Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    en hoe staat het hier met iedereen...?
    chickie al goed nieuws offe nog niets?
    En roderoosjes al meer bekend over je behandeling?

en Nooky en Bambi zijn ook haast niet meer aanwezig jammer genoeg... dames hoe gaat het met jullie?? :)

2. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Geen bijzonderheden hier ;) We gaan ws niet echt meer op huge reis, maar een stedentripje gaat vast lukken in februari. Eerder niet helaas, manlief moet in mijn vakanties gewoon werken.
    Grote reis is gewoon niet zo slim. We willen zo graag verhuizen, en als dat kan zodra manlief klaar is... Dan het liefst dat!

Hoe gaat het bij jou Biebs? Al iets veranderd?? En Chick en Roosjes, hoe gaat het?

3. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Hoi hoi,

Hier nog geen nieuws, we zitten op het wachtbankje... NOD is 16 augustus. Ben wel begonnen met tempen en hou nu een kaartje bij van FF (zie onderschrift). Heb alleen 2 dagen lage temp gehad, maar die nachten ook door omstandigheden haast niet geslapen, dat kan de temp beinvloeden... hopen dat dat het is. Hoe gaat het met jullie?

4. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Hier nog steeds hetzelfde. We gaan volgende week lekker op vakantie. Ik neem wel de clomid mee voor het geval ik ongesteld wordt in de laatste week van de vakantie. Gisteren een goed gesprek gehad met mijn man. Hij zit er toch behoorlijk mee dat zijn zaad niet goed is en ook met het komende onderzoek in september. Hij is bang dat er iets ernstigs uit komt. Het loopt ook niet lekker op zijn werk, dus hij is niet helemaal in zijn hum. Ik hoop dat de vakantie hem goed zal doen.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nadientje! Nou wel fijn dat je iig nog lekker een stedentripje kunt doen!
    ben je er toch nog lekker tussenuit geweest toch :)
    Kijk anders even op de pagina effeweg.nl daar hebben ze super leuke stedentrips voor heel weinig geld!
    en alle keren dat wij geweest waren suuuuper luxe hotel, lekker eten en goede reis :)

Bij mij verder alles goed... aan het aftellen tot de 20e...
    mijn ovutest was maandag op zijn donkerst (dag 22 cyclus) maar weer nog lang niet positief! maar vermoed dus wel (aangezien dat de vorige keren ook was) dat is 9dagen laten ongi werd! dus denk volgende week woensdag ongi te worden! zou dag 32 zijn voor mij! dus kan makkelijk he...
    Ik bewaar de ovutesten en maak er een foto van voor die arts als hij ze wilt zien :)

@ chickie spannende tijd nu dus weer voor jouw!!! zal voor je duimen! spannend!!

@roderoosjes ahh wat sneu voor je man!! zit hij er zo doorheen ja? Ik snap dat het heel vervelend is... maar voor ons is het toch hetzelfde met pcos zijn wij dus ook niet erg vruchtbaar! kunnen wij toch ook niets aan doen... tja zo zie ik het maar...
    Fjn dat jullie er nog even lekker tussenuit gaan! zalk je man vast wel goed doen :)

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Hij zit er inderdaad even helemaal doorheen. Maar komt dus ook omdat het op zijn werk niet helemaal lekker gaat. Daarom is het ook goed dat we volgende week op vakantie gaan.

Chickie, spannend. Hopen op positief nieuws!

7. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Thanks Bibi, ga ik ff op kijken!
    Spannend Chickie, ben benieuwd zeg! Ff afwachten dus!
    Roderoosjes, veel plezier op vakantie, rust lekker uit. Hopelijk voelt je man zich daar weer beter!

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hier was het laatste weken druk en druk druk... veel dingen geregeld...
    mag bijna testen maar heb idee dak nie zwanger ben dus wacht netjes af...

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @roderoosjes vervelend meid!
    hoop idd dat jullie vakantie jullie beide goed doet!
    lekker er even tussenuit ff geen baby aan het hoofd! wie weet gebeurd ht vanzelf spontaan/ en zo niet dan daarna met frisse moed de MMM in :)

mocht je het nog leuk vinden en de behoefte hebben kun je ook in ons PCO topic komen kletsen! wordt al aardig druk En gezellig :)

@nadientje jaa moet je maar eens kijken! echt voor weinig geld super reizen! en anders kun je altijd nog kijken via vakantieveiling! ik heb zondag 2 bonnen gewonnen voor 3 hoterlovernachtingen in 13 verschillende landen bij 350 hotels! en nog een midweekje center parcs in limburg! heerlijk haha!

@Nooky balen meid dat het nog niet raak is! maar binnenkort weer testen dus?
    houd goede moed he meid! dat is al het halve werk ;)

10. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hey hoe is het met jou dan?
    Hier beetje hetzelfde als jou geloof ik. 1 juni gestopt met pil. 19 juli diagnose waarschijnlijk pcos. 20 augustus afspraak fertiliteit.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bloem kennen wij mekaar? Haha ;) sorry als ik je niet herinner ( schaam) praat met zoveel mensen hihi !
    Maar wij lopen niet gelijk hoor ik ben bijna een half jaar eerder gestopt met pil ;) maar wel idd pcos en ook 20-8 naar feriliteit! Maar hoe komt het dat ze niet zeker weten of je pcos hebt dan?

*sorry dames dit is wel weer offtopic* we kunnen deze topic beter klets topic noemen! Hahaha ;)

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    zo ff tijd om bij te praten...
    ben idd een hele poos niet hier geweest....
    had verleede week beetje klote week....
    daarvoor wat dingen in me familie mee gemaakt
    en zit daar best mee... maja alles op een rijtje gezet en nu gaat wel weer... Sophie is 1 jaar en een week.... dus dat is ook druk en gezellig.. uhm verder heb ik wel zo nu en dan last van misselijkheid maar dat kan ook van het weer komen....en na een lange tijd weer een blaas ontseking....

13. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Hey Nooky, leuk dat je er weer bent!
    Vervelend dat je door omstandigheden even weg was :( Als je wat kwijt wilt, mag je pb'en he!

Haha moet altijd zo lachen om jou he Bibi, met je "tja ik praat ook met zo veel mensen haha"! :D
    Inderdaad, "kletstopic"! Maar toch komt het altijd weer bij die verrekte Dianepil uit! Al ontloop ik al die horrorverhalen over Diane, geloof ik.. Geen stemmingswisselingen, geen puistjes, geen andere dingen.. yes! Hopelijk blijft het zo en eindigt cyclus 2 net zo mooi als nummer 1.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    He nooky!
    Zoals nadientje aan gaf leuk dat je weer ff komt "kletsen"
    Proficiat nog met je dochtertje! En wat vervelend meid dat het niet lekker loopt! Bij ons kun je altijd je ei kwijt ;)

@ nadientje haha wat is daar zo grappig aan dan ;) het is toch? Ik ouwehoer met iedereen graag! Haha :) dus kan het allemaal niet bijhouden! Kijk jullie zijn mijn eerste "vriendjes" van het forum en we houden met zn alle goed vol! Dus jullie ken ik goed maar de rest zoooo erg ik onthoud het allemaal niet hihihi ( schaam)

En jaaaa jij hebt echt geluk!!! Hoop ook op een mooie 2e cyclus voor je!
    Ik wil je niet ontmoedigen maar pas na maand 4 kreeg ik weer acne! Nu een dikke explosie helaas :(

15. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Nee, je hebt ook gelijk hoor, ik ken er ook maar een paar 'goed'! Maar ik moet altijd hardop lachen als ik dingen van jou lees, volgens mij zou je het echt zo zeggen zoals je het schrijft hihi :D Dat is juist leuk!!
    Ja bah, daar moet ik niet aan denken, zo'n explosie :( nu heb ik af en toe een pukkel en met ongi is mn pukkel bij mn mondhoek weer terug (had ik voor diane ook altijd), maar verder niet en dat mag wel zo blijven ;)

Roderoosjes, wanneer gaan jullie weg? Hopelijk voor je binnenkort, lekker uitrusten!

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Haha nou idd! In mijn hoofd denk ik het zo... En dat schrijf ik ;)
    Ga daar verder allemaal niet overna denken hahaha :)
    En hmm nouja wie weet hoor je bij de gelukkige en blijft het per keer eentje? Zou fijn zijn!!
    Wel erg toevallig! Ik heb er nooit een bij mijn mond mee nu ook een bij mn mondhoek! Echt ontEttend vervelend zeg pff!

17. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ja helemaal aan het begin van het topic hebben we elkaar wel eens gesproken.
    Ik zeg ook niet dat we gelijk lopen. Maar dat we wel hetzelfde hebben en zelfde dag naar ferti moeten.

18. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Nadientje, wij gaan donderdag weg.

Bbibi, ik ga evenmin je berichten kijken.

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Stomme woordherkenning. Moet natuurlijk zijn eventjes, niet evenmin.

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bloem owh sorry meid ( schaam!) ik spreek zoveel mensen kan het niet onthouden!! Maar was niet vervelend besoeld hoor!!
    Maar idd erg toevallig dat we tegelijk moeten ja!! Weet je al wat ze gaan doen bij je? Voor verder onderzoek enzo? En of je clomid krijgt? En heb je ook zon pijn aan bekken en onderbuik? Als je het gezellig vind kun je ook mee komen kletsen in mijn pco topic ( zie mijn berichten) en nogmaals was niet vervelend bedoeld *knuf*

@ roderoosjes join the club hihi geZelligggg!!! :)

Deel Deze Pagina