Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @RR thanks meid!! :) lief van je ... Ik moet nog een uurtje wachten dan moment of truth!! :) spannend!! Ik laat het straks weten! :)

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @all er is een wonderrrrrr gebeurd!!!
    Ik had mijn ketting van mijn overleden oma bij! Engel oorbelletjes van mijn vader en maria bedeltje van mijn moeder!
    Je gelooft het nooooooit! Schildklier was opeens goed! Ze snapte er niks van!! Miss door nuchter prikken en nu midden op de dag! Hij zamoger waarde 6 en nu opeens op 4,5 !!! Zooooo vreemd! Dus geen medicatie geen internist niks!!!!! Alleen over paar maanden ofzo weer een controle zei ze!!!
    En er is nog een wonder gebeurd echt ik snap er niks van wat een overweldigend nieuws!!!!! Ik zit op dag 12 en heb 1 ei van 20mm !!!!!!!!!!!!!! Ze was er zelf enormmmmm enthousiast over helemaal happy en ik ook! Wat een joekel was het hahaaaaaa ik zat heeeeelemaal te juichen in de stoel! Echt het os een groot wonder zo opeens!!!! Clomid heeft super zijn werk gedaan zei ze!!!
    Dusssss wij gaan hard klussen hihi!!! Mijn trouwdag kan niet meer stuk!!!

Xx

3. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat een super nieuws Bbibi!

Ben echt superblij voor je! Ga vanavond lekker avondje uit om niet alleen je trouwdag te vieren maar ook dit goede nieuws! Geniet ervan!
    En klusse ;)

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Haha idd! Wij gaan en uiteten voor trouwdag en daarna volle bak aan de klus dus komt zeker goed :)) hihi

Fijn weekend!

5. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Goed zo meissie!! Dit wordt nog wat met het clubje, als ik het zo hoor, eerst Chick, RR, en nu jij met je goede ei! :D

Veel plezier en hou ons maar op de hoogte :)

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Jaaaaa en nu jij nog ;) ik zeg tegelijk zwanger meiden!!
    @chickie nogmaals bedankt voor je kaarsje! Ik weet niet wat erop stond maar ben er wel blij mee!
    Zondag ga ik naar de hasselse kappel! Om een kaarsje te branden aan maria om haar " te bedanken" :)
    Lief van je! Hoeist met je zwangerschap?

Meiden fijn weekend!!

Ps hoeist met bambi en nooky enz?

7. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Strooit wat *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*

@Bbibi, gefeliciteerd met je trouwdag! Wow wat een goed nieuws! Klussen!!!!

@Roderoosjes, succes met klussen!!
    Wat bijzonder dat je haar getuige mag zijn en mee haar jurk uitzoeken enzo, een heerlijk vooruitzicht!

@hier gaat het goed. Gisteren en vandaag is het goed te doen met de misselijkheid! Heb de cardioloog gebeld, aangezien die de doorverwijzing moet regelen naar het gynea-team in het ziekenhuis, dus even afwachten wanneer de afspraak/echo is. En flink blijven klussen jullie, dadelijk zit er maar een paar weekjes tussen, zou toch wel geweldig zijn!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @chickie hahaaaaa ja strooi daar idd maar eens mee!
    Je doet toch wel mee he aan moeders voor moeders voor mij en mijn mede MMMers!! Haha! ;)
    En weet je cardioloog er al van? Je had sowieso groen licht toch?
    Enne wij gaan zeker vollop aan de klus! Zondag, dinsdag, donderdag en vrijdag geklust! Nu zondag nog ( geadviseerd was vrijdag en zondag) dus doen we dat! Voor de zekerheid ga ik maandag en dinsdag nog wel ff door! Je weet nooit! Vandaag positieve ovutest! Dusja hij kan ook later springen! Ik wil niet "net naast de pot piesen" dus voor m gevoel liever ff doorgaan! Toch adviseerde gynae niet iedere dag gemeenschap te hebben maar dus om de dag! Denk voor kwaliteit zaad! Ondanks dat man Ijn zaad was goedgekeurd! Maar man wil persee haad advies opvolgen en niet dat ik stronteigenwijs doe... Dusja dan doen we dat maar :) hihi!

9. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat een goed nieuws allemaal!
    Gefeliciteerd Chickie! Nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan. Voel je je inmiddels al wat beter.

En Bbibi, super dat jij ook zoveel goed neiuws hebt gekregen. Kan alles eropeens weer heel anders uitzien he. Nu hopen dat't mag lukken.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @akb3 hihi kei goed he? Ben helemaal happy! Zo zie je maar wat een zon klein hormonen pilletje kan doen :)

11. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Klusse allemaal!

Chickie, fijn dat het goed gaat. We doen er alles aan om tegelijk zwanger te zijn/worden :).

Bbibi, helemaal goed joh! Wat kan een mens soms blij worden van 1 enkele uitslag.

Ik vind het ook echt supergaaf dat ik getuige mag zijn. En natuurlijk ook mag meehelpen met de jurk. Zij was bij mij ook getuige en heeft ook meegeholpen met de jurk uitzoeken.
    Mijn man is ceremoniemeester samen met een vriend van ons. Nu heb ik ook nog de leuke taak om het vrijgezellenfeest te organiseren voor mijn vriendin. Helemaal leuk. Heb het nog nooit gedaan, maar heb al wel wat ideeën. Maar misschien hebben jullie ook nog leuke ideeën?

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @roderoosjes jaaaa zeker blij met die uitslag! Gister morgen de eerste positieve ovutest is heel mijn leven! Vanmorgen heel veel pijn en kramp en weer een positieve ovutest! Ik denk dat hij vanmiddag gesprongen is!! (weet niet zeker) maar
    Vermoed ik! Dus eerste eisprong in hele leven! Hoe bijzonder :)

En wauwww wat ontzettend leuk zeg!! Ik ben ook met vriendi bezig geweest! Hebben in november vrijgezellen feest! We laten haar gekke opdrachten doen, verder high tea, workshop coctails maken ( ook alcoholvrij) bowlen, eten en stappen voor de liefhebbers :) dus volle planning!! :) met andere vrijgezellenfeest hadden we een fotoshoot waarvoor we eerst werden opgemaakt door professionele fotograafs!!
    En keer gaan salsadansen! Dus allemaal leuk leuk :)

13. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Roderoosjes, wat voor soort vrijgezellefeest wil je organiseren?
    Ik had wat ideeen opgeschreven maar Bbibi heeft het meeste al genoemd geloof ik ;)

Creatieve workshop, high tea, naar de thermen, cupcakes maken, je vriendin in een idioot pak door de stad slepen met allemaal opdrachten, met alle vriendinnen samen fotoshoot, erotisch dineren (met schaars geklede mannen in de bediening, en eten in de vorm van penissen enzo) make up advies middag (met visagiste), indoor skieen, workshop bonbons maken.... maar misschien is het makkelijker als we weten wat je ongeveer zoekt? ;)

@hier, ik heb me vandaag aangemeld voor MvM. Nu even afwachten of mijn medicijngebruik geen probleem zal zijn, maar ik hoop dat ik gewoon mee mag doen! :D

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @chickie kijk dat is suuuper goed nieuws :)) nog en MvM"er super!

15. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Donderdagavond komt MvM, hopenlijk mag ik mee doen. Las net in een ander topic dat iemand afgewezen was ivm medicijngebruik.

Vandaag onze kat moeten laten inslapen, en naar het crematorium gebracht. Bahh wat een rot dag zeg! ben blij als ik donderdag de urn kan ophalen, dat hij weer lekker thuis is!

Hoe is het met jullie?

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    ahh wat sneu chickie! sterkte meid! altijd erg he? ik ben ook altijd zo gehecht aan mijn huisdieren zit weken aan een stuk in zak en as als het zovr is! nu met mijn chihuahua helemaal als die gaat dan gaat mijn wereld helemaal ten onder denk! pfff moet er niet aan denken!

en wat spannend van MvM... en mag je niet mee doen met medicijn gebruik... hmmm dat zou klote zijn ik gebruik ontzettend veel medicatie! zon 20 pillen per dag!!
    maar ik plas zooooooo ontzettend veel! dus ze hebben wel een hele goeie aan mij als ze mij nemen!!! ben benieuwd!

het is al ghoed dat je iig wel jezelf aanmeld, en zou het niet mogen ligt het iig niet aan jouw en heb jij je best ervoor gedaan! en thats the only thnig thats matter!

hier alles goed...
    ik voel alleen helaas helemaal niets!
    zaterdag zondag en maandag morgen positieve ovutesdt! ik heb precies begin LH piek gemeten en dus eind LH piek denk ik zo...
    maar zondag ochtend werd ik rond 10/11uur wakker met ontzettende druk en krampen ... zweet op mijn rug! dus ik denk dat hij vanaf toen gesprongen is... mijn ei zal rond de 26mm zijn geweest vermoed ik... dus lekker groot! kan niet missen toch>? haha ;)

maar momenteel voel ik niets maar dan ook niets!!! dus zal vrees ik niet raak zijn geweest ondanks dagelijk sex...
    maja we wachten maar rustig af... ik hoop gewoon dat ik nog een kansje maak en hij toch gaat innestelen!
    had jij gelijk krampen na je eisprong? of pas vanaf innesteling?

17. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Sterkte Chickie, ik weet maar al te goed wat dat met een eigenaar kan doen (ben dierenartsassistente). Wel fijn dat je je kat donderdag weer kan ophalen.

Vanmorgen zijn we bij de uroloog voor mijn man geweest. Voornamelijk wat informatie over wat we gaan doen. Volgende week moethij terugkomen voor bloedonderzoek, urine onderzoek (kan zijn dan zaadcellen de verkeerde kant op gaan) en een echo van alles daar beneden. 2 weken later moet hij terugkomen voor uitslagen en zal de uroloog ook nog een echo maken. Weer een heel scala aan onderzoeken dus.

18. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

@Chick: Wat verdrietig zeg :( Was ie ziek? Sterkte meid, ik weet hoe naar het is!

@RR: He verdorie, je man dus weer binnenstebuiten gekeerd binnenkort. Wat een medisch geheel wordt het he, een simpele kinderwens eindigt dan in een lange reeks onderzoeken en medicatie, bah :( Ik leef met jullie mee!

@Bibi: Toch nog niet opgegeven he, het kan best zijn dat het wel raak was...! Laten we het hopen!

Hier alles oke, morgen vertrek ik met de tweedeklassen naar het noord-oosten des lands voor kennismakingskamp. Geweldig, maar ook heftig, je bent zowat 24 uur per dag aan 't werk en dat drie dagen lang. Maar het is elk jaar weer zo leuk! :D
    Hoop dat het weer een beetje meevalt. Het hoeft niet warm te zijn, als het maar droog is...!
    Ik ben dus even een paar daagjes weg, ik volg het wel hier, maar zal weinig tijd hebben om te reageren :p

Succes allemaal!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @RR vervelend meis al die onderzoeken! maar hopelijk komt er wat uit, dat zou betekenen dat ze wat voor hem kunnen doen toch?
    maar dus nog 2 weekjes in spanning? ik ga duimen dat alles goed komt voor jouw!

@Nadientje! ahhh klinkt leuk! wordt vast een paar gezellige dagen voor jouw!! :) maar zal idd wel zwaar zijn!!

en @ hier we zien wel... gewoon realistisch... niet depri of juist euforisch blij... ik wacht het maar gewoon af... meer kan ik toch niet doen... ik wordt pas blij met een innestel bloeding... dan krijg ik pas ''hoop'' ;)

20. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ja, nog eventjes wachten en dan hebben we alle uitslagen. Maar we gaan iig beginnen met clomid en iui als mijn cyclus zich weer aandient.

@ Nadientje, gezellig druk dus. Veel plezier!

@Bbibi, niemand van mijn vriendinnen die kinderen hebben hebben een innestelings bloeding gehad. Niet teveel van verwachten, anders ben je straks misschien schijnzwanger. Maar het gaat helemaal goedkomen!

Deel Deze Pagina