Ontpillen van Dianepil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MickeyM, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @nadientje I said so ;) wist wel dat jij ongi ging worden... vorige keer merkte je het van tevoren ook niet toch ;)
    maar 35 is super netjes! dus nu begint echt alles mooi opgang te komen bij je!! :) echt goed dat je alvast gestopt ben, dan is het in 1 ronde raak bij je :) hihi!!

@ RR ik ook vandaag de een na laatste en dan vanaf vrijdag weer aan de klus!!
    jij had donderdag je echo toch spannend?

@chickie, vervelend zeg van je rug :( idd zoals RR zegt naar fysio of manueel therapeut ofzo? kan enorm veel verplichting bieden!!
    wat betreft opvliegers oehhh dat is wel heeeel erg bij jouw! hihi... zo erg heb ik het gelukkig niet!
    alleen ff warmte aanvallen... maar is ook alleen savonds... dus is wel te doen... heb van mijn andere medicatie ook veel meer bijwerkingen!! dus dit is appeltje eitje ;)

verder is er hier wel weer wat gaande... bij mij slaat denk ik deze keer weer heel snel al de 50mg aan... ik voelde nl nu alweer gister avond een lichte druk in mijn onderbuik! ofwel er is iets aan het groeien denk ik :) dus laten we het hopen ...
    owhh jongens ik wil zooooooooooooooooo graag :(

@nadientje hoe is het met je katje overigens?

2. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    #742 BambiFelice, 2 okt 2012
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
    Bbibi ik weet ook niet hoe de vk erbij komt..
    Ze zagen niks op de echo, helemaal niks..
    Maar nu heb ik vanochtend vroeg weer getest en dit keer hartstikke positief! :D
    Ik mocht gelijk langskomen bij de dokter. En die vertelde mij dat ik waarschijnlijk een laat ei heb gehad 10/11 september en dat ik nu rond de 5 weken zou zijn.
    Hij zei dat het er goed uitzag.. omdat mijn zwangerschapstesten goed oplopen ;) Dus ben nu super blij!
    Nu alleen nog wel 7 a 8 weken te gaan voordat de onzekere fase voorbij is.
    @Chickie veel beterschap met je rug! Lijkt me geen pretje :(

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bambi huhhhhh begrijp ik het nu goed? je bent dus toch gewoon zwanger?
    wat een raar verhaal allemaal zeg ?????
    en slecht zeg van die verloskundige...
    en je mama dus gelukkig toch geen gelijk ;)
    ik vond het al zo gek miskraam terwijl je geen bloed had verloren!
    ik zei toch al ... als het heel pril is zien ze sowieso niks op een echo dat had die VK moeten weten!!!
    erg slecht van haar zeg!!

maar voor jouw suuuuuuuuuuuuuuuper!!!wanneer krijg je je volgende echo meid???
    nou uhh ik zeg nogmaals proficiat hahaha!

4. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Ja Bbibi je had gelijk meid! :D
    Ze hebben mij gewoon voor niks laten stressen :(
    Ik wist ook niet dat het kon hoor.. geen bloedverlies. Maar de verloskundige zei tegen mij dat het niet gelijk hoeft te komen het bloedverlies.
    En ik weet ook niet wat je kan zien met 4 weken, misschien een klein puntje? Maar bij mij was echt 0,0 niks te zien.
    Nu toch zwanger, en super super super blij!
    Aan het einde van de maand moet ik weer afspraak maken met de vk.
    Gaat het bij jou beetje? En wanneer kreeg jij de echo of alles goed gaat?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou ik vind het enorm schandalig hoor meid!!
    Jij schiet er gelijk van in de stress (logisch ook!!) en zwaar depri...
    en dan opeens owhja foutje... nou suuuper slecht!
    ik zou een andere VK zoeken als ik jouw was hoor meid... daar zou ik dus al geen vertrouwen meer in hebben!

maar vind het wel suuuper dat je toch wel echt zwanger bent... (beter zo dan andersom ;) ) hihi...

@hier geen vooruitgang... aan het wachten wachten wachten... en dan duurt en dat duurt en dat duurt! inmiddels alweer 8 mnd van de pil! ik hoop dat ik bij de gelukkige 80% ga horen die binnen een jaar zwanger zijn|!!! maar dat weet je natuurlijk nooit helaas :(

6. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Nee kon je maar in de toekomst kijken ey ;)
    Maar nu heb je wel een beetje hulp vd clomid, dus wie weet!
    Hoop het echt hoor!
    En weet je toen ik te horen kreeg dat ik vmk had (die paar dagen) toen was ik zoooooooooo jaloers op die vrouwen die wel zwanger waren!
    Je bent toch ook niet aan het stressen? Want ik ben in de vakantie zwanger geraakt.. lekker rustig alles op het gemakje en ja hoor ik ben zwanger!
    Ik zei het nog tegen mijn vriend: wedde dat ik in de vakantie zwanger raak hihi.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bambi ik zit vollll stress dat zal ik ook nooit naast me kunnen neerleggen... en ik had afgelopen maand vakantie... maar toen was in ongi en begon mijn eitje te rijpen... tegen de tijd van innesteling was ik weer aan het werk...

tuurlijk jaloersie heb ik ook heeeeeeeeeel veel last van... misgun het niemand! echt niet... ik weet hoe graag ik het zelf wil en dus een ander ook! dus dat is het niet...

maar wel des te heftiger en frustrerend dat bijna iedereen die tegelijk met mij of zelfs na mij gestopt is met de pil al zwanger is en ik niet... dat ''stoort'' mij meer eerlijk gezegd..

maar goed ik houd hoop <3 en anders maar adoptie! :)

8. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Whaaaaaaa! Gefeliciteerd Bambi! Wat leuk! (en wat een geklungel van de vk) Het kon ook niet anders, een vmk daar had je iets van moeten merken! Hoe vind je moeder het? Die zal wel opgelucht zijn!

@Bbibi, ik kan me de jaloezie ook goed voorstellen. Toen wij in 2008 het slechte nieuws kregen, werd de een na de ander zwanger. Het is super moeilijk toe te moeten kijken, terwijl een ander wel... Jouw tijd komt ook meid! Je hebt op zoveel vlakken het wel meezitten, je bent jong, je heel bewust van je lichamelijke grenzen, je zorgt goed voor je lijf en je hebt goede medische hulp, dus dat kindje dat komt er echt!

9. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@bambi. Gelukkig weet ik nog wat dingetjes van haar. Dus daar ben ik wel blij mee. :). Ze hadden me er vroeger al voor gewaarschuwd dat je met speciale momenten in je leven je moeder extra zal missen. Zelfs toen ik een paar jaar terug ging trouwen heb ik staan huilen in het gemeentehuis waar iedereen bij stond:(. Schaamde me kapot achteraf.

Met de zwangerschap gaat alles goed. Heb alleen vreselijk pijnlijke tepels, moe, soms misselijk en af en toe wat lichte ongi krampen. Merk wel dat ik de ene dag meer last heb van de kwalen dan de andere dag. Oh ja en ik heb heel veel stress. Ik denk continu van zal het wel goed zitten of leeft het nog. Ik droom er zelfs over. Had zelfs nog een cb digital en kruidvat test gedaan maandagochtend en de cb digital gaf 3+ aan. Vorige week was dat 2-3. En bij de kruidvat test wat de teststreep veel dikker dan de controle streep. En hij stond er binnen een minuut. Ik zal dan wel veel hormoon aanmaken. Morgen om 1430 mag ik voor de termijnecho. Ze gaan dan kijken hoe ver dat ik ben. Ik krijg eerst een uitwendige echo en mochten ze niets zien, dan een inwendige echo. In me banner heb ik maar een schatting neergezet van hoe ver dat ik denk te zijn. Ben echt al helemaal zenuwachtig. Hopelijk word ik niet teveel teruggezet.

Wat super dat je toch zwanger bent. Gefeliciteerd. Ik zou inderdaad een andere verloskundige gaan opzoeken. Hoe voel je je verders?

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    das lief van je meid...!
    ik hoop het idd dat het ons ook gegund is...
    met de maand wordt het moeilijker en moeilijker... :( *zucht*
    8 maanden alweer pil-af en nog legen handen ... en just dat op mijn leeftijd... had allang zwanger ''moeten'' zijn :(
    maja pas 1 ronde clomid gehad... dus wie weet brengt mij deze ronde meer geluk!
    vanavond moet ik laatste pilletje innemen en dan vanaf vrijdag weer aan de klus hihi :)

11. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Net de laatste tablet genomen. Ik voelde me gisteren niet echt lekker. Was misselijk en af en toe duizelig. Morgen echo. Ben erg benieuwd. Vanavond lekker uiteten met mij op collega's, vrijdag met mijn zwagers zen schoonzussen. En dan zaterdag naar de Efteling. Heb dus nog genoeg om naar uit te kijken.

12. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    @Bbibi ja! ik begrijp je helemaal hoor..
    En ik stress ook, vooral nu..
    Wij zijn op vakantie geweest. Mijn ouders gingen mee naar Italia en daarna hebben mijn ouders en ouders van mijn vriend ruzie gekregen :( (zijn ouders wonen in Italia)
    Ze hebben echt kritiek op elk klein dingetje!
    En mijn vriend is ook wel beetje zo, dus die is nu ook boos op mij *diepe zucht*
    Dus ik stress super veel nu jammer genoeg.
    Bbibi gewoon jezelf ook eens tijd gunnen ;)

@Chickie ja mijn moeder is super blij!
    Ze is al aan het kijken voor babyspulletjes haha.

@Suus84 Dat is wel fijn hoor dat je nog wel wat van haar weet :).
    Dan kan je haar in ieder geval goed voor je halen. Ik begrijp wel dat je op dat moment schaamde, maar ik denk wel dat iedereen dat begrijpt hoor en dat ze zeker ook met je meeleven!
    Het is juist goed dat je het niet hebt weggestopt ;)

Ja bij mij gaat de zwangerschap ook goed ben super gelukkig!
    Wel veel last van erge opgezwollen buik en soms erg veel pijn in de rug en misselijk en ook hongergevoel, maar gelukkig geen vreetbuien :p 's nachts heel vaak uit bed en snel moe. En ja natuurlijk ook onzeker nog dat het altijd mis kan lopen, maar dat heeft elke vrouw wel denk ik

@Roderoosjes gezellig naar de Efteling hopelijk heb je mooi weer!

13. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@bambi. Dat vaak uit bed 's nachts herken ik ook wel. Afgelopen nacht vanaf half 1 allemaal van die hazenslaapjes. Een half uur slapen en dan weer wakker. En dat gaat de hele nacht zo door. De laatste paar nachten veel wakker. Ik zal morgen wel neerzetten hoe het was bij de vk.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @suus succes morgen meid!
    @RR kijk laatste dus weer mnaar binnen gewerkt hihi ik ook om 6uur en dan zit het er weer op! maandag echo!!
    jij morgen al dus? super! ben benieuwd ik duim voor je dat er een mooi follikeltje groeit hihi!!
    @ bambi owh wat vervelend dat je ouders en schoonouders ruzie kregen! italianen zijn nogal fell van aard he ;) niet de meest makkelijke mensen! maar wel een heerlijk land <3
    maar stress is uiterard niet goed, maar ik denk dat je er nooit helemaal aan ontkomt... iedereen heeft wel stress in zijn of haar leven toch :)
    lastig....

15. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    @Suus84 ja ben benieuwd! Hopelijk is het allemaal goed :)
    @Bbibi das waar iedereen heeft wel stress en maandag de echo..
    Dan zal ik voor je duimen ;)

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bambi thanks meis!!

@RR wanener krijgt jouw man uitslag van de uroloog? en hoe weas je echo? spannend!

@nadientje hoe is het met jouw katjes? gaat goeed?

17. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Zo he, goed spul dat clomid! Behoorlijk wat eicellen gerijpt. 3 van 12 mm en 1 zelfs van 15 mm. In 1 eierstok zag ze al 6 rijdende eitjes. Morgen moet ik terug komen voor wederom een echo. En dan mogelijk al begin van de week de eerste behandeling! Ze had het er al over dat bij de volgende keer clomid ze me maar een homeopathische dosering moesten geven. Hihi. De verpleegkundige dacht dat er misschien teveel eitjes zouden zijn en dan cancelen ze het. Maar de arts durfde het wel aan.
    Maar ben er blij mee!

Dinsdag krijgen we de uitslag van mijn man. Ook spannend!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ RR kijk fantastisch nieuws meid!! bij mij sloeg het ook gelijk perfect aan! en er is er maar 1 van 15 mm dus waarschijnlijk gaat alleen die echt groot groeien om te gaan springen dus ze zullen het idd wel aan durven!! bij meer als 3 eieren van rond de 20mm dan skippen ze behandelingen ivm risico op een meerling!! dus dat zal niet gebeuren!
    Nou suuuuuuuuuuuuuper meid!!!! wanneer moet je weer terug voor een FM? ook maandag ofniet? spannend hoor!!!

Ik ga komende week keiiiii hard voor je duimen (en voor mijzelf ;) ) hihi...

en dinsdag ook spannend dus ...! ook daar ga ik voor duimen dat het allemaal goed is bij je man :)

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Bbibi, is erg spannend allemaal! Ik ga natuurlijk ook voor jou heel hard duimen.
    Ik moet morgen alweer terug komen om te kijken of die nog meer gegroeid is. En dan waarschijnlijk zaterdag de injectie en dan maandag ofzo de IUI! Ben erg benieuwd!

20. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ik ben bij de vk geweest en kan zeggen dat ik flink verdrietig ben.
    Het enigste wat ze zagen was een leeg vruchtzakje. Of het is heel pril zei ze of het is/wordt een miskraam. :( We moeten donderdag 18 oktober terugkomen voor nogmaals een echo. Zij verwacht dat we dan meer zien, aangezien ik een erg onregelmatige en lange cyclus heb
    Ik ben echt vreselijk verdrietig. Ben zo bang dat het mis zit. Heb heel de tijd zitten huilen :(. Ik voel plots ook geen zwangerschapskwaaltjes meer. Maar dat zal het idee wel zijn. En 18 oktober duurt nog zo vreselijk lang. Hoe kom ik die tijd door pfff. Ik heb ook aangegeven dat ik geen foto'tje mee wilde nemen, want dan ga ik nog meer lopen sippen. Ik zie mezelf eerder over 3 weken in het ziekehuis liggen voor een curretage. Ik zie het nu ff helemaal niet positief in. Sorry.

Deel Deze Pagina