Goedemorgen, Ik heb op advies van Bbibi en mijn man toch maar zojuist getest met een kruidvat test en nu zie ik twee strepen. De tweede is wel licht en breed, maar je ziet hem wel overduidelijk. Zelfs als het schemerig is. De streep kwam na 3 minuten. Mijn lichaam kennende zou ik pas zondag of maandag ongesteld moeten worden aan de klachten die ik heb. Ik kreeg het natuurlijk gelijk benauwd en alles draaide even. Denk dat ik morgen nog maar is test. Ik weet niet of ik nu ervan uit moet gaan dat ik misschien zwanger ben of misschien ongesteld gaat worden.
Twee strepen = zwanger!!! Kan je het zelf nog niet geloven? Kan ik me wel voorstellen, hoor! Wellicht was je cyclus toch wat korter deze keer of je maakt gewoon snel hcg aan.... Gefeliciteerd!!!!!
@suus ik zeg zwangerrrrrrrr bel de gyn maar af!!! Of zeg dat je iog al 2 strepen hebt en dus zwanger bent en vraag of je nog moet komen!!! Proficiat meis!! @chickie kijkkkk dat is goed nieuws meid!! Fijn dat je vele onder ons blij kan maken met MvM !!! Super!!! Enne ohh vanaf 5 dpo !! Dat is vandaag maar ik voel nog niks dus ik mag deze maand 99% zeker op rood snik snik... Vandaag progestron laten prikken! Maandag uitslag ! Vermoed dat die veeeel te laag zal zijn!! Ik heb nl nooit klachten voor ik ongi wordt!! Dan voel ik ook niks!! En met provera ( is ook progestron) toen voelde ik juist super veel!! En zwangerschapskwaaltjes! Dus ik denk dat daar bij mij nog een probleem zal zitten!! Maar even afwachten tot maandag!!! Maremik heb niet getempt! Pas na mijn vermoedelijke eisprong van afgelopen zondag pas mee begonnen!! ( zkh dacht ook dat ei zou springen dit weekend! Zaterdag een knaller van ovutest en zondag werd ik wakker met buikkramp en later was de druk uit mijn buik weg) dus mijn temp was netjes vanaf maandag 37.3 eni opeens 37 dus ik vermoed dat offf mijn ei nu os geweest maar gezoen mijn slijm en ovutesten kan dat niet!! Dus dan heb ik maar een enorm korte LF !! Zal ik wss al heel snel ongi worden denk @RR proficiat met je trouwdag meid!!! Have fun 2day!!! Heb jij net zon goed nieuws als suus? )
Wow! Al 2 zwanger! Dat gaat goed. Ik heb vanmorgen getest. Het werd een - en het bleef een -. Negatief dus. Maar had ook eigenlijk niet anders verwacht. Ik ben 3 weken geleden ongesteld geweest, dus dan zou de test wel erg snel positief zijn. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben test ik nog een keer.
@RR dat gaat zeker goed!!! Dusse nu willen wij ons ook nog op kort termijn melden he?? volgende week kunnen jij en ik tegelijk testen dus? Hopelijk beide 2 dikke strepen hihi!! Geniet van je weekend!! Xx
ik geloof helemaal niet dat ik zwanger ben. Ik heb zo een rare cyclus. Volgensmij was die test niet goed. Ik heb de gyn gebeld en die zei: een streep is een streep. Maar voor de zekerheid over 2 a 3 dagen nog is testen 's ochtends zei ze. Ik mag me afspraak uiterlijk een half uur van te voren afbellen zei ze. Gezien me klachten zou ik pas zondag of maandag ongesteld moeten worden. Me (.) (.) pijn is op zondag 16 september begonnen en meestal ben ik dan 2 weken later ongi.
@suus niet zo onzeker meisje!!! Je bent gewoon dik zwangerrrrrrr!!!! 2e streep is 2e streep!!!! Koop direct een test van cleare blue die geeft aan hoe lang je bent!! Morgen ff met ochtend urine! Geeft meteen duidelijkheid!! Weet je gelijk hoelang Ik zeg proficiattttt!!
ik had hem vanmorgen ook met ochtendurine gedaan, maar ik ga zekers vanmiddag ff langs drogist. Neem gelijk 2 testen mee.
Suus, je bent gewoon zwanger!!! Maar ik zou ook zo onzeker zijn hoor. Niets geks aan. Bbibi, volgende week zijn wij idd aan de beurt! En duimen voor positief nieuws
@suus wel die van cleare blue he meid!! Iets duurder misschien maar dan heb je wel meer duidelijkheid en neem die van kruidvat 2 voor 5 die zijn ook suuuper gevoelig en niet duur! Dan heb je de 2 beste testen dan weet je het echt zeker!! @RR zou het super leuk vinden met jouw samen posi te testen!!! 2 pcos-ers!! Dat zou bijzonder zijn meid!! i hope so!!
Strooit nog wat *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG Heey Suus, een streep is een streep hoor! Ik geloofde het in het begin ook niet. Misschien dat je hier, of in je NOD topic of een nieuw topic onder testen aan kan maken met een foto van je test? Wie weet schud het je wakker Ik zou nog een paar keer testen de komende tijd. Elke 2 dagen verdubbeld je HCG, dus als je niet tevreden met met het resultaat morgen zou je een dagje kunnen overslaan. Verder is een digitale Clearblue met zwangerschapsindicator (geen kruisje maar tekst!) inderdaad een goed idee. Zelf heb ik hem niet meer gekocht omdat ik nu wel iets leukers met dat tientje kan bedenken! Hahaha! Ik ga je toch feliciteren! @Bbibi, iedere vrouw/zwangerschap is anders, dus ik zou de hoop nog even niet opgeven hoor! Las ik nou goed dat je na je positieve ovutest krampen/pijn hebt gevoelt, en dat daarna je temp omhoog ging? Is hij nog steeds hoog? Dat is een goed teken hoor! Over het algemeen wordt er geadviseerd om 11DPO te testen, dus dan heb je nog even. Ik was er heel vroeg bij omdat ik meteen aan het spugen ging. @RR ik denk dat je een weekje te vroeg getest hebt! Spannend, stel je voor zeg dat jij en Bbibi samen positief testen zeg! Gaan jullie gelijk op! Hier een fotootje van mijn cadeautjes van MvM. Heb er een tashanger bij gekregen omdat de urine hier niet aan huis wordt opgehaald. Ow en uiteraard ook even spammen met mijn knaltest!
Dames, ik ga weg! Manlief kwam thuis met een mooie bos bloemen. We gaan nu richting het zuiden! Zwangere, geniet er van. De anderen, blijf positief, dat doe ik ook!
@chickie keiii leuk die kadootjes vind he ook echt goed voor je!! Had gister voorspelling ontvangen van een die ik 6aug al gevraagd had! Die vrouw zei dat er zeker een bevalling kwam in 2013 zelfs nog net voor het begin van het half jaar!! Dus ik ben onwijs benieuwd!! Als het klopt wat zij zegt zou het deze ronde moeten zijn!! Dan ben ik 10juni uitgerekend!!! Spannend!! Dus duim je ng ff heel hard voor me? Ik ben van plan om niet te testen maar te wachten tot ik ongi wordt!! ( wordt zo sepri van die witte testen ook met ovutesten!!) dus ik moet nog geduld houden!! Ik voel tog niks dis ook totaaaaal geen last van testerang maar wie weet komt er nog verandering in!! Ik ben pas na vermoedelijke ei gaan tempen !! Ik zit altijd rond 36.6 nu 37.3 !! Nu vanmorgen opeens 37!! Maar nu ff gekeken midden op de dag en zat nu opeens weer op 37.4 ... Dus vreemd!! Ff klein dipje gehad! Dus begon te twijfelen!! Zit nu pas 5dpo dus ik moet nog wel ff geduld hebben! Had zaterdag knaltest ( zondag nog posi en maandag ook) zondag morgen werd ik ood wakker met enorme kramp niet normaal!! En toen was opeens de druk uit onderbuik weg!! Dus denk dat hij gesprongen was?? Leuk ook dat doosje met je test!!! Is dieook van MvM ? Mooi knaller meid! Ben zo onwijs blij voor je!! ( oprecht!!) gun het jouw ook echt!! Ik hoop dat ik er ook binnenkort een mag vasthouden met RR!!! Zou fijn zijn @suus nou ik vond hem totaaaal niet onduidelijk!!! Ok heb veel onduidelijkere gezien!! Jij kan direct al een CB test doen weet zeker dat hij met middag urine nog wel posi gaat aangeven hoor meid!!! Ik zeg je handtekening aanpassen je bent ZWANGER!!! En ook jouw ervaring wil ik weten!! Ondanks je borsten voel je nog wat???
dank je wel!. Ik vind het een raar idee.Ben al paar dagen misselijk en ongi krampen en steken in me borsten. In de bijsluit van cb staat als de test 2-3 aangeeft dat ik dan 4 a 5 weken zwanger moet zijn. Dit obv 28 dagen cyclus. Maar ik zit al over de 40 dagen heen. Heb rare cyclus. Dus zal ik dan ook 4 a 5 weken zwanger zijn of meer of minder