hmmm dan ben ik juist niet schijnzwanger als ik die NIET ga krijgen... dan zie ik het juist somber in hahaha maar ik wacht idd rustig af... voel niks... dus denk het niet maar goed we moeten wel een ''beetje'' hoop houedn he!!
Absoluut, en ik duim ook met je mee. Over 2 weken weet je hopelijk meer. Zou zo leuk zijn als het zou lukken!
Dat is lief! Ja zou geweldig zijn! Kans is nihil! 15% per ronde toch? Maar zou fijn zijn na 1 ronde clomid! Mijn ei was vroeg, mooi groot, en genoeg geklust, lang blijven liggen een uur, en gezorgd dat ik "na mijn man kwam"... Zodat je de kans op zwangerschap vergroot! Dus of ik niu zwanger ben ofniet... Ik heb er sowieso alles aan gedaan! Volgende week zondag testen! Nog 12dagen geduld!!
Je kan iig zeggen dat je alles hebt gedaan. En lukt het niet, dan gaan we gewoon verder. Voor mijn man was het wel een domper dat hij al die onderzoeken moet ondergaan en vanwege de afspraak van vandaag. Bij deze afspraak kregen we alleen te horen welke onderzoeken er gedaan gaan worden. We hadden eigenlijk net zo goed eerst die onderzoeken kunnen laten doen en dan naar de uroloog. Maar ja, ondertussen weten we wel hoe het gaat in het ziekenhuis.
Ja snap ik! En je man staat vermoed ik ook niet op die onderzoeken te springen? Super sneu! Maar je weet natuurlijk hoe het is als je lichaam niet functioneerd! Niet echt een pretje dus? Spannend die onderzoeken! Heel veel succes, hoop echt dat ze je man kunnen helpen en het liefst dat jij in 1 ronde IUi zwanger bent!!!
Dat hoop ik ook. We gaan eerst komende vrijdag een nachtje naar een hotel bij Nijmegen vanwege onze trouwdag . Mijn man weet nog niet dat we gaan dus dat is wel erg leuk.
Ja zat er nog aan te denken jij had je 5 jarig jubileum vrijdag toch? nou wel super gezellig! En leuk dat je dat gepland hebt!! Even afleiding is goed !! veel plezier mocht ik je niet voor die tijd spreken maar dat zal vast wel hihi
Ja is inderdaad 5 jaar. Tijd gaat zo snel. 5 jaar geleden was het dit: https://picasaweb.google.com/notekrakertje/Trouwen Hoop dat het te zien is.
Mooi bruidje hoor RR!! En je man ziet er ook mooi uit in pak! Leuk stel! En zo te zien een leuke dag? Super!!! En vooral in de duinen! Geweldig!!
Nou ziet er mooi uit!! morgen lekker jullie trouwdag! kijk je er al naar uit? ben je morgen ook lekker de hele dag vrij? @nadientje, bambi, chickie hoe s het met jullie? @chickie kom mij eens moed in praten op mijn 4dpo zonder klachten snik snik had jij ook nog niet toch? aangezien jij toen nog zo heftig reageerde dat je dacht geen ei te hebben? en hoe is het nu met jouw? voel je je een beetje redelijk of nog zo misselijk? en wanneer heb je je eerste echo? spannend!!
Ik ben wel de hele dag vrij, manlief alleen de middag. Maar dan heb ik tijd om spullen te pakken enz. Heb er wel zin in. Vanmiddag nog even naar de huisarts. Heb nog steeds enorm pijnlijke borsten. Wordt er 's nachts wakker van als ik me om wil draaien. Niet fijn dus. Hoe is het met jou Chickie? Bbibi, ik ken zat mensen die niets voelen. Positief blijven. Nog een kleine 2 weken en dan weet je meer.
Hello ladies, Ik had eigenlijk een vraagje. Nu moet ik a.s. maandag naar de gyn en ik zie daar best tegenop. Ik zag dat er een aantal van jullie ook bij de gyn zijn geweest. Weten jullie wat ik kan verwachten zo een eerste afspraak? En is het handig om van te voren een zwangerschapstest te doen? Ik heb namelijk al 1,5 week last van (.) (.) en buik maar ben nog niet ongesteld. Vind het namelijk lastig om te testen omdat ik onregelmatig ben.
@suus84 zeker testen van tevoren! want misschien kun je wel afbellen (hoop het voor je) normaal gaan ze je ondervragen naar leefstijl stoppen pil en cyclus... en daarna krijg je meestal een inwendige echo om je zien of van binnen alles er goed uitziet dus niet druk maken stelt niks voor en doet totaal geen pijn meid!!! @RR nou gezellig meid!! alvast heeeeeeel veel plezier gewenst morgen... enne die pijnlijke (.) (.) ... kun je toch niet heeeel toevallig zwanger zijn meid? heb je nog een testje thuis?
Dat zei mijn huisarts net ook al. Ik ga morgenochtend een test doen. Kan me eigenlijk niet voorstellen. Ben 3 weken geleden ongesteld geweest. Ze heeft nog even gevoeld, maar voelde niets geks. Ze wilde me geen hoop aanpraten, maar zoals ze zei, met jouw cyclus, je weet het maar nooit.
@RR ohh 3 weken geleden nog ongi geweest? dat zou dan wel erggg snel zijn dat je al zw-kwaaltjes hebt maar het kan uiteraard makkelijk!! wanneer heb je nog voor het laatst sex gehad? heb je vorige week je eisprong gehad? dan moet dan bijna wel!! spannend meid!!! dat zou wat zijn positest op je eigen huwelijksdag !! hahaaaaa spannend meid!!! ik ga heeeel hard duimen meid!!
Nou RR, ben benieuwd! Voor jou trouwens ook Bbibi! Kon je foto's niet zien RR, hier, we zitten ergens met amper internetbereik.. komt thuis wel. Morgenmiddag/avond kom ik thuis, pff, dan ben ik denk ik gesloopt! Van t weekend reageer ik wat beter goed? Zou trouwens n.a.v. de vorige cycli weer mn eisprong moeten hebben gemerkt, maar deze keer was het allemaal niet zo duidelijk. Ben benieuwd of het überhaupt wat was... We zien wel.
Ik heb zondag voor het laatst sex gehad. Daarna ook erg druk geweest met werk enz. en met die pijnlijke borsten is het ook niet erg fijn, zeker als je een borstenman hebt Het zou ook erg leuk zijn om morgen een positieve test te hebben, maar ik denk het niet. Zou wel snel zijn en heel erg leuk! We gaan het zien.
@nadientje hoe is het "op kamp" meid? Heb je het naar je zin? En vol te houden met die pubers ? Hihihi? I hope so!! geniet er nog ff vak!! Bijna weekend!! @ rr spannend hoor meid! Gun het je enorm! Zou het wel leuk vinden als je posi test!! Goodluck en morgen heeeeel veel pleIer met je hubbie !!!
Strooit nog wat *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG Heeey meiden even een snel berichtje, goed nieuws! MvM is vanavond geweest en ik mag 25 september beginnen! Mooie foto's RR! Las ik nou goed dat je morgen in mijn achtertuin (Nijmegen) logeert? Veel plezier! Wanneer ga je testen? @Bbibi, kan je de notities lezen op mijn tempkaart? Dus als je op de temperatuur van die dag gaat staan dat er dan een kaartje tevoorschijn komt? Daar staan al mijn kwaaltjes in namelijk. Ik had mijn eerste "aanwijzingen" op/vanaf 5 DPO: misselijk, gevoelige borsten, lichte steekjes onder in buik, lichte samentrekkingen in onderrug. Dit zijn allemaal klachten die ik altijd heb als ik ongie moet worden, dus daarom zocht ik er niets achter. Op 9DPO begon het spugen, toen ben ik toch maar gaan testen, maar dat hebben niet veel vrouwen met week 4. Hoe ziet je temp er uit? Mooie dip op dag van eisprong en daarna omhoog?