Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Geen idee... Met een langere cyclus vind ik het persoonlijk ook lastig om dingen te berekenen, want de meeste cycli duren niet 40 dagen (ook al zijn ze dan regelmatig). Hier duren ze nu twee keer rond de 40 dagen, de derde zit nu op dag 25 en slechts heel vage tekenen van vruchtbare dagen gezien deze keer (met 20 en 21 dagen). Ik zal de 40 wel weer gaan halen denk ik, of een weekje eerder.

Maar tob niet langer, je bent gewoon zwanger meid! De echo mag bepalen hoe lang al, jij hoeft nu alleen maar te genieten :D

2. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    En ik ben er weer. Lekker nachtje weggeweest. Helaas was de kamer in het hotel oud en de meubels aardig versleten. Maar verder hebben we het heel leuk gehad.

Gisteravond had ik een rode waas in mijn onderbroek. Ik dacht dat mij dat menstruatie er aan kwam. Ook wat last van mijn buik. Maar vandaag gewoon weer wit. Ik wacht geduldig af...

Suus, die 2e test is erg duidelijk. Gefeliciteerd!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @RR whaaaaat? Ik zeg innestel bloeding spannendddd!! Nog een weekje geduld meid!
    Fijn dat het leuk was!

@suus had je gekrabbelt maar dat heb je vast niet gezien??? Zie je profiel!! Maar ik zeg duidelijk zwangerrrrr! Enne je moet rekenen vanaf je eerste dag van je laaste menstruatie! En cb zit er eigenlijk nooit naast!! Dus je bent echt al 4 tot 5 weken zwanger!! Maandag ff je huisarts bellen, dan moet je afspraak maken verloskundige want je kan binnenkort al starten ( week6) met moeders voor moeders!!
    Ga je toch wel aan mee doen he?? Daarmee kan je mensen soals mij helpen met je urine in te leveren voor medicatie om zwanger te raken die in de MMM zitten!!

Nogmaals proficiat meis!!

@nadientje hoeist afgelopen met je pubers? :)

4. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, weer genoeg bij te lezen zeg...

@Suus Gefeliciteerd! Leuk zeg!
    @RR en @Bbibi, spannend! Hoop dat jullie volgende week positief testen! Zou erg leuk zijn!

Hier ook eindeiljk wat nieuws. Eergister na ruim 140 dagen ongi geworden. Is wel even een geruststelling ook al ben ik het nu wwel weer zat. Hoop niet dat de volgende week zo lang op zich laat wachten. Achteraf heb ik mijn eisprong 2 weken geleden toch gemerkt door gevoelige tepels en afscheiding. maar ja, op een gegeven moment weet je ook echt niet mmeer wat je voelt als het zo lang duurt.

5. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ik ga zeker meedoen met moeders voor moeders.als ik tel vanaf eerste dag van de laatste ongi dan zal ik nu 6 weken zijn.heb onregelmatige ongi.maandag eerst dokter bellen

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat fijn dat je ongesteld bent geworden AKB. Ik ken het geval. En dan ben je een keer blij met je menstruatie.

Bbibi, ik ga denk ik vrijdag weer testen. Het zou toch super zijn. En het zou nog beter zijn als jij ook dan positief test. Duimen!

Suus, ik denk dat je het pas zal bevatten als je de eerste echo hebt gehad. Nog een paar weekjes geduld.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @suus super dat is de instelling!! :) top
    @akb3 ahhh wat fijn meid!! Bij mij heeft het ook zo onwijs lang geduurd!! Maar uiteindelijk komt het goed meid! Volgende ronde zal vast ook nog wel lang duren ( gebruikelijk) maar nooooit meer zo lang als eerste keer! Dus dat os al een gerustelling toch? :)

@RR spannend meid! Ga heel hard duimen!!
    Enne ik test niet! Wacht tot ik ongi wordt (99%) zeker... Zo niet kan ik altijd nog testen!! :)

8. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@bibbi. Ik ga voor je duimen dat je niet ongesteld wordt en dat je een positieve test in handen hebt.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @suus dat is lief meid maar kans is verkeken!! Had al bruin verlies bij mn urine! En dan heb ik altijd na mijn donkere ovutest... En dan een dag of 4/5 later ongi !! Dus zal een vroege LF krijgen helaas :( kutzooi !! Zucht op naar de volgende ronde!!

10. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dikke knuffel voor jou Bbibi! Je had er al wel op gerekend, maar toch blijft het rot.
    (mist knuffel smiley)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dat is lief van jouw RR !! Idd je weer het maar toch is het idd vervelend! Vooral dat ik me nu weer druk moet maken om mijn ellendige hormonen :( snik snik... Dusja ik wordt moegen gebeld dus bespreek maar alles met die gynae en moet zij maar kijken hoe wie en wat!! Laat het jullie morgen weten!!

12. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Hey meiden hoe gaat het hier allemaal?
    Ik heb nog niet alles kunnen lezen, maar ik zag goed nieuws voor Chickie.. Gefeliciteerd! :D

Ik ben terug van vakantie en heb ook al goed nieuws..
    Ik heb vanochtend test gedaan en JA er was een 2e streepje te zien :D
    Zo raar, ineens posi, dat kan je gewoon haast niet geloven!
    Mijn vriend kon het ook haast niet geloven, hij was wel super blij.

@Bbibi ik hoop zo dat het dit keer ook voor jou raak is ;)

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bambi whaaaaat gefeliciteerd !!! Dat is al nummer 3 in 2 weken tijd !
    Suuuper goed! Nu willen RR en ik helemaaaaal!! Hihi

Maar goed bij mij gaat het niet gebeuren!! Zoals je in vorg bericht kon lezen sniksnik :( is al game over helaas dus op naar ronde 2 clomid!!

Geniet van je zwangerschap meis!!!! Super fijn!!

14. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Gefeliciteerd Bambi!! Dat wordt rennen om nog samen zwanger te zijn ;)
    Nee hoor, rustig aan hier. Nog genoeg om druk over te maken, dus ik zal de hekkensluiter zijn en me als laatste bij jullie allemaal voegen!

15. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Voor Bbibi en RR

16. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Gefeliciteerd Bambi!! Wat ontzettend leuk!

Nadientje, wat lief! Dank je wel!

Bbibi, misschien wat oppeppend, ook geen positieve test voor mij hoor. Ik ga ook ongi worden. Vandaag bruin in onderbroek en buikpijn. Maar ben wel blij, is nu een cyclus van ongeveer 28 dagen!
    Dus zullen we samen de 2e ronde ingaan? Bij jou met de clomid en bij mij de clomid en de IUI! Dan kunnen we volgende maand samen testen en wie weet..

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @nadientje, idd super lief van je! :) beuren we weer een beetje van op!!

@RR Ik vind het een deal!! een cyclus van 28 dagen is suuuuuper netjes!!! :)
    dus dat is al fijn... zo denk ik nu ook maar... moet blij zijn dat het nu iig niet allemaal zo lang duurt als alle andere dagen!!
    dus dat scheelt alweer!!

@hier net uitslag progestronv gekregen !! mijn waarde was gewoon 49 !!!! echt super goed dus!!!! en dat op dag 5 ... dus dat is geweldig nieuws! ik had een super groot ei ! op dag 12 al.. en heb dus 5dpo een perfect hoge progestron waarde dussss... er is goede hoop voor komende maanden in ieder geval!!

en ben daarnaast begonnen met DCI (D-chrio inositol) dus ben benieuwd of dat net het extra duwtje in de rug kan zijn voor komende maand!! :)

spannend!!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Meiden bad nieuws!!
    Het is game over!!! Ben ongesteld geworden!! Dag 23 vandaag van cyclus! Daarmee raak je dus never nooit zwanger!! Morgen ff ziekenhuis bellen!! :( reken morgen wel als dag 1... Dan vrijdag starten met clomid!! :)

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Maar weet je Bbibi, de clomid werkt en je hebt dan nu een normale cyclus. Dat is ook wat waard. Ik wacht nog op mijn ongi. Nu 2 dagen beetje prut dus hoop dat het snel doorzet.

Mijn collega vertelde gisteren dat ze weer zwanger is. Van nummer 4!! Was niet gepland, maar wel welkom.
    Maar zoals ze altijd zegt: bij ons hoef je alleen maar 2 vieze onderbroeken bij elkaar in de was te doen en dan is het ook raak.
    Ook zij ze dat het zwanger worden zeer besmettelijk is, dus ben ik maar dicht tegen haar aan gaan zitten ;). Ook hebben we afgesproken dat ik volgende maand zwanger ben. Mijn baas zal dan gek worden, dan zouden 3 van de 6 dames zwanger zijn en 1 nog met verlof!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ RR wat een grappig verhaal van je collega! hihihi ;)
    wel fijn voor haar! en grappig voor je baas!! hoop voor je dat het uit mag komen meis!! duim voor je!

als je nou zorgt dat je ook ongi wordt kunnen we samen de volgende ronde tegelijk in hihihi ;) spannend!!
    ga je nu clomid en iui, of spuiten en iui ??

hier vanmorgen clomid opgehaald (4 maanden) en heb dag 13 een echo maandag 8 okt. en dan moest ik met haar alles bespreken! een LF van 9 was dus echt niet goed en daarmee was de kans inderdaad nihil zwanger te raken (zoals ik al dacht...) dus ik moet waarschijnlijk aan de progestron bolletjes... die moet je 3x per dag vaginaal inbrengen... en dan 2 weken lang aan een stuk... dus ben benieuwd...

Deel Deze Pagina