Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Bbibi en Roderoosjes: zoals misschien al duidelijk was... toen ik straks antwoord gaf stonden jullie berichten er niet??? Ik zie ze nu er tussen staan! Wat stom zeg.... dus sorry als het raar overgekomen is!

@Bbibi, tjonge wat kl*te voor je zeg, er lijkt geen einde te komen aan jouw diagnoses? Ik ga morgen voor je naar ons Mariakapelletje en een kaarsje voor je opsteken! Ik was gisteren al geweest, maar ga morgen even terug voor je! En dan allemaal duimen voor een goede afloop van je uitslag!

@Roderoosjes, IUI samen met 18 milj zwemmers, dat klinkt in elk geval hoopvol! Zal er voor jou ook een kaarsje bij zetten, baad het niet dan schaad het ook niet!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @chickie dat is suuuper lief van je meis!!! Ik hoop dat het werkt :)
    En ook een voor jezelf dan he voor hopelijk binnenkort een goede cyclus en goede zwangerschap!
    Heb je nog contact gehad met je gynae? Of wat je het nog even af..?
    Hopelijk is het niet meer nodig en ben je deze ronde lekker zwanger!

Fijn weekend dames!
    X

3. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Oei, net terug van een feestje en veel gemist.. ik lees morgen alles bij!

4. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    @Chickie, Dank je wel! Het waren 16 miljoen cellen bij een week niets doen en 12 miljoen bij 3 dagen niets doen. Maar we gaan het zien.

@ Bbibi, jij ook een fijn weekend. Een vrouw die ik heb leren kennen in de vakantie zei tegen ons: blijf positief en loop jezelf niet voorbij. Deze mensen hadden een super leuk dochtertje van 2,3 jaar, via icsi. Zij hebben 5 jaar geprobeerd en nu een kleine heerlijk eigenwijze donder. Dit wil ik dus ook aan jou doorgeven, probeer positief te blijven en loop jezelf niet voorbij. Blijf bij jezelf en dan zal je zien dat het allemaal gaat lukken! Dikke knuffel!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @rr huh was het 16miljoen en 12 miljoen? Ik dacht ook in eerder bericht 18... Ik dAcht dat is toch eingelijk nog besttttt normaal?
    Maja je moet
    De test aanhouden van na 3 dagen idd... En dan is 12 niet erg veel maar voor IUi wel hoor! Dan is 12miljoen nog super! Dus komt vast
    Goed meis!
    Wij hebben laten testen na 2,5 dag niks... Ik moest 3 dagen aanhouden maar dat kon niet ivm werk overdag gewoon haha! Dus moest 3,5 of 2,5 kiezen... Ik heb maar gekozen voor 2,5 dag want dat vond ik meer realistisch :)

En bedankt voor je oppeppende berichtje! Ooit komt het ook goed dat weer ik zeker! Maar
    Laten we eerlijk zijn ik was liever gister nog dan vandaag zwanger :) dus iedere tegenslag doet zeer.... Weer een stapje verder weg ipv dichterbij. Ik vind het gaak moeilijk! :( maar
    Ooit komt het idd goed!
    Ook dikke knuf voor jouw!

6. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Zoals beloofd heb ik voor iedereen een kaarsje op gestoken en een wens er aan gehangen, ik hoop dat het helpen gaat!

Hier de kaarsjes: https://lh5.googleusercontent.com/-yIKXZdm_jps/UEs7chVjzJI/AAAAAAAABbI/5soqDKoJGjw/s800/Kaarsjes%25208%2520sept%25202012.jpg

en hier het Mariakapelletje: https://lh4.googleusercontent.com/-RCHPFKbVYRA/UEs7f_ABeFI/AAAAAAAABbQ/JoG2oDWwsBk/s512/Mariakapel%25208%2520sept%25202012.jpg

Sorry dat de foto's niet scherper zijn! Ow en voor de duidelijkheid, ik ben niet kerkelijk, maar vind het wel een fijne plek om naar toe te gaan als ik een dipje heb en wel wat extra steun kan gebruiken of als ik mijn Opa's en Oma's mis.

7. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Zo, even alle tijd om te reageren.
    Leuk om alle reacties weer te lezen. Ondertussen heb ik best veel steun aan dit topic met jullie als vaste inwoners...! :)

Vorige week is de 'werksneltrein' weer gaan rijden hier. Ik heb mijn klassen allemaal ontmoet en we zijn al druk aan de gang. De zomervakantie is heerlijk, maar het is ook wel weer fijn om te werken. De dagen gaan namelijk supersnel!
    Deze week is de studie ook weer begonnen. Het voelt fijn om afstudeerder te zijn. Ik voel me opgelucht dat het er na 8 jaar dan eindelijk van gaat komen, maar ik ben ook best zenuwachtig over wat er komen gaat. Ik heb gehoord dat ik misschien niet hoef te wachten tot juni, maar dat ik misschien wel vanaf januari kan afstuderen... dat betekent dat als ik alles af heb, vanaf januari t/m juni zelf kan bepalen wanneer ik afstudeer. Dat brengt de kinderwens ook weer wat dichterbij, want ik heb erg het gevoel dat ik wil wachten tot ik het 'voel'. Ik word van het idee zwanger te zijn nu nog te zenuwachtig en dan ben je er denk ik nog niet écht klaar voor. Dat komt doordat ik nog te weinig weet over hoe en wanneer ik klaar zal zijn met mn studie. Mijn man is natuurlijk al in december klaar en hoe dan ook verandert er dan voor ons heel veel, alleen maar in positieve zin, dus hij wil al wel. Ik wil toch nog even afwachten hoe ik er over een maandje of twee, drie in sta, want dan weet ik gewoon meer over de laatste loodjes in de studie.
    Mijn minor (laatste grote vak) wordt best pittig, maar erg leuk. Die sluit ik af in januari. Als het goed is, zijn alle kleinere vakken dan ook af. Tja, dan staat er natuurlijk niets meer in de weg, want zwanger afstuderen kan bij onze opleiding best goed!
    Qua gezondheid gaat het nog steeds hetzelfde... Donderdag bij de dokter geweest, uitslag van het ziekenhuis was 'een normale darmontsteking'. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds last heb van mn buik, dus we gaan de komende drie weken kijken of de medicijnen werken, en zo niet, dan stuurt ze me door. Dan gaan we dus eindelijk eens speuren naar wat er al 7 jaar mis is. Ik ben echt klaar met de diagnose PDS, want dat is gewoon een verzamelnaam en ik weet gewoon zeker dat dat het niet is.

@Chick: Lief dat je kaarsjes brandt! Het zou zo tof zijn als we allemaal tegelijk zwanger zouden zijn, ook al is de één verder dan de ander. Man, dat zou toch supergaaf zijn! Hopelijk is het ons allen gegund, en kunnen we over max. 12 maanden hier niet meer praten over Diane, maar over zwangerschapskwaaltjes enzo ;)
    Voor jou hoop ik dat het snel zal komen meid, en dat je niet de MMM in hoeft.

@RR: Mooie uitspraak. Je moet idd jezelf niet voorbij lopen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het verschrikkelijk demotiverend werkt als je steeds slecht nieuws krijgt. Iets wat natuurlijk zou moeten verlopen, gaat niet goed en hoewel ik niet in dat schuitje zit en er dus ook niets over kan zeggen, wens ik je veel rust en balans toe. Hou moed!

@Bibi: Meid, wat een nare dingen heb je toch de laatste tijd. Je buik ook, nu weer je schildklier... Hopelijk zijn de onderzoeken gunstig en kunnen ze je daaraan helpen. Ik hoop zo erg dat jullie die hele MMM snel uit zijn en dat er positief nieuws te melden valt!

8. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Chickie, superlief! Wij hebben dat soort kapelletjes hier niet in de buurt. De kan me wel voorstellen dat het je rust geeft.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @chicky meissss wat enorm lief <3
    En vooral echt met onze naamplaatjes wauwwww krijg er helemaal kippenvel van!!! Super schatiig!! Ik hoop dat het voor ons allemaal gaat helpen ! :) dat we idd snel met zn alle zwanger
    Mogen raken en in dittopic inderdaad gezellig kunnen kletsen over zwangerschap! Super lief hoor meid het geeft me weer wat
    Positieve energie hihi! Echt heeel leuk!!!!!
    Wij hebben hier redelijk in de buurt ook een kapelletje zitten tenminste meerselse dreef daar staat er een valt geloof ik netnetnet onder belgie... Maar is maar een dik halfuur rijden. En in tilburg ook een :) daar kom ik soms... Maar dan met mn moedertje mee...

@nadientje drukke tijden dus weer voor jouw meid! En wel enorm fijn dat je eerder kan afstuderen. Begrijpelijk dat dat je wens weer iets dichterbij haalt! Fijn hoor meid :)
    Maar 2 maanden is toch ook weer zooooo voorbij ... Dus als je je daar prettiger bij voelt maakt die 2 maandjes toch ook niets uit?'geef jij ons eens het voorbeeld met snel zwanger worden hihi ... Misschien volgen wij dan heel snel haha! :)

Fijn weekend nog meiden!
    En chickie echt enormmm leuk meid! Xx

10. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gedoe allemaal voor iedereen als ik het zo lees zeg. Hoop dat jullie allemaal eens meevallers gaan krijgen ipv dat allse elke keer weer tegenvalt.

Zijn er hier meer meiden die na het stoppen met de diane de eerste 4 maanden niet ongesteld zijn geweest? Hier nog steeds wachtende namelijk... En zijn er daarvan die niet de diagnose pco hebben gekregen?

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ akb3 zie mijn handtekening... 120dagen is 4 mnd. En zie diagnose... Helaas, en daarnaast nu dus ook schildklier patient! Dus dikke ellende! Al hoop ik dat uiteraard niet voor jouw!!!

12. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Chickie! Zie NU pas dat er ook echt naamkaartjes bij hangen!!! Wat SUPERlief van je :D *mist een lief smileytje*
    Heel erg bedankt!!!

Fijn weekend meisjes, geniet nog even van het zonnetje :cool:

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nadientje hahahaha had je dat nog niet gezien? Dat viel me meteen op! En dat met onze "nicknames..." hihi super schattig heh!
    Echt suuuuper leuk gedaan :))

Jullie ook lekker genieten vd week wordt het alweer een stuk minder! Jammer want ik ben nog een weekje vrij en naar center percs dus goed weer was welkom... Maja niks aan te doen! Een goede week al gehad!

Fijn wknd nog ladys!

14. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @AKB3, Bbibi had eerste cyclus 120 dagen, ik de allereerste keer 68 (2007) en nu was het maar 60 dagen. Van de rest weet ik het niet, maar misschien dat dat in hun onderschrift wel staat? Lijkt me heel naar als het na 4 maanden nog niet op gang is, ben je al bij de huisarts geweest? Volgens mij bestaat er een kuurtje om alles op gang te krijgen, maar ik denk dat Bbibi je daar meer over kan vertellen.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Helaas wel ja :( en dat heet provera! Ik kreeg dat alleen niet van de huisarts! Ik werd doorgestuurd naar de gynae die dus pcos constateerde! En daarna kreeg ik van de gynae provera mee
    Om mijn menstruatie op te wekken! Zodat ik daarna CD3 bloed kon prikken. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! Anders verwijzing vragen naar gynae! Die kunnen je verder helpen!

16. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Nou ja.... nu had ik WEER een aantal berichten niet zien staan?! Vandaar mijn antwoord.. dacht dat er nog niemand gereageerd had!

@Nadientje, achterop elk kaartje stond een persoonlijke wens/hulpvraag voor iedereen ;)

Ben vandaag naar de Creabeurs geweest! Hoop centen uitgegeven maar ontzettend leuke dingen gekocht! Ben dus behoorlijk verwend door mijn mannetje (ik mag niet weten hoeveel ik uitgegeven/gekregen heb haha!). Verder heb ik OF ontzettend veel last van PMS of... ?? Ik ben al dagen de hele dag misselijk (heb al 2 keer overgegeven), ik heb hele pijnlijke borsten, buikpijn/steken, steken in mijn onderrug, en voel me een beetje duizelig af en toe. Stel dat het nou gewoon PMS is, heeft iemand een tip voor een middeltje wat dan kan helpen? Een supplement of iets? ;)

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hihi jij leest nooit alle berichtjes terug ofwel? Ik klik altijd op mijn laatst geschreven bericht zodat ik alle berichten erna lees! Ik had nog wel zoooooo enthousiast gereageerd op jouw berichtje :)) hihi ..
    Echt onwijsss lief van je!

Leuk dat je naar de creabeurs bent geweest en dan nog wel zoooo verwend !! Mag ook wel eens een keer!
    En spannend zeg jouw klachten oehhhhh wie weet keiii goed nieuws!!
    Dat je de eerste bent uit ons topic! Spannend! Klinkt iig heeeel erg hoopgevend! Wanneer mag je testen? Je pendel zegt september! Zou mooi zijn! Spannend!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh ik zie het al komende donderdag al testen waaaaaauw! Dat zou super zijn!!! Ik ga heel hard duimen :)

19. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Bbibi, ik lees altijd vanaf mijn laatste bericht. Maar AKB3 stelde haar vraag en hoevaak ik de pagina ook reloade... (ronde pijltje of F5) geen reacties van jullie? Ik dacht laat ik mijn mond even houden, want jullie zijn meer thuis in hoe dat allemaal werkt. Tot ik het te lang vond duren... en dacht ja nu zou het toch wel netjes zijn als er iemand even reageert! Dus daarom ik verteld van mijn cyclus, en van die van jou en dat ze beter jou even kon vragen hoe en wat. Toen ik daarna weer hier kwam kijken zag ik jouw reactie en ook de reacties ertussen!!! Misschien ligt het aan mijn laptop, geen idee...

Ja vond jouw reactie erg leuk! Dank je wel, niet iedereen ontvangt zoiets positief. Nogmaals ik ben niet kerkelijk, maar heb geleerd om even rust te vinden op zo'n plek. Noem me (bij)gelovig, maar de dag nadat we hoorden dat ik weer zwanger mocht worden, ben ik een Maria-medaillon gaan halen en die draag ik nog steeds. Maria is de beschermheilige van kinderen en moeders... Ik kan niet verklaren waarom, maar voel me er gewoon goed bij. Ow in Tilburg/oisterwijk en omgeving hebben ze er trouwens verschillende Mariakapellen volgens mijn man... die werkt in die omgeving ;)

Ow en testen.... officieel door verschuiven ei pas zaterdag, maar heb gisteren negatief getest dus weet nog niet wat ik ga doen. ;) Het is gewoon hopen dat die temp rond de 37 graden blijft!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hahaha wat dacht jij? Zoveel moeite en dan niemand die reageerd? Stelletje assos... Hihi ... Nee vind het super lief! Ik zal vrijdag laten weten hoe de uitslag luidde van het ziekenhuis oke ;)

En ik snap je volkomen. Ik ben in zoverre gelovig dat ik mijn communie gedaan heb en gedoopt ben. En ik kom in de kerk bij een begravenis en kerstmis... Maar daar houd het verder bij op. Geloven doe ik wel, maar op mijn eigen manier en ik ben ervan overtuigd dat ik dat niet "hoef te bewijzen" om door naar een kerk te gaan...
    Maar zoals jij zegt wij gaan dan ook graag voor iets belangrijks naar een cappelletje. De maria kappel waar ik het over had in tilburg zit recht naast het tweesteden ziekenhuis. Dat kent je man misschien wel? Dus bij een spannende uitslag van bijv mijn mri-scan van mijn hersenen gingen we er ook langs voor een goede uitslag :)

Ik geloof sowieso er wel in om een kaarsje voor iemand te branden die het nodig heeft :) dus ... Ik hoop dat jouw kaarsje ons allemaal goed doet!

Nogmaals, ontzettend lief en attend van je!

Deel Deze Pagina