt niet verwacht! Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je clomid krijgt en dat dat snel gaat helpen! Tenminste heb hier op het forum wel vaker gelezen dat dat best goed kan werken!!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je je nu klote voelt! Dikke knuf voor jou!
He chickie, ja komt vast weer goed maar voor nu is t gewoon ff klote en kut! Omdat je als vrouw zijnde gewoon hoopt op een spotane zwangerschap! En dat gebeurd nu dus niet! Je hoort vaak dat het bij mensen me overgewicht is... En zodra ze afvallen dat het dan normaal is... Nou ik heb juist totaaaal geen overgewicht! Weeg maar 57 kilo en ben 1.65 dus ben super slank... Dus meer afvallen is echt niet gezond!! Dus kan er zelf echt niets aan doen/ veranderen... Dusja even 3 maanden om onszelf mentaal voor te bereiden.. En dan de MMM in! Gelukkig lees je idd vrij veel positieve verhalen.. Dus dan hoop ik maar dat dat voor mij en mijn man ook geld komt vast goed!! Bedankt voor jullie medeleven
Het zegt inderdaad weinig tot niets, ik slikte de Diana pil en mijn zoon is er gewoon heel enthousiast doorheen gekomen Nu gestopt en het pakt niet zo snel als verwacht, ik mag niet klagen natuurlijk maar als je er een dóór de pil heen krijgt verwacht je stiekem een snel proces als je daadwerkelijk stopt met anticonceptie. Elk lichaam is anders en het schijnt dat je eigen lichaam om de zoveel jaar ook behoorlijk wat veranderingen doorstaat. Je kan er helaas dus nooit de klok op gelijk zetten.. Succes!!
@Bbibi, wat een naar nieuws. Daar hoop je inderdaad niet op. Mocht je de behoefte hebben om je even af te reageren oid (weet hoe het voelt om zulk nieuws te krijgen) dan horen we het. Ik heb vanochtend het 2e kwakje weggebracht. Daar krijgen we vrijdag de uitslag van. Ben benieuwd.