Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ik geloof serieus niet dat er ooit iemand is geweest die naar een kerk of zoals jij naar een kapelletje gegaan is om een kaarsje te branden voor mij... Echt ontzettend leuk!!
    Dit vaste clubje zou toch supergezegend zijn als we allemaal tegelijk zwanger zouden zijn? :D

Ik blijf duimen hoor!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Zekerrr! Zou enorm leuk zijn voor ons allen! Enne aan de symptomen te horen is chickie eerst aan de beurt ;) jij ik bambi en RR volgen wel later hihi ;) dus chickie geef
    Ons het goede voorbeeld! Haha

3. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi en Chickie, dank jullie wel voor jullie reacties. Heb hier idd al vrij veel meegelezen, maar was gewoon benieuwd of er nog meer waren.
    Jouw verhaal heb ik idd ook wel aardig gevolgd Bbibi, echt jammer dat het allemaal nog niet vanzelf gaat bij jullie. En de bestaande hormonen dan ook nog weer niet aan willen slaan.

Ben nog niet naar de HA geweest. Deels omdat ik het gewoon te druk heb met werk op het moment en omdat ik toch overal lees dat iedereen minstens 6 maanden moet wachten om daar terecht te kunnen.
    En misschien ook wel omdat wij er niet super mee bezig zijn. Meer gestopt met de pil om gewoon te zien of en wanneer er wat gebeurt. Niet dat ik meteen persé binnen een korte tijd zwanger moet zijn.
    En misschien maak ik mij ook gewoon wat minder druk omdat ik wel best wel gelovig ben en er ergens ook op vertrouw dat sommige dingen bestuurd worden en niet altijd alles gebeurt op het moment dat ik dat wil. Klinkt misschien wat vaag, maar geeft ook juist rust.

Maar aan de andere kant maak ik mij dus ergens ook wel weer een beetje zorgen omdat het nu gewoon wel erg lang duurt voor ik gewoon voor het eerst ongi ben.

Klinkt misschien vaag, maar hoop dat jullie het kunnen volgen.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @akb3 vervelend meid! Ik kan je wel volgen... Het is goed dat je iig geen hast hebt! Dat houd je met 2 benen op de grond! Wua leeftijd heb ik ook geen haast ( bijna 24) man bijna 28 .. Maar ik wil het gewoon zooooo ontsettend graag al mijn vriendinnen zijn tegen de 30 of in de 30 en hebben bijna allemaal kinderen! Dus het kriebelt al erg lang heel erg en iedere dag wordt ik er mee geconfronteerd wat het nogal lastig maakt.
    Maar goed je hebt gelijk met het feit da je meestal een half jaar moet wachten vooraleer je naar de gynae mag. Moest ik eigenlijk ook maar vanwegen pijn klachten kwam ik bij de gynae terecht die pcos constateerde maar dat heb je ook vast gelezen! Haha!

Misschien is het verstandig dat je iig al eens langs je huisarts gaat. Dan weet hij er alvast vanaf, wordt het in systeem gezet, en eeet je zeler dat je als de behoefte groot wordt in een half jaar dat je meteen mag en niet dat se je dan nog "afschepen" dis miss een idee?

5. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb je idd ook wel gelijk in. Ga als ik het eindelijk wat rustiger heb eind deze maand misschien weleens bellen. Heb sinds vorig jaar ook een nieuwe HA omdat ik toen verhuisd ben en dat maakt het weer wat vervelender om te bellen. Al heb ik begrepen dat daar ook een vrouw werkt voor 1 dag in de week, dus misschien kan ik daar om vragen.

Ik snap wel wat je bedoeld. Dat heeft mijn man id ook wel. Wij hebben ook erg veel vrienden van begin 30 en het grootste deel daarvan heeft de afgelopen 2 jaar ook kinderen gekregen en sommigen hebben zelfs al net een 2e. Zelf ben ik 27 dus wel wat ouder dan jij bent, maar heb het gewoon nog erg druk met eigen bedrijf, dus vandaar ook wel wat minder haast ermee.
    En verder heb ik geen familie met problemen met kinderen krijgen, m'n moeder was met 4 maanden zwanger van mij en 4 maanden na mijn geboorte al van m'n broertje. En ook zij had tot haar 30e acné, dus hoeft ook weer geen pco te zijn. Al zegt dat natuurlijk niet dat bij mij alles dan wel vanzelf zou gaan, maar genetisch gezien is de kans gelukkig kleiner.

6. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
  7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @chickie jaaaaa die bedoel ik zeker ;) daar zijn wat kaarsen opgebrand van mij en mijn fam :) grappig dat jij die zo kent !!

@ akb3 helaas zegt vruchtbaarheid van je fam niks meid...
    Mijn moeder was in 1x zwanger van mijn broer en van min! Had ook acne en wat meer "donshaar" op haar gezicht... Maar
    Volgens mij ook geen pcos... En ik wel dus wat de reden is?
    Ach meid ik zou gewoon keer bij die vrouwlijke dokter een afspraak maken! Dan kan je wss over 2 maanden terug , dan nog maand wachttijd voor feriliteit, en eer je kunt starten , zwanger bent... Gaat veel tijd overheen! Dus ondanks dat je geen haast hebt zou ik vast een afspraak maken! :)

8. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Na een dagje van spugen en buikpijn en ongie die maar niet kwam heb ik vanavond toch getest (met hele lichte urine) en we hebben een licht streepje! Nu dus hopen dat die knaltest snel komt en het blijft plakken!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Chicky ik zeg zwangerrrrrrrr! Wat een suuuuuuper
    Nieuws'!!!! Proficiat meid!!! Je kaarsje heeft geholpen!!!! Joehoeeeeee goed nieuws! Ik zeg een plakbeeb!!! Voelde jeje meteen al anders na je ei ofniet? Leuk meid! Het is je gegunt!!

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Bbibi, nou ik heb altijd in de laatste week PMS klachten, dus alles voelde weer alsof ik weer ongie ging worden, tot ik gisteren aan het overgeven ging en mijn temp hoog bleef. Dus op aandringen van mijn man getest. Vandaag weer en heb nog steeds een positieve test. En mijn eten komt er nog steeds uit... dus heb net een kopje rooibos thee gezet om te zien of dat mijn maag wat kan kalmeren! ;)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Kijk wat een super nieuws meid! Een dikke proficiat!! :)
    Toch nog snel gegaan! Ik moet
    Ook eens naar jouw gynae toe ;) met wonder
    Middeltjes denk haha :))
    En hilse had het dus goed? Ook bij haarzelf! Knap! Al hoop ik dat ze het bij mij niet goed heeft ! Wacht al bijna 8mnd dus zou feb wel erg laat vinden! Hihi maja beter dan "niets" uiteraard!! Haha
    Ik hoop dat jouw kaarsje voor mij ook helpt! Mijn moeder kwam gister aan met een stoffe hartje uit een brocante winkeltje met blauw lint ( omdat ze 2x voorspeld hebben bij medium waarbij tot zo ver alles klopt en uit komt) dat ik een zoon krijg! Dus en daar hangt een maria bedeltje aan! Die had ze gekocht voor vrijdag in de hoop dat hij geluk brengt :) hihi ... I hope so!
    Geniet van je zwangerschap meis! Het is je gegunt!

12. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Waaaaaaaahhhhhh :D :D :D

GEFELICITEERD!!!!

13. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Chickie!!! Gefeliciteerd!!!
    Wat super. Geniet ervan!

Ik ben 2 weken geleden ongesteld geweest en heb nu last van zeer pijnlijke borsten. Ook heb ik last van krampen. Lijkt wel of ik ongesteld moet worden. Erg vervelend. Dinsdag gaat mijn man voor onderzoek naar de uroloog en bij mij volgende cyclus gaan we beginnen met IUI. En dan hopen dat het de eerste keer aanslaat.

14. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Bbibi, ik heb de dag na ons positief zwangerschapsadvies een mariabedeltje gekocht voor aan mijn ketting, en die draag ik dus al die tijd al! Maria is beschermheilige van kinderen en moeders ;) Dus ik hoop dat jouw bedeltje je geluk gaat brengen! Ik ben verschillende keren gependeld door mijn moeder en mijn broer d.m.v. mijn trouwering en mijn gouden kettinkje, elke keer komt er hetzelfde uit, ik zou nog 1 kindje krijgen en beiden zeggen meisje. De helderziende zegt hetzelfde, en ook een meisje. Mijn man heeft gedroomd over zijn dochter ver voor dat hij mij kende. De pendels zeggen meisje... Kortom iedereen roept meisje dus ik ga uit van een jongen! Hahahaha! Al is het maar om iedereen scherp te houden dat dat ook nog steeds een optie is! ;)

Dank je wel Nadientje!

@Roderoosjes, dus je zit nu in de 3e week van je cyclus? Spannend! En als het niet lukt deze ronde dan hoop ik dat de IUI snel zijn werk gaat doen!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @chickie! Ik hoop zeker dat mijn bedeltje geluk gaat brengen! Ze heeft hem voor morgen gekocht
    Voor de uitslag! Dus ben benieuwd! Heb ook nog bloemen gehad en een tas! Morgen 3 jaar getrouwd met hub! Heb vandaag echt lederen laarzen gehad omdat hij niets had voor onze trouwdag hihi dus dikkkk verwend! Lief he?
    Maar spannend hoor! Weet je als het maar gezond is toch? Wat maakt jongen of meid dan uit? Maar het zou wel typisch zijn!! Spannend! Wil je wel weten wat het wordt?

@rr kan het niet je eisprong zijn? Als je pas net de 2 weken gearriveerd bent? Is zelfs best
    Vroeg
    Voor pcos-er! Of ben je ongi van provera geworden :)
    En spannende dag dus dinsdag? Ik duim voor je op goed nieuws en idd zoals je zegt dat 1 x iuI voldoende gaat zijn! Vriendin is vorge week vrijdag eerste iui ondergaan na 2 jaar proberen en niet zwanger! Ondanks perfect zaad ( 70milj per ml) niet normaal hoor.... Haha dus zij is wachtende en vond het reuzeeeee mee vallen! Totaal geen pijn of niks en niet eng echt niks! Eendenbek slangetje voel je niet! Spuitjen zaad erin voel je ook niks van ! Kwartiertje blijven liggen en je kan naar huis! Zo simpel as that!!

@iedereen : zijn onderweg naar huis van vakantie! Zodat we
    Mrg niet vroeg uit bed hoeven op trouwdag! En morgen middag dus zkh! Ik ben onwijsssss zenuwachtig niet normaal :s !! Ik hoop zooo op goed nieuws!
    Duimen jullie?
    Laat t dit weekend wel ff weten!

Fijn wknd!!

16. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ik duim. Let us know!

17. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Het kan wel mijn eisprong zijn, maar heb het nog nooit zo gevoeld. Goed aan de slag dus ;).

Ik duim mee Bbibi. Wel grappig. Volgende week vrijdag (21) is onze trouwdag. En gelijk ook een jubileum. Net even opgezocht, het houten jubileum. (5 jaar)
    Wat gaat de tijd toch hard.
    En maandag kondigde mijn beste vriendin aan dat ze volgend jaar gaat trouwen en ik mag mee een jurk uitzoeken en, zo zei ze, moet ik mijn handtekening gaan oefenen :D

18. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Leuk RR, fijne momenten in het vooruitzicht dus :D En hoe meer zwangere clubleden hoe beter, dus we verwachten goed nieuws van jou! Verder geen druk ;) Nee grapje meid. Spannend, ik duim ook voor jou!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nadientje thnx meid! Ofcourse i let you know ;) ( en de rest haha)
    @RR owh kijk dat is leuk van je vriendin! Leuk dat je gevraagd bent! Dus idd leuk vooruitzicht! En ik zeg idd goed klussen wie weet kun je de IUI afbellen!!! Spannend...

20. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag Bbibi!

Deel Deze Pagina